Never again

2K 64 0
                                    

- Jai

De muziek van de club galmt door me oren.

Ik heb me armen om Sem heen en leun met me hoofd op haar schouder.

'Wil je een drankje ?' vraag ik.

Sem knikt en ik laat haar los.

Sem en ik lopen tussen de dansende mensen door naar de bar en daar bestel ik twee dropshot's. De bar man knikt en pakt dan twee kleine glaasjes en schenkt er dropshot in.

Hij geeft de drankjes en ik geef het geld.

Dan geef ik een glaasje aan Sem en gooien we het in een keer achterover in ons keelgat.

Zo bestellen we er nog een paar en ook nog een bier.

Ik kan niet meer normaal op me benen staan en begin te wankelen. Als ik naar de dansvloer kijk zie ik dat Rose tegen Dioni aan staat te schuren.

Man die krijgt dadelijk nog een stijve van haar.

Ik zet me bier weg en trek Sem ook mee de dansvloer op.

Ik sla mijn armen om haar middel en trek haar naar me toe.

Sem slaat haar armen om me nek. Er komt een rustiger nummer op en we beginnen te schuifelen. Sommige mensen gaan van de dansvloer af maar andere stelletjes blijven ook op de dansvloer en gaan ook schuifelen.

- Emma

Iedereen is naar de club maar ik niet.

Ik voelde me niet zo lekker dus ben in het hotel gebleven.

Cassius vroeg nog of dat hij bij me moest blijven maar ik had gezegd dat ik even tijd voor me alleen wil.

Ik denk dat Cassius me leuk vind maar ik zie hem gewoon als een goeie vriend niet meer.

We hebben gekust ja maar dat hoeft toch nog niks te betekenen ? Ik heb ook niks meer van Lia gehoord ook leuk dat ze nog iets van haar laat horen ze is echt niet dood want dan hadden we dat echt wel geweten.

Ik moet het Cassius wel eerlijk zeggen want nu lijkt het wel echt of dat ik hem bespeel want ik heb hem terug gekust.

Ik sta op van de bank en loop naar de keuken.

Daar pak ik uit de koelkast ice tea en maak het pak open en leg me lip op de opening.

Ik neem een paar slokken uit het pak en zet het dan weer terug in de koelkast.

Me buik rammelt dus maak ik een kastje open en pak de soepstengels eruit en loop dan weer terug naar de bank.

Ik laat me onderuit zakken en pak me mobiel.

Een nieuw bericht.

Ik zucht en klik erop.

Cassius naam verschijnt op het scherm en ik lees het berichtje aandachtig.
'Hoe is het daar als ik moet komen bel je maar xx cas.'

Ik krijg een lach op me gezicht en stuur iets terug dat is toch wel beleeft.
'Het gaat goed hier hoor en nee je hoeft niet te komen (;'

Dan open ik muziek en zet ik het nummer Problem op van Ariana Grande en begin als een blije mee te zingen.

Ik prop een soepstengel in me mond en zing ondertussen gewoon mee.

Ik ben toch alleen dus het kan me niks schelen hoe dom ik eruit zie.

- Kim

'Wil je ook wat ?' vraagt Kaj met een wenkbrauw opgetrokken.

'Wat denk je zelf junk ?!' zeg ik geïrriteerd.

'Oké oké dan niet.' zeg Kaj en draait me de rug toe.

We staan buiten de club tussen allemaal die junks dus als ik uitbarst krijg ik die zwervers achter me aan. 'Ik ga.' sis ik nog naar Kaj en loop dan weg.

'Ja ga maar.. hoer !' roept Kaj.

Toen hij het laatste woord uitsprak brak ik.

Ik ga naar het hotel naar Emma.

Ik probeer me sterk te houden maar begin een beetje te snikken.

Als ik bij het appartement ben storm ik naar binnen en ren huilend me kamer in.

Ik zie dat Emma me bezorgd aan kijkt en achter me aan komt.

Ik laat me op bed tussen me kussens vallen en begin dat nog harder te huilen.

Ik voel een hand op me rug als ik met me betraande ogen kijk zie ik dat Emma naast me is komen zitten. 'Wat is er Kim ?' vraagt Emma medelevend.

Ik snik nog een paar keer en haal dan goed adem.

'Kaj gebruikt drugs en hij noemde me een hoe..' Verder kom ik niet want ik begin alweer te huilen. Emma trekt me in een knuffel en strijkt met haar hand over me rug. 'Het komt wel goed Kim.' zegt Emma en ze laat me los.

Ik knik en zeg dan 'Ik ga slapen ben kapot.'

Emma lacht naar me en loopt dan me kamer uit.

Dan laat ik me achterover vallen en val ik langzaam in slaap.

Never again (B-Brave fanfiction)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu