Never again

2.3K 66 0
                                    

- Sem

Daar sta ik dan met ontplofte haren, kapotte kleren, met nog maar een nike aan en een kapotte knie en als je denkt dat het nog niet erger kan is me mobiel ook weg.
Ik lig in een vreemde club en de deuren zijn gesloten dus ik kan niet weg.
Er liggen nog een paar andere mensen op de grond of op de bar.
Eentje herken ik.
Ik spring rechtop en sluip langs de andere mensen richting Dioni.
Ik schud hem wild door elkaar en voel dan een stekende pijn aan me linker hand.
Ik hoor Dioni kreunen en zie dat hij zijn ogen tot spleten maakt.
Als hij door krijgt dat hij niet in het hotel is zit hij in een ruk rechtop.
'Sem waar is de rest ?' vraagt Dioni nerveus.
Ik haal me schouders op en graai Dioni's mobiel uit zijn zak.
Ik zoek naar Jai's nummer en bel hem op.
Na een keer overgaan word er al opgenomen.
'Dioni waar te fuck ben jij en waar is Sem ?!' hoor ik Jai zeggen.
'Ja uh Dioni en ik zitten opgesloten met nog meerdere studenten in die club van gisteravond.' zeg ik zo rustig mogelijk.
Dioni trekt zijn mobiel uit mijn hand en vraagt 'Kun je even opzoeken hoelaat deze club open gaat ?'
'Cass kijk jij eens even snel hoelaat de club al shiva open gaat op maandag.' zegt Jai.
Dioni heeft ondertussen de mobiel op luidspreker gezet dus ik krijg alles mee.
Ik hoor wat getik en gefluister.
'De club gaat om 1 uur open en het is 5 voor 1 dus wacht nog even, jullie weten de weg wel naar het hotel.' zegt Jai en hij hangt daarna op.
Volgensmij is hij geirriteerd. zucht ik.
Zal ik iets fout hebben gedaan ?
Nou dat denk ik zeker want als ik in de spiegel kijk die aan de muur hangt zie ik dat ik er nog verschrikkelijker uit zie dan dat ik dacht.
Me knie is al de heletijd aan het bloeden en me hand doet zo'n pijn.
Ik ga op de bank zitten waar Dioni net nog op lag en laat me onderuit zakken.
Dan hoor ik wat geklik in het slot en kort daarna worden de deuren opengemaakt.
De eigenaar kijkt nog niet eens naar ons om en hij loopt recht naar de bar.
Volgensmij is hij zoiets wel gewend dat hij jongeren van mijn leeftijd op de grond in zijn club ziet liggen.
Ik zie Dioni opstaan en hij pakt me hand.
Dioni loopt in een snel tempo dus ik struikel bijna over me eigen voeten.
Dioni vergeleken met mij ziet hij er nog redelijk normaal uit.
Alleen zijn haren zitten een beetje wild maar dat is wel sexy.
Het hotel ligt gelukkig op de hoek.
Ik hoor de ringtone van Dioni's mobiel gaan en kijk in me ooghoek een beetje mee.
'Je moet mee met mij naar het hotel de meiden zijn daar ook.' zegt Dioni droog.
Ik knik en we lopen dan snel door.
Sommige mensen kijken me stom aan en ik voel me er ongemakkelijk bij maar Dioni heeft me hand nog steeds vast dus lang heb ik niet om erover na te denken.
Eenmaal bij het hotel aangekomen staat Jai al op ons te wachten en kijkt Dioni en mij zuur aan als hij ziet dat Dioni me hand vast heeft.
Dioni en ik laten elkaar gelijk los en ik, Jai en Dioni lopen zwijgend naar hun appartement.
Voor het appartement zegt Jai tegen Dioni dat Dioni alvast naarbinnen moet gaan maar ik moet hier wachten.
Als Dioni de deur heeft dichtgemaakt gaat Jai met een boos gezicht tegenover me staan.
'Heb ik iets fout gedaan ?' zeg ik licht geirriteerd.
'Iets fout gedaan he Sem laat me niet lachen.' zegt Jai gemeen.
Ik kijk hem vragend aan.
Jai zucht.
'Sem je hebt gevochten en je hebt daarna ook nog met een onbekende gekust.' zegt Jai snel.
'Waarom hield je me niet tegen je wist toch dat ik dronken was ?' zeg ik nerveus.
'Dat wou ik ook doen maar toen ik je zag zoenen met die kel dacht ik ja stik er maar in.' zegt Jai verdrietig.
Er valt een dodelijke stilte.
'W-waarom vocht ik ?' zeg ik bang.
'Een meisje stond steeds met mij te flirten dus jij werd boos en ja toen gingen jullie elkaar op de bek.' zeg Jai.
'Je weet dat toen ik die jongen kuste ik het niet besefte.' zeg ik zo normaal mogelijk.
'Ik weet het gewoon niet Sem.' zegt Jai kil.
Ik voel tranen opkomen want ik hou alleen van Jai, maar als hij me niet wil moet ik daar maar mee leven.
Er rolt een traan over me wang en veeg hem snel weg maar Jai had het al gezien.
'Waarom huil je ?' vraagt Jai.
'WAAROM IK HUIL ?! SNAP JE HET DAN NIET JAI IK VIND JE ECHT LEUK !' schreeuw ik.
Ik draai me om en ren richting de lift.
Ik druk zo snel als ik kan op de knopjes zodat de lift deuren dicht gaan voordat Jai er is.
De deuren gaan al dicht als Jai er net aan komt gerend.
Ik zit alleen in de lift en laat me dan in een hoekje op de grond van de lift vallen.
Met me hoofd op me kapotte knieën die branden.
De deuren gaan open op de begaande grond maar ik blijf zitten.
Dan komt Jai hijgend er aan gerend.
Shit helemaal niet aan gedacht dat hij de trap kon nemen.
Ik kan geen kant meer op want hij staat al voor de lift.
Hij loopt de lift in en druk allemaal knopjes tegelijk in zodat we nog wel even in de lift zullen zitten.
De deuren sluiten en Jai komt naast me zitten.

- Jai

Ik ga naast Sem op de grond van de lift zitten en leg me hand op haar been.
'Waarom ?' vraag ik.
'Waarom wat ?' zegt Sem verdrietig en boos tegelijk.
'Waarom val je voor mij waarom niet voor Dioni of Samuel ofzo zij zijn veel knapper dan mij.' zeg ik droog.
'Dat denk jij Jai.' zegt Sem.
Ik ga met me duim en wijsvinger over haar kin en draai dan haar hoofd richting mijn gezicht.
Ze kijkt me een beetje raar aan.
Het ziet er wel schattig uit haar spoezige haar maar minder mooi is ze zeker niet.
Ik leun ietsjes naarvoren en wil haar kussen maar ze schuift weg.
Ik kijk haar vragend aan.
'Eerst doe je gemeen tegen me, dan maak je me aan het huilen en daarna wil je me kussen zovan alles is goed ?!' zegt Sem boos.
Ik zoek naar de juiste woorden, het ligt op het punte van me tong.
Ik staar voor me uit en graai dan naar me telefoon.
Ik open twitter en begin met tweeten.
"@Sembouwwijk is het liefste, mooiste en leukste meisje dat ik ken. Ik kom nu moeilijk uit mijn woorden dus vertel ik het je zo. Ik vind je leuk al een tijdje dus wil je mn meisje zijn ?"
Zo verstuurd.
'Kijk eens op je twitter.' stamel ik.
'Me mobiel is gejat.' sist sem.
Oh shit.
Ik zucht.
Ik open me tweet en duw me mobiel in Sem's handen.
Ze kijkt met haar gezicht naar de muur maar kijkt langzaam bij beetje naar me mobiel.
Als ze uiteindelijk aan het lezen is rolt er een traan over haar wang.
'Ja dat wil ik.' fluisterd sem.
Ze schuift dichter naar me toe en laat haar hoofd op me schouder vallen.
ik geef haar een kus op de wang en veeg haar tranen weg.
Dan zitten we zwijgend in de lift te wachten tot dat de deuren open gaan.

De twitternamen heb ik gewoon verzonnen dus ik weet niet eens of dat account bestaat maar als het zou bestaan bedoel ik niet die Sem.

Never again (B-Brave fanfiction)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu