- Dioni
*pats*
De deur van mijn apartement klapt dicht en ik zie dat Cassius & Sam naar binnen komen gelopen.
'he jongens wat komen jullie hier doen ?'
'We hebben een ge-wel-dig idee' zegt Cassius lachend.
'Vertel' zeg ik.
'Nou we willen... op vakantie naar ibiza met jou, mij, cassius, kaj & jai een echte mannenvakantie !'
ik kijk eerst naar Sam en dan naar Cassius en schratel het daarna uit.
Sam kijkt me een beetje raar aan omdat hij wacht op mijn antwoord.
Dan krijg ik eindelijk mijn woorden eruit en zeg dan zachtjes 'ja lijkt me leuk.'
Cassius zucht en zegt 'oh gelukkig ik dacht bijna dat je nee ging zeggen en dat je het niks vondt.'
'Hoezo gelukkig ?' vraag ik.
'Nou want we hebben eigelijk al 5 kaartjes besteld voor het vliegtuig.' zegt Sam zenuwachtig.
'WAT ?!' schreeuw ik.
Ik voel me ineens heel boos worden.
'WAAR GAAN WE NAARTOE EN WANNEER ?!'
'We gaan naar Ibiza en ons vliegtuig vertrekt morgen al.' zegt Cassius voorzichtig.
Cas is altijd zo rustig en dat koelt mij ook weer gelijk af.
'Oké' zeg ik wat rustiger.
'Maar weten Kaj & Jai het al ?' vraag ik met een wenkbrauw op.
'Ja en ze vonden het ook goed.'
'Dus ga maar spullen pakken jij tijger.' zegt Sam lachend.
Ik lach terug, loop naar hem toe en sla hem op zijn achterhoofd.
Ik loop dan door en trek een kast open en pak een grote zwarte koffer eruit.
ondertussen komen Cassius en Sam er weer aanlopen.
'Wij moeten ook nog onze spullen pakken.' zegt Sam.
'Ons vliegtuig vertrekt om half 8 's ochtends vanaf schiphol. owh en we verzamelen bij Jai zijn apartement.'
'Is goed ik zal aanwezig zijn' en wuif nog even naar hun. ze wuiven terug en hoor dan de deur achter me dicht gaan.
Dan loop ik naar me kledingkast en rits me kleren uit de kast en stop ze netjes in de koffer.
Ook pak ik drie paar verschillende sneakers en stop ze ook in de koffer.
Dan loop ik naar de badkamer en rits me deo, shampoo, tandenborstel, tandpasta en nog wat andere dingen ik loop terug naar mijn koffer en stop het er ook in.
ik kijk nog even naar de koffer en pak dan nog wat spullen en maak daarna de koffer dicht en plof neer op mijn tweepersoonsbed.
Dan hoor ik mijn mobiel afgaan en kijk op om te kijken wie me belt.
Het is mijn moeder.
Ik neem op en hoor haar stem vrolijk. 'hee Dioni !' zegt mijn moeder
'ha mam' zeg ik terug.
'waarom bel je ?' vraag ik verbaast.
'nou Sam belde me en zei dat jij, cassius, sam, kaj & jai morgen weg gaan op vakantie en ik wou je even veel plezier wensen.'
ik lach zachtjes.
mijn moeder is echt een schat zonder haar was ik hier nu niet het is een raar gevoel en wordt dan weer uit me gedachten gehaald als me moeder me naam zegt door de mobiel.
'bedankt mam ik hou van je.'
'ik ook van jou dioni.'
'Mam ik ga ophangen ik ben moe en moet morgen vroeg op.'
'is goed dioni slaap lekker en sms me als jullie zijn aangekomen.'
'doe ik mam.'
'doei mam.' zeg ik.
'doei dioni.' hoor ik haar nog zeggen en druk dan op ophangen.
Ik val dan weer achterover in me bed en voel me moe worden.
Langzaam vallen mijn ogen dicht en val ik in slaap.
- Kaj
Ik rits mijn koffer dicht en hoor dan net de bel gaan.
Ik maak open en zie dan de pizzabezorger voor me apartement staan.
Hij duwt bijna de pizza in me gezicht en ik ruik de lekkere geur van de pizza.
Ik pak het geld uit mijn broekzak en geef het aan de bezorger.
Hij zegt 'bedankt' geeft de pizza aan mij en loopt weg.
Zachtjes maak ik mijn deur dicht.
Ik loop met de pizza naar de bank en zet de tv aan.
mtv is erop en zie dat ze 'je broer' interviewen.
Ik eet van mijn pizza en kijk wat tv als ik ineens me iphone hoor trillen in me broekzak.
ik pak me iphone eruit en zie dat Cassius me gewhat'sappt heeft.
er staat 'Dioni kan ook, de kaartjes zijn geregeld ;)'
Ik whap terug 'Oké ik heb me koffer al gepakt tot morgen dan !'
ik leg me iphone op het kleine salon tafeltje voor me en begin weer verder te eten aan me pizza.
JE LEEST
Never again (B-Brave fanfiction)
FanfictionSam, Dioni, Cassius, Kaj & Jai gaan op vakantie naar Ibiza. Rose, Kim, Lia, Emma & Sem gaan ook op vakantie naar Ibiza. Ze komen al snel in aanraking met de jongens van b brave maar dat loopt mis. In de verhaal komt veel liefde, haat, drama en sexue...