(Et par uger efter)
Jeg har nu arbejdet for dem i et par uger. Et par skræklige uger. Hvis jeg ikke gør som de siger slår de mig, eller endnu være voldtager mig. Det her er helt bestemt de værste uger i mit liv. De får mig til at sælge stoffer. Ad føj! De prøver tit at få mig til at tage noget også. De har som regel selv taget noget først, så her kan jeg heldigvis sige nej uden der sker noget.
---------------
Jeg står igen her ude på gaden for at sælge stoffer. Det går egentlig fint, bortset fra at jeg ikke gider det. De mænd der kommer her gramser tit på mig. AD AD AD! Det er altså for ulæks. Hvorfor skulle de også lige kidnappe mig?! Hvorfor ikke en dreng?
"Halloooo?" siger en og vifter med hånden foran mit hoved. Jeg kommer hurtig tilbage til virkeligheden. "Hvad og hvor meget?" spørger jeg. Det var det KL havde sagt jeg skulle sige. Han skræmmer mig virkelig. "Kokain. 500g" WOOOW! Han skal godt nok have meget! Normale mennesker, eller normale og normale, skal kun have 100g. Jeg skynder mig at finde kokainen og veje det op, og puttede det i en pose. Da jeg har givet ham posen skynder han sig videre. Det ville jeg også gerne men det var desværre lidt umuligt da hele KL's bande stod og gloede på mig. Creepyyyy!
---------------
Endelig fik jeg fri. Yaaas! *Mental dansene med armene i vejret* Endnu en skod dag forbi. Jeg er ved at være godt træt, så jeg håber ikke de har tænkt sig at gøre noget ved mig i dag. Jeg er helt blå og fuld af rifter. Ikke godt. Jeg håber jeg snart kan komme væk herfra!
X_XX_XX_XX_XX_XX_XX_XX_XX_XX_XX_XX_X
Heeej igeeeen!
I'm back!
Ej. Jeg kan godt lide at Emilia er mentalt dansene med armene i vejret. Det lyder som noget jeg ville gøre. Hehe. Slet ikke mærkligt
- Thea❤
ESTÁS LEYENDO
Hvorfor lige mig?!
FanficEmilia er en ganske almindelig pige fra Danmark, på 14 år. Hun har venner og klarer sig fint i skolen, men en dag for hun den her sms som ændre hele hendes liv, på under 1 time. Vil hun klare sig ud af den knibe hun er i og vil der komme noget godt...