Never again

3.5K 98 2
                                    

- Emma

'Hell yeah babey we zijn in Ibiza !'

'Jij gaat zeker de eerste avond je al helemaal klem zuipen ofniet ?' vraagt Kim met een opgetrokken wenkbrauw.

'Helemaal niet ik doe het rustig aan, ik ben 18 jaar dat is volwassen.' zeg ik een beetje geirriteerd

'HAHAHAHA, ja jij bent volwassen uhm.' zegt Lia lachend.

'Nou jullie pesten me godver.'

'Kom onze taxi staat op ons te wachten.' zegt Kim een beetje gehaast.

De wieltjes van me koffer piepen een beetje maar die koffer is nu ook al 2 jaar oud ik moet eigelijk na deze vakantie gaan kijken voor een nieuwe want als ik nog een jaar met dit ding moet valt hij helemaal uit elkaar van elende.

5 minuten later.

We lopen achter onze chauffeur aan richting onze auto waarmee hij ons naar t hotel gaat brengen.

Ik heb voor deze vakantie wel bijna 3 jaar gespaard, maar dan ook wel voor een beetje het luxe niet in een vies klein tentje waarin iedereen dicht op elkaar ligt en zweet en allemaal spinnen. gadverdamme ik wil er gwn niet aan denken zo verschrikkelijk lijkt t me...

Dan staan we voor de (kleine) limo.

De chauffeur maakt de achterbak open en stopt een voor een onze koffers erin.

Als alle koffers er in zitten loopt hij naar ons toe en maakt de deur open.

Eerst stap ik in dan Lia vervolgens Kim daarna Sem en als laatste Rose.

De chauffeur maakt de deur dicht en loopt dan om de auto heen naar voren om ook in te stappen achter het stuur.

Hij start de moter en begint voorzichtig te rijden.

In het hotel.

'Oh eindelijk ik ben echt moe van deze reis.' zeg ik met een diepe zucht.

We hebben een grote suite voor 5 personen met 2 badkamers en we hebben allemaal een 2 persoons bed.

'Echte luxe dit.' zegt Sem lachend.

'Ja zeg dat wel maar we hebben daarom ook niet voor niks gespaard.'

'Dat klopt.' zegt Rose met een halve hamburger in haar mond.

Toen we binnen in het hotel kwamen gingen Kim & Lia inchecken.

Maar ik & Rose gingen snel naar de mac die ligt om de hoek dus dat is lekker snel.

Ik pakte een milkshake en Rose een hamburger want ze had in het vliegtuig niks gegeten en daarvoor ook nog niet.

Sem ging naar de bar en bestelde een ice tea.

We hebben een weddenschap dat wie als eerste een jongen mee in bed krijgt die hoeft de rest van de week niks meer te betalen qua eten en kleren enz.

Ik lig in me eigen kamer op me bed en voel me ineens heel moe worden totdat Sem blij mijn kamer in komt gerendt en op me bed springt waarvan ik gelijk ik wakker schrik.

'KOM SLAAPKOP WE GAAN PIZZA HALEN.' schreeuwt Sem.

'Ik weet niet of dat ik honger heb.'

Sem pakt me arm en knijpt erin.

'Jij kan wel wat vet gebruiken je armen lijken wel spaghetti.' zegt Sem lachend.

Ik weet dat ze het niet gemeen bedoelt, maar ik moet haar terug pakken dus pak ik haar been en trek er net hard genoeg dat ze nog net op me bed achterover valt.

Als we elkaar aankijken schratelen we het uit van t lachen.

Als ik weer een beetje op adem ben zeg ik 'Oké ik ga wel mee pizza halen.'

'Yes oké leggo we gaan.'

We staan op en lopen dan met zn 5en onze suite uit richting de pizzaria.

- Sem

Ik prop het laatste stuk pizza in me mond.

Lia kijkt naar me en lacht dan zachtjes.

'Is iedereen klaar want dan ga ik afrekenen.' vraagt Emma.

'Ik ben klaar.' zeg ik nog met een halve pizza in me mond.

'Ik ook.' zegt Lia

'Ik ook.' zeggen Rose & Kim tegelijk.

'Oké ik ga effe afrekenen.' zegt Emma

'Wij wachten wel buiten.' mompel ik.

We staan op en lopen naar buiten.

Emma loopt naar de balie en rekent af en komt kort daarna ook naar buiten.

Het is 7 uur 's avonds en we lopen naar ons hotel.

We lopen langs een parkje en ik sta dan effe stil.

'Ik ga effe wat wandelen.' zeg ik voorzichtig.

Emma draait zich om en loopt naar me toe.

'Is goed we zien je wel in onze suite.' zegt Emma en ze lacht naar me.

Emma is echt een schat ze ziet t aan me wanneer ik effe alleen wil zijn.

'Tot zoo Semmie.' zegt Lia.

Ik loop naar links en en Lia, Rose, Emma & Kim lopen naar rechts de straat in richting het hotel.

Ik loop langzaam naar het parkje.

Het is heel er rustig en ik zie een bankje staan.

Het bankje komt steeds dichterbij tot dat ik er voorsta.

Ik glij met mijn hand over het fijne houten materiaal en ga er dan op zitten.

Dan komt er een jongen langs gejogt en komt dan hijgend naast me zitten op het bankje.

Ik schrik ervan en ga een beetje opzij zitten.

Hij steekt zn hand uit en zegt 'Hai ik ben Jai.'

Ik steek ook mijn hand uit en zeg 'Hay Jai ik ben Sem.'

Ik kijk dan recht in zijn mooie bruine ogen en kan een klein lachje niet onderscheppen.

Ik zie Jai een beetje blozen.

'Woon je hier ?'

'Nee ik ben hier op vakantie met mn vrienden voor 2 weken.'

'Oh ik ook met mijn vriendinnen we zitten in het duc hotel hier om de hoek.' zeg ik lachend.

'Wij zitten in het la plac hotel een paar straten verder.' zegt Jai.

'Heb je misschien zin om mee te gaan naar me hotel ?' vraag ik voorzichtig.

'Uhh misschien een andere keer.' hij kijkt snel op zijn horloge springt op en zegt nog snel 'Doei Sem.' en hij rent weg het parkje uit.

Dat was heel raar.

Ik staar een beetje teleurgesteld voor me uit en sta dan op.

Ik kijk nog even of dat Jai misschien terug komt maar dat gebeurt niet.

Daarna loop ik met een gebogen hoofd terug richting het hotel.

Never again (B-Brave fanfiction)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu