Never again

2.8K 78 1
                                    

- Rose

Ik en Sem zitten allebei op een barkrukje wat te drinken terwijl Emma, Kim en Lia in de zee elkaar aan het irriteren zijn.

Ik vindt het best wel ongemakkelijk dat er zometeen ik weet niet hoeveel jongens ook hierheen komen.

Sem kent natuurlijk Jai al maar de andere kent ze ook niet.

Ik zie in me ooghoek dat een jongen Sem van achteren knuffelt.

'Jai !' roept Sem vrolijk.

'Semmie !' zegt Jai vrolijk terug.

Ik vindt het ongemakkelijk worden en zeg dan 'Ik ga de andere wel effe halen.' en ik loop richting de zee naar de rest.

Ik wuif naar de andere dat ze moeten komen en ze snappen het gelijk.

Als we weer terug bij de bar aankomen staat Sem naast Jai en Jai heeft een arm om haar middel geslagen.

'Meiden dit zijn Samuel, Cassius, Dioni en Kaj.' zegt Jai en wijst ze een voor een aan.

Ik kijk ze allemaal even kort en zeg dan 'Hey ik ben Rose en dat zijn Emma, Kim en Lia.' en wijs ze aan. Het is dan even stil totdat Kim de stilte verbreekt.

'Zullen we gaan beach volleyballen ?' zegt ze vrolijk.

'Ja leuk zegt Kaj en lacht naar Kim. Ik zie dat Kim rood wordt en dan naar haar zanderige voeten staart. 'Ik pak de bal wel !' zeg ik languit en ren dan naar een best vlak stukje zand en zet met me voet een streep door het midden.

'Heb je op volleybal gezeten ofzo dat je zo ijverig lijnen zit te maken.' Ik draai me om en sta dan recht voor Dioni.

'Uh nee.' zeg ik en ik lach.

Hij aait door me haren en op de een of andere manier voelt het heel vertrouwd.

Wat ik ken hem pas net wat doe je ? Ik draai me in een wip om en zeg 'Gaan we nog teams maken of wat ?' zeg ik wat geirriteerd.

Ik kijk ze aan en zie dat ze al soort van stelletjes hebben liggen maken want Cassius staat bij Emma, Lia en Samuel liggen in het zand half op elkaar en Kim en Kaj zijn met elkaar een beetje aan het dansen maar Kaj heeft wel zijn handen om Kim's middel dus ja.

Ze kijken me aan en er komt bij geen een een stom woord uit.

'Oké dan wordt het jongens tegen de meisjes.' zucht ik.

Sem, Lia, Emma en Kim komen naar me toe gelopen en de jongens blijven staan.

Ineens voel ik een klats op me kont en zie dan snel Dioni wegrennen. 'Ik krijg jou nog wel.' Schreeuw ik en begin dan met opslaan.

De bal komt in Dioni's buik en ik schratel het uit van het lachen als Dioni achterover in het zand valt. 'Die was gemeen !' hoor ik Samuel lachend zeggen en hij rent naar me toe.

Hij pakt me onder mijn arm en net onder me kont en tilt me dan op. 'Even afkoelen jij.' zegt Samuel en hij lacht.

'Wat nee niet in de zee alsjeblieft niet !' schreeuw ik.

Samuel rent richting de zee en stopt dan als hij tot en met zijn middel in het water staat.

Dan laat hij me los en ik val in de zee.

Als ik boven ben gooi ik water in zijn gezicht en begin dat te lachen.

Dan komen de andere er ook aan gelopen en komen ook de zee in.

Ik kijk naar Dioni en hij kijkt een beetje nerveus naar Samuel.

Hij loopt dan naar me toe en vraagt 'Gaat het heeft die gemene Samuel je geen pijn gedaan ?' En hij kijkt me dan lief aan.

Never again (B-Brave fanfiction)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu