Never again

1.7K 54 20
                                    

10 jaar later

- samuel, Kaj, Jai & Cassius

Samuel, Cassius, Kaj & Jai zitten op de bank en praten wat met elkaar.

Samuel heeft nog steeds met Lia.

Cassius heeft sinds vorig jaar met nola.

Jai en Sem zijn 2 jaar geleden na een lange relatie uit elkaar gegaan omdat hun seksleven geen fonk meer had.

Kaj is naar een afkik kliniek gegaan en is helemaal genezen ook heeft hij daar een meisje leren kennen waar hij nu bijna elke dag bij is ze heet lisan.

Rose is een lange tijd depressief geweest en heeft een jaar lang niks meer van zich laten horen ze is ook niet meer naar school gegaan dat jaar en is dus blijven zitten.

Dioni is vaak bij haar huis langs geweest maar nooit deed er iemand open.

Ondanks dat er niemand open deed bleef Dioni volhouden tot die dag dat er een tekoop bord stond in de voortuin.

Hij heeft de deur in getrapt en is de trap op gerend naar Rose's kamer.

Toen hij Rose op bed zag liggen brak hij.

Ze was mager dun en zat onder de krassen.

Er lag kots naast haar bed en ze was heel bleek.

Hij heeft haar opgetild en is helemaal naar het ziekenhuis gerend.

Toen hij Rose aan de dokter en zusters had overhandigt moest hij een halve dag wachten totdat hij haar mocht bezoeken.

Toen hij vroeg aan de dokter hoe dat het met haar ging zei hij dat Dioni maar afscheid van haar moest nemen dat het haar laatste dag was.

Dioni is bij de begravenis niet komen opdagen en een paar dagen later heeft niemand hem meer gezien.

3 weken lang was hij vermist totdat een wandelaar zijn lijk in een mais veld vond.

Het waren trieste weken en B Brave is gestopt want zonder Dioni wouden ze niet meer verder.

De wandelaar had ook een briefje in Dioni's broekzak gevonden er stond op:

Beste Samuel, Jai, Kaj en Cassius

Jullie zijn de beste vrienden die ik me maar kon wensen.

Ik hoop dat B Brave gewoon kan doorgaan zonder mij maar ik kon gewoon niet meer verder leven want wat ik Rose heb aangedaan kan ik mezelf nooit vergeven.

Zoek alsjeblieft een nieuwe zanger erbij die mij kan vervangen en zing gewoon door.

Doe geen domme dingen als ik weg ben !

Groetjes Dioni.

Er stonden ook nog andere dingen over zijn ouders en wat andere vrienden maar het is een lang briefje en het was door de politie in beslag genomen dus dat konden we niet meer lezen.

Nog elke dag denken we aan Dioni en Rose.

Het is moeilijk maar we hebben ons groot gehouden.

Dioni's graf is naast die van Rose en ik hoop dat ze nu weer samen zijn in de hemel en gelukkig zijn.

Beste lezers dit was het dan me b brave fanfiction !

Ik ben nu bezig met een Harry Styles fanfiction die jullie zeker ook moeten lezen !!
Ik hoop dat jullie ervan hebben genoten en het een leuk boek vinden/vonden.
Vertel al je vrienden/vriendinnen die wattpad hebben dat ze me boek moeten lezen dat zou ik erg op prijsstellen.
Ik ben me lezers echt dankbaar dat ze me boek lezen want zonder jullie had ik dit boek niet gemaakt.
Ik hoop echt dat jullie me nieuwe boeken ook gaan lezen en leuk zullen vinden !!

xxx Amber

Never again (B-Brave fanfiction)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu