- Cassius
Sem komt met een bigsmile de kamer in gelopen dus ik denk dat er iets tussen haar en Jai is gebeurt want ze kwamen ook net half in hun ondergoed de badkamer uit gerend en rende Jai's kamer in.
Denk geen seks maar wel iets anders maar daar vraag ik maar niet naar.
Ik staar een beetje naar me lege bord.
Ik denk aan Samuel en Lia.
Samuel zag Lia wel zitten dus ik denk dat hij zich nu wel heel kut voelt op dit moment want als Lia het niet red dan..
Nee daar denk ik niet aan.
Zou Samuel dat doen ?
'Cas, gaat het je bent zo stil ?' hoor ik Sem ineens zeggen die naast me is komen zitten.
'Ja-awel.' krijg ik er nog uit.
'Ja uhu ik zie en hoor het, wat is er praat met mama Semmie.' zegt Sem lachend.
Op dit moment kan ik niet lachen en sta met een ruk rechtop waardoor de stoel begint de wiebelen maar nog net blijft staan. Ik loop boos me kamer in en laat Sem met bezorgd gezicht achter.
Ik ga op me bed zitten met me knieën opgetrokken en laat me gezicht in me handen vallen.
Er rolt een traan over me wang maar veeg die snel weg.
Ik hoor de deur open en dicht gaan maar zie niks door me betraande ogen.
'Gaat het ?' Het is Kaj.
Ik geef geen antwoord en kijk naar de grond.
'Ik heb het echt te doen met Samuel weetje.' zegt Kaj dan.
'Hij heeft echt gevoelens voor die meid en dan gebeurd dit.' zeg ik boos.
'Lia word weer beter ik weer het zeker ze is een sterke meid.' zegt Kaj geruststellend.
'Bedankt Kaj.' stotter ik.
Kaj die naast me was komen zitten is opgestaan.
Hij lacht naar me en loopt dan rustig de kamer uit.
Ik laat me achterover op me bed vallen in de hoop dat ik in slaap val.- Kaj
Ik sta op van Cassius bed en lach naar hem.
Cassius en de andere jongens zijn echt als broer voor me geworden en ik help ze daarom als ze het moeilijk hebben.
Ik laat Cassius maar even met rust vind hij denk ik ook wel fijn. Voorzichtig loop ik zijn kamer uit in de richting van Sem en Jai.
De rest slaapt vast nog dus ga ik maar naast Sem zitten.
Ze kijkt me vragend aan maar ik geef geen antwoord.
'En ?' vraagt Sem een beetje geirriteerd.
Ik haal me schouders op en zet de muziekbox aan en binnen enkele seconde dringt er een beat door het hele appartement.
Sem rukt de afstandbedienig van de muziekbox uit me hand en zet de muziek stop.
'Kaj doe niet zo stom.' zegt Jai nerveus.
Ik kijk Jai met een opgetrokken wenkbrauw op en sta dan op en loop richting de keuken zonder iets te zeggen.
Sem hoeft niet alles te weten..
Jai vertel ik het later wel maar ik weet niet of dat hij het tegen Sem zal vertellen.
Nou ja zijn probleem.
Ik maak een kasje open maar die is leeg.
Dan maak ik het kasje ernaast open en zie cornflakes staan en pak het zo snel ik kan.
Het voelt een beetje licht aan en kijk er dan in.
Nog een klein bodempje vol.
Ik graai met me hand erin en duw het zo in me mond.
Dan komt Kim de keuken in en kijkt me lachend aan.
Als ik haar zie word ik vanbinnen gewoon blij.
'Goedemorgen.' zegt Kim kreunend en ze wrijft in haar oog.
'Goedemorgen Kim.' zeg ik vrolijk.
Kim komt naast me staan en kijkt naar me hand waar nog resten cornflakes op zitten.
'Uh Cas, je hebt wat cornflakes daar zitten.' zegt Kim lachend en ze wijst naar de zijkanten van me mond.
Kim veegt de cornflakes van me mond en kust me dan.
Ik wil haar terug kussen maar ze trekt zichzelf alweer weg en ze pakt een handje cornflakes.
Kim is lief maar ik weet niet of dat al klaar ben voor een relatie.
Het meisje voor Kim leek heel erg op haar en heeft me zoveel pijn gedaan.
Ik wil er niet aan terug denken.
JE LEEST
Never again (B-Brave fanfiction)
FanfictionSam, Dioni, Cassius, Kaj & Jai gaan op vakantie naar Ibiza. Rose, Kim, Lia, Emma & Sem gaan ook op vakantie naar Ibiza. Ze komen al snel in aanraking met de jongens van b brave maar dat loopt mis. In de verhaal komt veel liefde, haat, drama en sexue...