Never again

1.9K 62 4
                                    

- Kaj

'We moeten praten.' zegt ze.
Ze staat op en loopt naar het balkon.
Ik twijfel geen seconde en loop achter haar aan.
De zon schijnt volop met een kleine bries die door haar haren gaat.
Ik ga naast haar staan en leun op het balkon.
Ik wil het haar niet vertellen maar het zou er toch ooit van moeten komen.
'Ik heb geslapen met een ander.' zeg ik nerveus.
Er rolt een traan over haar wang.
Ik wil hem weg vegen maar ze duwt me vol opzij.
'Jij bent echt ongelovelijk dat ik jou leuk heb gevonden !' schreeuwt Kim. 'Vond je me leuk dan ?' stotter ik. 'Precies zoals je het zegt vond ja.'
Ze kijkt me nijdig aan.
'Ik vertelde je alles, ik vertrouwde je en jij ? jij verkloot alles met je dru..' 'HOU OP !' onderbreek ik haar.
'Geen woord daarover.' zeg ik en doe dreigend met me hand.
'Je noemde me een hoer.'
Ik wil haar vastpakken maar ze zet een stap naar achter en loopt dan het balkon af me kamer uit.
'KIM !' schreeuw ik nog maar geen reactie.
Als ik vanaf het balkon naar beneden kijk zie ik Kim haar fiets pakken en er kei hard vandoor fietsen.
'KIM !' schreeuw ik nog een keer maar ze is alweer de hoek om en ze is uit me zicht.

- Sem

'Hou je bek.' zeg ik sarcastisch.
'Geef me mijn koekje terug !' schreeuwt me broer Mick.
'Nooit hij is nu van mij.' zeg ik en doe alsof ik eraan lik.
'Ah dat is echt vies hou je koekje maar.' zegt Mick geïrriteerd.
Ik kijk hem volmaakt aan omdat ik de strijd om het koekje heb gewonnen.
Ik prop het koekje in me mond terwijl ik op instagram een foto van mij en Jai erop aan het zetten ben.
Als ik een effect eraan heb toegevoegd en Jai heb getagt post ik de foto.
Voordat ik met Jai had, had ik al iets van 7K volgers maar nu zijn het er al 15K omdat ik nu met Jai heb.
Elke keer dat ik refresh heb ik wel weer nieuwe likes of reacties op me foto's.
Soms wat haat berichten van Braviours maar de meeste zijn wel lief. 'Lieverd kun je me even komen helpen ?' roept me moeder boven aan de trap. Ik wil net me mobiel weg leggen als ik een berichtje van Kim krijg.

''Net gepraat met Kaj ging niet goed ik ben helemaal klaar met hem kan ik even naar je toekomen ? xx''

Wat zou er zijn gebeurt ?
Ik app snel terug dat ze kan komen en ga dan me moeder helpen.

- Kim

Kaj is gewoon vreemd gegaan wat een eikel ik hoef hem niet meer te zien !
Ik fiets de straat door richting Sem's huis.
Ze woont niet ver van Kaj vandaan dus ben ik er snel.
Als ik de hoek om fiets staat er een groepje jongens met hun brommers wat te roken.
Ik probeer er niet naar te kijken en trap gauw door.
In me ooghoek zie ik dat ze naar me kijken en ja hoor ze kunnen hun bekken ook niet houden.
'He meisje kom eens !' schreeuwt een van die jongens maar ik fiets gewoon verder en doe net alsof ik hem niet hoor.
Gelukkig moet ik hier weer de hoek om en ben ik al bij Sem's huis.
Ik heb niet echt moeten huilen om wat Kaj heeft gedaan ?
Zal ik hem toch niet meer "zo" leuk vinden als op het begin ?
Ik zie wel.
Ik ga de oprit op en gooi me fiets in het gras want me standaard is kapot gegaan toen ik snel weg fietste van Kaj omdat ik niet wou dat hij achter me aan zou komen.
Ik wil net aanbellen als de deur al open word gedaan en Sem me om de hals vliegt.
'Gaat het, heeft hij je pijn gedaan ?' vraagt Sem bezorgd.
'Het gaat, en nee hij heeft me niet geslagen maar ik weet niet of dat hij dat wel van plan was.' zeg ik vastbesloten.
Sem laat me los en maakt een gebaar dat ik binnen kan komen.
'Naar me kamer ?' vraagt ze.
'Naar je kamer.' zeg ik en probeer een kleine glimlach erop te zetten terwijl ik op dit moment eigenlijk wel kan janken.
We lopen de trap op en dan de eerste deur links.
Sem's kamer is groot en ze heeft een tweepersoons bed super fijn.
Sem gaat op haar bed in kleermakerszit zitten en klopt met haar hand naast haar heup als gebaar dat ik naast haar moet gaan komen zitten.
Als ik ook zit zucht ik een keer diep.
'Kaj is vr-ee-m-dgegaa ..'
Ik kom niet verder uit me worden want ik barst in huilen uit.
Sem gaat met haar hand over me rug en kijkt medelevend.
'Is hij vreemdgegaan ?' vraagt Sem subtiel.
Ik knik.
'Wat een eikel !' schreeuwt Sem.
'Eerst maakt verteld hij niet over dat hij deugs gebruikt dan noemt hij je hoer en nu dit ?!' Schreeuwt Sem en ze balt haar vuisten en staat op.
Ik staar naar me sokken en veeg een traan weg.
'Kim dit pik ik niet, morgen ga ik naar hem toe.' zegt Sem vastbesloten.
Ik schrik op.
'Nee dadelijk doet hij je pijn.' zeg ik.
'Ik neem Jai met me mee.' zegt Sem en ze zet een kleine glimlach op haar gezicht.
Ik knik.
'Maar ik ga ook mee.' zeg ik vastbesloten.
'Oké.'
'Vind je hem nog leuk ?' vraagt Sem.
'Ik weet het niet, ik weet het echt niet ...'

Never again (B-Brave fanfiction)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu