Never again

1.4K 55 5
                                    

- Rose

Met tranen in me ogen staar ik naar Dioni en het half bloote meisje die snel haar borsten bedekt met een kussen.

'Roos ik kan het uitleggen.' stottert dioni en pakt me vast.

'FLIKKER TOCH OP MAN !' schreeuw ik en geeft Dioni een klap in zijn gezicht.

Ik draai me om en gooi de deur hard achter me dicht.

'Hoe kan hij me dit aandoen ?'

'Hij gaat gewoon vreemd.'

'Was ik niet goed genoeg voor hem ?'

'Wie was dat meisje en waar kent hij hem van ?'

Allemaal vragen maar geen antwoorden.

Ik loop de straat uit waar dioni woont en kom voorbij een groepje jongens.

'Hey lekkertje waarom huil je, heeft je vriendje het uitgemaakt ?' zegt een van de jongens en lacht vies.

'Ik kan je wel van je liefdes verdriet verlossen.' zegt een ander en pakt me arm vast.

'Laat me los klootzak !' zeg ik giftig en ruk mezelf los.

'Ach kom nou toch gewoon met me mee naar huis schatje kan ik je lekker neuken.' zegt dezelfde jongen en pakt me om me middel.

Zijn vrienden beginnen te lachen en sommige steken een sigaar op ik kan er nou ook wel een gebruiken.

Ik begin om me heen te slaan en trap hem in zijn krallen.

Hij begint te kreunen en hij grijpt naar zijn lul.

Ik lach nog een keer vies naar hem en ren dan gauw weg.

Ik steek me middelvinger op en ren dan de hoek om naar de starbucks ik heb echt effe een koffie nodig.

Snotterend en met uitgelopen mascara kom ik de starbucks binnen en bestel een warme chocomel.

Als me naam wordt geroepen loop ik naar de balie en pak me starbucks en ga op een bankje zitten tegenover de starbucks.

Ik staar voor me uit hopend dat Dioni er aan komt en me antwoorden geeft op me vragen.

Ik zie allemaal gelukkige stelletjes voorbij lopen.

Dioni en ik waren net zoals hun.

Waarom gaat hij vreemd ?

Ik had echt niet verwacht dat hij zo was.

Er komt een jongen naast me zitten en ik kijk hem met waterige ogen aan.

'Hoi.' zegt hij verlegen en neemt een slok van zijn koffie.

'Hai.' zeg ik rillerig en kijk hem dan aan.

Als ik zie wie het is valt me mond open en ik laat me chocomel op de grond vallen.

hai sorry dat ik zo lang niks meer heb geupdate ik heb echt geen inspiratie meer maar toch ga ik door voor me lezers ik ga dit boek afmaken.
Dit is misschien een klein hoofdstukje maar het is beter dan niks.
Comment and vote.
xx amber

Never again (B-Brave fanfiction)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu