6. // Død?!

225 6 0
                                    

Noahs POV.

Emilia har ikke været hjemme i 2 måneder. Mor og far har meldt hende savnet, og hun tager ikke sin telefon. Jeg er vildt bekymret, hvad nu hvis der er sket noget med hende. Hun har ikke sagt noget til Freja og Luna. De er vist også ret bekymrede. Ding dong. Jeg vågner fra mine egne tanker og går ud til døren. Jeg åbner den og der står en eller anden mand. "Jeg har informationer om Emilia!" siger han. Jeg bliver overlykkelig. Tænk hvis de har fundet hende! "MOR! FAR!" råber jeg. De kommer hurtigt ud i gangen. "Hvad sker der Noah?" spørger far. "Ham her har informationer om Emilia," siger jeg helt glad. Mor begynder at smile som en sindssyg. "Bare følg med mig". Vi går alle ud til en lille bil. Vi sætter os ind bagerst, og så begynder vi ellers at køre.

----------------

Efter 10 minutter kommer vi til......... en skov? Hvad i al verden laver vi i en skov? Manden begynder at gå. Jeg føler VIRKELIG at der er nogen som holder øje med os, men når jeg kigger tilbage ser jeg bare en masse træer. Manden går hurtigere og hurtigere, og til sidst forsvinder han helt. Vi står i en fremmed skov og her er ingen dækning. Pis og lort! Hvordan skal vi nu komme hjem? Hvad har manden egentlig så travlt med? Jeg står i min egen verden, for mindst 1 millionte gang i de sidste 2 måneder, da jeg høre et højt bang og derefter et bump, som når nogen falder. Jeg kigger til siden og ser en lang ting ligge på jorden. Veeeent liige 2 øjeblikke. DET ER MIN FAR! OMG! EN ELLER ANDEN SKØD MIN FAR! Jeg står bare og måber da jeg høre et andet bang og derefter en død mor ved siden af min far. Shit!

Manden fra før kommer frem bag nogle træer. Han kigger ondt på mig. "Informationen om din søster er at hun er død. Jeg skød hende i dag," siger han, og lyder helt stolt? Jeg står vist og måber igen, og er helt væk. Det eneste jeg kan tænke på er at hun er død. Min søde lillesøster som ikke har gjort noget forkert. Død.

Mens jeg står og tænker føler jeg en kæmpe smerte i brystet. "Nu dør jeg!" tænker jeg. Sådan måtte Emilia også have følt det. "Vi ses snart lil sis!" hvisker jeg inden min krop giver op og alt bliver sort.

:-x:-x:-x:-x:-x:-x:-x:-x:-x:-x:-x:-x:-x:-x

Halløjsa og velkommen tilbage

Jeg følte lige for at i skulle have et kapitel med Noahs synsvinkel

Jeg håber i synes det er godt for det bliver ikke lavet om

Theresia hvis du læser det her, så får jeg stor inspiration når vi snakker om sådan noget som det her

- Thea❤

Hvorfor lige mig?!Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang