-Hölgyeim! -sétálgatott szokásosan Mrs. Morgernstein a táncosnövendékek szabályos sora előtt -A ma nap elsősorba azért fontosabb, mint a többi, mert az óra bemelegítő jellegű. Utána válogatás következik a két hét múlva tartandó Hattyúk tava előadásra, melyet a Grand Theater színházban rendeznek meg. Remélem mindannyian megtanulták a koreográfiát és hibátlanul tudják. Mindenki tegye oda magát. Változatlanul tökéletességet várok el. Azt akarom, hogy a bírák ne tudjanak választani, mert olyan csodálatos előadásokat láttak! Világos?
-Oui, Madame! -válaszolták egyszerre a lányok.
Hozzákezdtek bemelegíteni, majd az ugrások átismétlése után átfáradtak a szomszédos terembe.
Jess és társai megilletődve néztek körül, amíg Mrs. Morgerstein kezetfogott a bírákkal.
A bírók asztala előtt és a tükörfal között volt a ,,táncplacc", ahogy
Axel-ék nevezték volna. (Ezen Jess elmosolyodott.)
Melette a gyönyörű, fekete, lakozott zongora állt, melynél a zongorista foglalt helyet.
-Első tanítvány! -vezényelt a segédtanárnő.
Névsorban adták elő a mindenki álltal betanult, egységes koreográfiát.
Jess nagy levegőt véve várt a sorára.
-Jessie Verly! -szólították.
A bírák elé sétált, közben majd' szétvetette az izgalom. Ő akarta a főszerepet támcolni, de jelen pillanatbyn úgy érezte, mintha a talaj kicsúszna rózsaszín spicc cipős lábai alól.
Eszébe jutott Axel:
,,Ne hagyd az izgalomnak és a nagy elvárásoknak, hogy maguk alá gyűrjenek! Erős vagy! Ha meg akarod csinálni és igazán, de igazán akarod, akkor menni fog! Szívből táncolj!"
-Szívből táncolj! -suttogta magának, majd alapállásba helyezkedett és várta, hogy a zongorista elkezdje játszani a dallamot.
Felhangzottak az első, billentyűk leütésével születő hangocskák.
Jessie táncolni kezdett:
Karjait olyan finoman ringatta a levegőben, mintha repült volna. Teste és lábai követték ezeket a lágy mozdulatokat. Szemét lehunyta, a légzése és a zene összehangolására ügyelt. Nem is gondolt a koreográfiára, teljesen magától csinálta. Ugrásait a levegőben úszva hajtotta végre. Akárcsak egy gép, mely pontosan tudja, mi után mi jön.
Az ő munkája volt az egyszerű Tökély.
Semmi más.
YOU ARE READING
Another Me
RomanceJessie Verly egészen kis korától kezdve balettozik, mióta elvesztette a szüleit. A tánc a mindene, ezzel tud feldolgozni mindent, ami vele történik. A balett terem az egyetlen hely, ahol ki tud kapcsolódni. Ekközben igyekszik megfelelni kegyetlenül...