Never again

1.9K 58 1
                                    

- Rose

'Roos.' hoor ik iemand naast me zeggen.

Er word zachtjes tegen me wang geduwd en als ik kijk zie ik dat ik naast Dioni zit.

We zitten in het vliegtuig naar huis de weken gingen zo snel wauw.

Me spullen had ik zo gepakt en toen we gingen beslissen wie naast wie wou gaan zitten trok ik Dioni gauw weg.

Natuurlijk zijn Sem en Jai ook naast elkaar gaan zitten alleen Emma en Kim zijn naast elkaar gaan zitten inplaats van dat ze bij Cassius en Kaj gingen zitten.

Ik rek me uit en klim dan een beetje omhoog en kijk dan achter me waar Emma en Kim zitten.

Ik glimlach naar ze en laat me dan weer onderuit zakken in me stoel.

Ik vind het stom om het hun zo te vragen of dat er iets is want nu zullen ze het zeker niet vertellen.

Ik pak me iPhone en open What's app.

Daar maar ik een groep aan van mij, Emma en Kim.
(R = Rose, E = Emma, K = Kim.)
R: is er iets met jullie want jullie gaan niet naast jullie soort van vriendje zitten.
E: Hij is me vriendje niet :$$
R: Huh wat waarom jullie hebben gekust ?
E: Ik voel gewoon niks voor hem oké ?
R: Oké en wat is er met Kim dan ? Ook gewoon vrienden gebleven met Kaj of wat ?
K: ...
K: Wil je het echt weten ?!
R: Ja graag..
K: Ok Kaj doet aan drugs oké.

Ik lees die zin wel 10 keer voordat het me begint te realiseren.

Ik draai me om en kijk recht in Kim's ogen.

Ze zijn wat dik en rood ze heeft vast gehuild.
R: Hoe ben je er achter gekomen ?
K: Gisteravond nam Kaj me mee naar buiten en ja eerst kussen maar toen liepen we een zijstraatje in en ja toen pakte hij het uit zijn zak en vroeg hij of dat ik ook wou.
Natuurlijk zei ik nee maar ik werd boos en ben toen weggegaan.

Ik vind dit echt heftig voor Kim vooral omdat haar vader dood is gegaan aan drugs.

Als ik naar Jai kijk zie ik dat hij al die tijd het gesprek mee heeft gelezen en hij legt een hand op me schouder.

'Wist jij dat Kaj je weet wel aan drugs doet ?' sis ik.

Jai knikt.

'Alleen hij had beloofd om op vakantie niets te gebruiken.' zegt Jai geïrriteerd.

'Waarom moest ik eigenlijk wakker worden ?' vraag ik en kijk Jai aan.

'Ik verveelde me.' zegt Jai en lacht lief naar me.

Ik geef hem een korte kus op zijn mond en steun dan met me hoofd op zijn schouder.

- Cassius

'Het beauty.' zeg ik en geef Emma een knuffel.
Ze knuffelt me voorzichtig terug maar laat weer gauw los.
'We moeten praten.' zegt Emma en kijkt me bezorgd aan.
'Oké ? wat is er ?' vraag ik en trek een wenkbrauw op.
Emma zucht en kijkt naar de grond. 'Wacht Emma voordat je iets gaat zeggen moet ik je iets vertellen.' Zeg ik gauw.
'Emma ik vind je leuk echt heel leuk, onze kus kon ik maar niet uit me hoofd zetten.' Zeg ik in een adem.
'Cassius dat is nou juist het probleem jij vindt mij leuk alleen ik zie jou gewoon als een vriend.' zegt Emma en ze begint te huilen.
Ik krijg een brok in me keel me hart breekt ik verstijf helemaal ik kan geen een woord meer zeggen ik ben kapot.

Ik schud met me hoofd om die gedachtes weg te halen.

Het was een kut ochtend.

Emma is nadat ze dat zei huilend weg gerend en we hebben elkaar niet meer aangekeken of gesproken.

Kim en Kaj hebben ook ruzie dus zijn ik en Kaj maar naast elkaar gaan zitten.

Ik moet Emma vergeten als ze me niet wil heeft het ook geen zin om nog moeite voor haar te doen.

Ik voel me wel een beetje gebruikt omdat we hebben meerdere keren gekust en we hebben wel echt dik met elkaar geflirt.

Ik dacht dat ze mij ook wel leuk zou vinden maar nee niet dus.

Als ik rechts van me kijk zie ik Kaj die slaapt met zijn oortjes in.

Volgensmij zit hij er wel mee dat hij ruzie heeft met Kim maar ik denk dat hij ook wel boos is en als hij boos is moet je niet met hem erover beginnen want dan barst hij uit.

Ik kijk op me IPhone en zie dat we over 3 uur landen.

Ik pak me koptelefoon en sluit hem aan op me iPhone en zet het nummer Wasted van Tiesto op.

Ik doe me oortjes in me oren zet het volume op het hardst.

Ik leun met me hoofd op me hand en sluit dan me ogen.

Even pieker ik nog wat over Emma maar langzaam val ik weg richting dromenland.

Never again (B-Brave fanfiction)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu