Axel telefonja eszeveszettül csörgött.
-Ki az, haver? -nézett rá kérdőn Teo.
-Nem tudom, de felveszem. Biztosan fontos, ha ennyi ideig vár, bár ismeretlen... -húzta ujjával a képernyőn a zöld telefonra a karikát-Halló, tessék! Itt Axel Davidson. -szólt bele.
-Szia, Axel! Én vagyok, Jess! -hallotta meg a vonal túloldaláról az ismerős hangot.
-Jessie! Szia! -mosolyodott el.
A társai egyszerre néztek-és nevettek össze.
-Asszem Axel valahol máshol volt, amikor nem vette fel tegnap! -gerjesztette tovább a hangulatot Teo.
-Ugyan már! -lökte meg barátian John- Hagyd beszélni!
Axel kicsit arrébb sétált, hogy jobban hallja a lány örömmel és izgalommal átitatott hangját.
-Van egy bomba hírem!
-Mesélj! -kérte Axel.
-Ma este táncfellépésem van a Nagy színházban. A Hattyúk tavát adjuk elő és én táncolom a főszerepet.- újságolta Jess mosolyogva.
-Azta! Nem semmi! -bólintott elismerően a fiú.
-Hát nem! -nevetett fel a lány -És még nincs vége!
-Ne kínozz! Mondd már! -ragadt át az izgalom a srácra is.
-Négy jegyet szereztem rá, viszonylag jó helyekre. Te mondtad, hogy régóta akartál ár látni balett előadást.
-És? -ült ki a kérdő grimasz Ax arcára.
-Gyere el és hozz magaddal még három embert, ha akarsz. Nagyon szeretném, ha pozitív energiát küldenél nekem a színpadra. -nevette el magát Jess.
-Egy vágyam teljesülne, de biztosan szabad ezt? Mármint odavalók vagyunk?.... -kérdezte bizonytalanul a fiú -Csupa elit ember jár nagyszabású balett estekre. Nem a magunkfajták.
-Nekem tennél szívességet, ha eljönnél. -mosolyodott el lágyan Jessie.
-Ott leszek. -bólintott Axel.
-Fantasztikus! -változott szélesebbre a lány mosolya -A jegyeitek az ötödik sorba, az ötös, hatos, hetes és nyolcas székekre szólnak.- magyarázta Jessie- Majd előre odaadom őket a biztonsági őrnek. Be fog engedni titeket.
-Rendben. -bólintott memorizálva Axel -Szóval ötödik sor, ötös, hatos, jetes és nyolcas szék.
-Igen. -helyeselt a lány -Ja! És arra figyeljetek, hogy a sorokat lentről, tehát a színpadttól számozzák.- figyelmeztette- A székeket pedig a jobb szélső lépcsőtől. A ,,jobb szélső lépcső" szintén a színpadról nézve jobb oldali feljáró neve.
-Gondolatolvasó vagy. -vigyorodott el a fiú -Pont ezeket akartam kérdezni.
-Most már tudod. -köszönt el a lány -Akkor este! Szia!
-Köszi és szia! -tette le Axel.
YOU ARE READING
Another Me
RomanceJessie Verly egészen kis korától kezdve balettozik, mióta elvesztette a szüleit. A tánc a mindene, ezzel tud feldolgozni mindent, ami vele történik. A balett terem az egyetlen hely, ahol ki tud kapcsolódni. Ekközben igyekszik megfelelni kegyetlenül...