Never again

2.7K 89 0
                                    

- Kim

Ik heb mijn nieuwe jurkje aan en heb mijn haar in een hoge strakke staart zitten, mijn make-up heb ik lichtjes gedaan alleen wat foundation, eyeliner, mascara, en peachy kleurlige lipgloss. 'Kim schiet toch eens op, de taxi is er al!' Schreeuwt Rose, blijkbaar staat iedereen al buiten.

- Sem

We lopen de drukke club binnen, en ik hoor de muziek in mijn oren knallen, het is Hotel room service van pitbull. Ik haat dit nummer echt,  maar toch krijg ik meteen een drang om helemaal los te gaan. Ik trek Emma mee die om zich heen zat te staren. 

Als ik en Emma helemaal los gaan en de anderen meiden achter ons aan komen zie ik opeens een jongen staan, ik herken hem. Het is Jai van in het park, ik blijf hem aan staren terwijl ik dans zodat het niet heel erg opvalt. Dan kijkt hij even terug en ik kijk meteen weg, nu dwing ik mezelf om niet meer te kijken. Na het liedje van pitbull komen er nog meer leuke liedjes, dus we blijven dansen. Wij staan in een rondje te dansen en ik voel Jai zijn ogen in mijn rug branden, hoe graag ik ook wil omkijken ik doe het niet.

- Jai

 Het meisje van het park is ook toevallig net in de club waar wij ook zijn. Sem ziet er zo mooi uit het lijkt wel of het jurkje voor haar is gemaakt, ookal zou ze mooier zijn zonder jurkje aan.. Wat? wat denk ik? Jai stop. Ik kan mezelf niet helpen en naar kijken, het liefst zou ik naar haar toe lopen, haar vast pakken en nooit meer loslaten. Ik weet het, het klinkt cliche maar dat maakt me echt niets uit. 'Dude kun je het zien? Je staat te kwijlen als een puppy.' Zegt Kaj die opeens voor me staat. 'Sorry' Zeg ik dan terwijl ik even met mijn hoofd schud. Dan als Kaj met Dioni aan het dansen het is kijk ik weer of ik Sem weer kan zien, maar helaas ze is weg. Ik kijk nog even om me heen maar ik kan haar echt niet vinden. Ik heb het opgegeven en sta nu te dansen, stiekem hoop ik dat ik haar nog zie. Ik en de jongens staat te dansen als Cassius opeens aan mij vraagt. 'Kun je even vijf shotjes halen ?' Ik zucht, hij is weer eens te lui om het zelf te doen. Achja te lui hij heeft er gewoon geen zin in. ik knik en Cassius duwt wat geld in mijn handen. Ik loop rustig naar de bar toe en kijk of ik Sem kan zien, dan pakt opeens iemand mijn hand vast. Het is vast een van de jongens die toch wat anders willen. Ik draai me om maar het is niet een van hun, het is een meisje rond de 20 jaar een stripper. Ze kijkt me verleidelijk aan maar ik wurm me los en loop door. Als ik bij de bar aankom zie ik Sem staan, ze staat alleen met haar rug naar mij toe. 'Hey ik ben het Jai, ken je me nog ?' vraag ik dan aan haar. Ze draait zich om en kijkt even moeilijk, dan herkent ze mij volgensmij weer. 'Oh hey Jai.' Zegt ze giechelend, ze is een beetje aangeschoten. Ik buit iets naar voor. 'Wil je wat te drinken ?' Vraag ik in haar oor zodat ik niet hoef te schreeuwen. Ze knikt. Ik draai om naar de bar en bestel twee Passoa van het geld dat ik van Cassius heb gekregen. Als ik terug kom duw ik de passoa in Sem haar handen zodat ik haar aandacht weer krijg. Ze giecheld even en neemt een slokje. Nadat Sem en ik nog wat shotjes hebben gedronken gaan we dansen. Ze is helemaal dronken en gaat helemaal los. Ze is zo mooi als ze danst, haar bruine haar glistert door het kleine beetje licht in de club. Ik buig met mijn hoofd voorover zodat mijn lippen net niet die van haar raken, Ik leg mijn handen op haar heupen. Zo staan we even, ik vergeet alles om me heen het enige wat ik nog zie is Sem.... 'Ga je me nog kussen of blijf je daar staan als een mongool ?' Vraagt ze giechelend. Ik druk mijn lippen op die van haar.

hey, dus dit is een beetje anders dan normaal, dus ik heb dit verhaal geschreven, zelf heb ik ook een verhaal dus als je dit hoofdstuk leuk vind kijk dan ook even naar mijn verhaal. xxx @Shutupkbyex

Never again (B-Brave fanfiction)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu