Never again

1.4K 59 6
                                    

- Rose

Waarom is Anthony terug hij weet waarom ik het had uitgemaakt en ik ga me gedachte niet veranderen.

Waarom ik het met Anthony uit had gemaakt is omdat hij lijkt gewoon zoals elke jongen maar toen die ene dag die dag dat we seks zouden gaan hebben schrok ik me kapot want ik kwam er toen achter dat hij een transgender is.

Anthony of zal ik zeggen Anne wou liever een jongen zijn dus heeft hij toen hij 13 jaar was zich om laten bouwen alleen hij moest nog wachten op een luldonor die maar steeds niet kwam dus hij is een jongen met een vagina.

En daarom maakte ik het uit maar waarom wil hij me nou ineens terug?

Ik zit nog steeds snikkend op de grond.

Anthony en Dioni staan om me heen en kijken me vragend aan.

'A-anth-o-ony..' snik ik.

'Hm.' mompelt hij en steekt zijn hand uit.

Ik grijp zijn hand en sta op.

'Waarom ben je hier en waarom wil je me terug ?' zeg ik en kijk hem vals aan.

'Omdat ik..' zucht hij.

'Nou vertel op.' dring ik hem door.

Dioni luisterd in stilte naar mijn en Anthony's gesprek.

Ik zie dat Dioni ook heeft gehuild en ik snap niet waarom want hij is vreemdgegaan niet ik.

'Omdat ik eindelijk een mannelijk geslachtsdeel heb.' fluisterd hij.

Mijn en Dioni's monden vallen open.

Ik geef Anthony een klap in zn gezicht en kijk hem boos aan.

'An ik heb nu wel meerdere dingen aan me kop ga en kom niet terug ik wil je niet terug sorry.' zeg ik droog.

Anthony kijkt teleurgesteld en boos.

Hij balt zijn hand tot een vuist en loopt dan neidig weg zonder iets te zeggen.

Ik slaak een diepe zucht.

'Het is misschien ook beter als jij gaat.' zeg ik rustig tegen Dioni.

'Roos nee het spijt me ik weet niet wat me bezielde het is namelijk me stiefzusje sinds een dag.' zegt Dioni en kijkt naar zijn voeten vast omdat hij zich schaamd.

'Je hebt gekust met je stiefzusje ?!' proest ik uit.

Dioni knikt voorzichtig en kijkt me met zijn waterige ogen aan.

'Dioni ik moet nadenken ik ben verward sorry ik bel je wel als ik je wil spreken oké ?' zeg ik en leg me hand op zijn wang.

'Bel snel.' zegt Dioni en pakt me handen vast.

Hij zucht en laat me met veel moeite los en loopt weg.

Het doet me pijn om hem weg te laten lopen maar hij verdient het ook wel.

Ik draai me om, loop naar binnen en sluit de deur achter me rug.

Ik zucht en ga met me hand door me haren.

'Life sucks.'

Never again (B-Brave fanfiction)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu