Never again

1.5K 54 4
                                    

- Samuel

Zwetend rol ik van Lia af en hijg flink.

'Dit was de beste seks tot nu toe.' zeg ik en lach naar Lia.

Lia voelt zich elke dag weer wat beter en de medicijnen slaan goed aan dus als het zo door blijft gaan is ze over een maand al klaar met haar medicijnen en is ze als het goed is van haar hersentumor af.

Het is zo raar dat het ene moment was je nog gewoon gezellig op vakantie met je beste vrienden en het andere moment lig je naast je vriendin.

Helaas is het tussen Cassius en Emma niks geworden ookal had ik gedacht dat ze wel een stel zouden worden.

Kaj heeft het zwaar verkloot bij Kim en dat is ook echt zijn eigenschuld.

Tussen en Jai en Sem gaat het goed net zoals bij mij en Lia maar van Dioni en Rose heb ik al een tijdje niks van gehoord ik denk dat ik vanmiddag effe met Lia naar Dioni ga als ze mee wil.

'Lia heb je zin om vanmiddag effe mee te gaan naar Dioni met mij ?' vraag ik en kijk Lia lief aan.

'Zolang ik maar bij jou ben.' zegt ze en geeft me een kus.

Lia staat op en trekt haar slipje over haar kont en haar bh over haar hoofd.

'Waar kijk jij naar.' zegt Lia en lacht.

'Naar jou mooie lichaam babe.' zeg ik en sla op haar kont.

Lia trekt een vies gezicht en pakt dan haar buiktruitje en skinny jeans en loopt me kamer uit en schreeuwt nog na 'Ik ga me wel op de badkamer verder klaarmaken !'

Ik schratel het uit van het lachen en besluit om effe Dioni te appen om te vragen of dat ik met Lia langs mag komen.

*S = Samuel, D = Dioni*
S: "He Dioni al een tijdje niks meer van je gehoord is het goed als ik vanmiddag met Lia langs kom ?"

Ik leg me mobiel op me bureau en ga me dan ook effe aankleden.

Als ik me t-shirt wil oppakken van de grond voel ik een klap tegen me kont.

Ik draai me in een wip om en zie dat Lia op de grond van het lachen licht.

'Die had je tegoed van me !' schratelt ze uit.

Ik lach en trek dan me t-shirt over me hoofd.

Als ik me broek wil pakken hoor ik de ringtone van me mobiel en pak me mobiel van het bureau en kijk wie het is.

D: Is goed ik kan wel afleiding gebruiken :/

Waarom zou hij afleiding nodig hebben ?

Dat vraag ik hem dadelijk wel.

'Lia, Dioni vindt het goed dat we langskomen.' zeg ik en trek me broek aan.

Lia knikt en doet dan wat mascara op die ze altijd en over mee naartoe neemt.

30 minuten later.

Lia belt als een blije aan bij Dioni's huis en springt zowat in Dioni's armen als hij de deur openmaakt.

Maar wacht.

Dat is Dioni helemaal niet en Lia heeft het ook in de gaten.

Ze laat gelijk los en kijkt vragend naar het vreemde meisje.

'Uh ik ben Jelke Dioni's stiefzusje.' zegt ze gauw en laat ons naarbinnen.

'O oke maar waar is Dioni ?' vraagt Lia best verwaand.

'Hij zit boven op zijn kamer.' zegt Jelke droog en loopt dan de keuken in.

Lia en ik kijken elkaar aan, halen onze schouders op en lopen dan naar boven naar Dioni's kamer.

Voor zijn deur wil ik net aankloppen als Lia me voor is en de deur in een ruk opentrekt.

Me lach op me gezicht betrekt meteen als ik een huilende Dioni zie.

Never again (B-Brave fanfiction)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu