18. // 3 måneder

143 3 0
                                    

☝🏻Emilias værelse. Hun har fået fjernet skabet☝🏻
(3 måneder efter)

Jeg har nu været på børnehjem i 3 måneder. Jeg har fået nogen rigtig gode venner. Ikke bedre end Theresia eller Lærke, men stadig rigtig gode! De hedder Caroline og Sara. De er vildt søde. De har boet her næsten hele deres liv. Jeg snakker ikke så meget med Marcus mere. Jeg tror lidt han har glemt mig. Jeg er bare en hans bror lå på samme stue med på hospitalet. Men det er fint. De har jo også travlt.
------------------
En irriterende lyd vækker mig. Jeg prøver at stoppe den. Det går ikke så godt. Jeg slår
hånden lidt rundt på natbordet, ved siden af min seng. Endelig! Jeg ramte! SEJER! Jeg ligger lidt. Måske skulle jeg rejse mig op, jeg skal jo i skole. Arrrgh. Skole😩.
Jeg finder det her tøj:

Jeg gør alt det man nu gør om morgenen, og går neden under

Oops! Questa immagine non segue le nostre linee guida sui contenuti. Per continuare la pubblicazione, provare a rimuoverlo o caricare un altro.

Jeg gør alt det man nu gør om morgenen, og går neden under. Neden under finder jeg min plads rundt om bordet. Aaaad. Den morgenmad vi skal have er klam igen, igen. Whyyy?!

I skolen er alt kedeligt, som sædvanlig. Intet spændende ved det!

Der hjemme -ja jeg vil gerne kalde det hjem- er jeg sammen med Caroline og Sara. Vi laver lektier. Jeg bliver færdig før de andre. Derfor ligger jeg på min mobil. Pling. Det er lyden af min telefon der viser jeg har venner. Jeg går ind på den snap der kom. Den er fra Theresia. 'Skal du noget i morgen?❤️' står der. Jeg tænker mig lidt om. Skal jeg noget? Nææ. 'Niks. Det skal jeg ikke❤️' skriver jeg tilbage. 'Oki👌🏻. Skal vi være sammen så?' spørger hun. 'Øøh, ja self. skal vi det!' svare jeg. 'Ok. Super. Ses👋🏻' 'Ses👋🏻'

|=|=|=|=|=|=|=|=|=|=|=|
Gutentag meine freunde!
Et lille kapitel til folk inden jeg skal i skole
Arrgh!
Jeg ved ikke om jeg skal sige mere. Såååå.........
Ses
- Thea❤️

Hvorfor lige mig?!Dove le storie prendono vita. Scoprilo ora