- Jai
Ik lig in me bed en denk aan het meisje van het park.
Ze had lang bruin haar met groene ogen die me zo lief aankeken.
Ze vroeg of dat ik mee met haar naar der hotel ging maar toen dacht ik aan vorig jaar en aan de bro-code en haalde ik me er snel onderuit.
Ik zucht diep en kijk op me wekker.
Het is half 7 's ochtends en ben voor het eerst niet moe.
Ik sta op en loop naar de keuken.
Ik pak een pak appelsap en drink eruit.
Daarna maak ik een klein kastje open en pak er cornflakes uit en graai er met me hand in.
Net als ik de cornflakes in me mond duw komt cassius de kamer in.
'Kon je ook niet meer slapen ?' vraagt cassius met zijn ochtendstem.
'Nee.' zeg ik met me mond vol.
'Geef mij ook eens wat cornflakes.' zegt cassius lachend.
Ik graai met me hand in de cornflakes en in een beweging gooi ik de cornflakes tegen cassius zijn hoofd.
Ik begin kei hard te lachen en cassius lacht mee.
Pas als we weer wat rustiger zijn hebben we pas in de gaten dat de rest nog slaapt of nu wakker is.
Dan gaan we op de bank zitten en vertellen nog wat verhalen van vroeger en we bespreken nog wat over wat we in deze vakantie gaan doen.
- Dioni
Ik staar naar het plafond en denk aan vorig jaar.
Het was eerst heel gezellig zoals deze vakantie maar dat sloeg in een keer om omdat jai & cassius dezelfde meid leuk vonden en er alle twee mee hadden gekust.
Ik, sam & kai probeerde het goed te maken maar het werd toen alleen maar erger en zijn we alle 5 uit ons apartement vertokken en elkaar pas na een week weer gesproken en ja toen was onze vakantie alweer bijna voorbij.
Ik schrik uit me gedachtes als ik ineens 2 mensen hoor lachen.
Ik kan aan de stemmen horen dat het jai & cassius zijn.
Het maakt niet uit ik was toch al wakker.
Ik stamel effe of dat ik op zal staan maar blijf dan toch liggen het is nog zo vroeg en ik probeer nog effe te slapen.
Na nog even voor me uit staren val ik in slaap.
- Kaj
Ik loop boos de kamer in waar ik jai & cassius zie zitten te praten.
Ze kijken me allebei tegelijk aan en dan kijken ze weer snel weg omdat ze me boze blik zien.
Ik loop naar ze toe en zeg 'Lag ik net lekker te pitten hoor ik ineens 2 mensen lachen.' zeg ik geïrriteerd.
Jai & cassius kijken elkaar aan en beginnen dan weer te lachen.
Ik kan me lach ook niet onderdrukken en spring naast Jai op de bank en ruk de cornflakes uit zijn handen en begin als een losgeslagen aap te eten.
- Sem
Ik lig in me bed en denk aan de jongen van het park.
Zijn naam spookt rond in me gedachtes.
'Jai' 'Jai' 'Jai'
Die lach van hem als ik er aan denk
wordt ik helemaal blij.
Maar hij wil mij toch niet want toen ik aan hem vroeg of dat hij mee wou naar mn hotel wist hij niet hoe snel hij moest wegrennen.
Ik was best wel teleurgesteld maar ja er komen vast nog meer jongens deze vakantie die ook leuk zijn want kom op het is ibiza !
Ik kijk op me mobiel.
Het scherm is fel maar ben er snel aan gewend.
Het is 5 over 8.
De rest slaapt zeker nog.
Want ja bijna iedereen was nog wakker om 6 uur 's ochtends.
Vandaag heb ik zin om te gaan winkelen.
Lekker in pashokjes leuke skinny jeans passen en buiktruitjes of nieuwe schoenen oh en een bikini.
Misschien is er wel een knappe verkoper.
Ik moet nog wel eens me strategie gaan doornemen want ik wil wel de weddenschap winnen.
Maar ik ga niet als een slet gewoon snel met een jongen naar bed.
Ik hoor een harde knal en sta gelijk rechtop en ren naar de kamer waar het geluid vandaan kwam.
JE LEEST
Never again (B-Brave fanfiction)
FanfictionSam, Dioni, Cassius, Kaj & Jai gaan op vakantie naar Ibiza. Rose, Kim, Lia, Emma & Sem gaan ook op vakantie naar Ibiza. Ze komen al snel in aanraking met de jongens van b brave maar dat loopt mis. In de verhaal komt veel liefde, haat, drama en sexue...