- Dioni
Snel trek ik me terug en kijk haar verbaasd aan.
Ik ga met me hand door me haren en sla van boosheid op de muur. 'Wat is er ?' vraagt ze.
'Wat er is ?!
Ik heb net gekust met me stiefzusje en ik heb een vriendin ..' zeg ik geïrriteerd.
'Het is beter als je even gaat.' zeg ik tegen Jelke en wijs haar de deur. Jelke kijkt me schuldig aan maar loopt dan snel me kamer uit.
Ik moet dit Rose vertellen of moet ik dit geheim houden ?
Nee dat kan ik sowieso niet.
Er rolt een traan over me wang.
Ik weet echt niet meer wat ik moet doen.
Ik kan me moeder nu niet meer onder ogen komen Jelke zou het vast allang hebben verteld.
Ik besluit om weg te gaan naar Samuel die woont niet zo ver van me weg.
Ik pak snel wat kleren en andere spullen en prop die in me sporttas. Onder me raam staat een klein schuurtje waar me fiets en al die andere shit in staat.
Ik maak me raam open en klim erop.
Ik gooi me tas naar beneden in het gras.
Even twijfel ik of dat ik zal springen maar laat me dan rustig zakken en kom dan al bijna met me voeten op het dak van het schuurtje.
Als ik op het dak sta kan ik zo naar beneden op het gras springen.
Ik spring van het schuurtje maar beland verkeerd op me linker voet en val om.
Ik grijp naar me voet maar sta weer gauw op.
Ik hoop niet dat ze geluiden hadden gehoord want anders ben ik betrapt.
Snel maak ik het schuurtje open en grijp naar me tas.
Ik doe me tas achterop me rug en spring op me fiets.- Samuel
'He man wat doe jij hier ?' vraag ik verbaasd.
'Ik moet thuis weg.' zegt hij kil.
'Ben je uit huis gezet ?' ik frons me wenkbrauwen.
'Ja..' zegt hij en begint te snikken.
'Dude je bent altijd hier welkom.' zeg ik en wijs hem de deur.
'Kaj ?' vraag ik.
'J-ja.' zegt hij trillend.
'Waarom ben je uit huis gezet als ik vragen mag ?' vraag ik rustig en ga naast hem zitten.
'Me vader heeft ontdekt dat ik drugs gebruik en is toen zo boos geworden dat ik uit huis ben gezet.' zegt Kaj en veegt zijn, tranen weg.
'Wil je wa..'
Ik kan me zin niet afmaken of er wordt weer aangebelt.
Misschien is het Lia ?
Nee dat kan niet die is in het ziekenhuis voor nog wat onderzoek om te kijken of dat de medicijnen aanslaan.
Als ik de deur net open maak stormt Dioni naarbinnen en gaat naast Kaj zitten.
'Ook hai Dioni ?' zeg ik.
'Wassup ?' vraagt Kaj.
Dioni heeft zijn handen voor zijn gezicht en zit voorover gebogen.
Hij mompeld wat tegen zichzelf.
Ik ga naast Kaj zitten en samen kijken we Dioni vragend aan.
Hij zucht een keer diep.
'Ik heb me stiefzusje gekust.' zegt hij en staart naar zijn zanotti's.
'Heb jij een stiefzusje ?' vraagt Kaj en fronst zijn wenkbrauw.
'Ja sinds kort.. maar wat moet ik doen want ik heb Rose.' zegt Dioni nerveus.
Ik haal me schouders op en Kaj schud verontwaardig zijn hoofd.
'Ik vind dat je het haar gewoon eerlijk moet vertellen..' zeg ik en kijk recht in Dioni's ogen.
Ik zie Dioni twijfelen maar knikt dan goed keurend.
JE LEEST
Never again (B-Brave fanfiction)
FanfictionSam, Dioni, Cassius, Kaj & Jai gaan op vakantie naar Ibiza. Rose, Kim, Lia, Emma & Sem gaan ook op vakantie naar Ibiza. Ze komen al snel in aanraking met de jongens van b brave maar dat loopt mis. In de verhaal komt veel liefde, haat, drama en sexue...