informatie

1K 24 1
                                    

Hey lezers zoals jullie weten dit boek is afgelopen en sommige vonden het einde niet leuk en dat snap ik ook goed maar als het een happy ending zou zijn zou mijn B-brave boek heel erg lijken op al die andere boeken en ik wou eens apart zijn snap je ?

Maar ik wou jullie even duidelijk maken dat als je fan bent van One Direction en/of Harry Styles dan moet je zeker me nieuwe boek Touch gaan lezen !

Het heeft langere hoofdstukken dan dit boek dus ook langer lees plezier.

Als je wilt weten waar me boek overgaat heb ik hier de inleiding voor je : Dit is een verhaal over een 20 jarig meisje genaamd Vanessa ze is geboren in Nederland maar is met haar 18de het huis uit gegaan samen met haar vriend Bart en ze zijn samen gaan wonen in een klein huisje in New York. Ze danst al vanaf dat ze nog een klein meisje was. Vroeger trainde ze elke dag en nacht en kreeg ze aanwijzingen van haar opa Trevor. Maar zoals je al misschien kan raden die opa is er al een tijdje niet meer. Ondanks dat Vanessa's opa er niet meer is gaat ze gewoon door met ballet en ze wordt zelfs zo goed dat ze de hoofdrol in het toneelstuk het zwanenmeer krijgt op broadway. Na haar optreden komt er backstage een man naar haar toe en hij zal heel haar leven veranderen.

Het eerste hoofdstuk staat er al op dus als het boek je bevalt ga het dan lezen.

Voor de rest wil ik jullie echt bedanken voor het lezen en voten op me boek zonder jullie was ik allang gestopt met schrijven maar jullie geven me een doel om verder te gaan.

heel erg bedankt en blijf vooral me boeken aan je vrienden/vriendinnen vertellen dat helpt me zeker.

xxx amber

Never again (B-Brave fanfiction)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu