-Jó estét, Miss Verly! -küldött halvány mosolyt az ajtó mögül előtűnő Mrs Jessie felé.
-Jó estét Mrs. Morgernstein. -erőltetett mosolyt arcára a lány is.
-Egy óra múlva indulnunk kell a rendezvényre. Ha eddig nem kezdte volna el a készülődést, kérem tegye meg. -utasította udvarisan a hölgy tanítványát.
-Igenis, Mrs. Morgernstein. -bólintott engedelmesen a lány.
-Nos, akkor találkozunk egy óra múlva, Kedvesem.- csukta be az ajtót a komoly asszony.
Jessie nagy levegőt vett és immár száraz, hullámos haját kiengedte a törölközőből.
Nekikezdett felöltözni. Belebújt a szürkés, finom anyagú nagyestélyibe és a magassarkúba. Elkészítette visszafogott sminkjét, befújta magát kedvenc parfümjével, melynek illata mindig édesanyjára emlékeztette.
Megkísérelte hajába illeszteni csillogó díszét, de tincsei álladóan kicsúsztak a csat fogai közül.
-Ne, kérlek! Így nem leszek kész! -könyörgött neki Jess.
-Így is gyönyörű, kedvesem. -hallotta meg a tanárnő mélyebb hangját, mire azonnal odakapta a fejét.
-Mrs. Morgernstein! Te jó ég, milyen szép!- hebegte meglepetten a lány, amint megpillantotta a Mrs tükörképét.
Rose fekete nagyestélyit viselt, egyik lábánál felsniccelve. Fehér haja fényesen ragyogott, sminkje kiemelte idős korához képest, kevés ránccal borított arcának szépségét.
-Egy vén tyúk is lehet szép néha napján. -sóhajtotta a hölgy és apró mosoly suhant át mindig komor arcán.
-Ugyan, ne mondjon ilyet! Ön igazán gyönyörű. -jegyezte meg félénken Jess.
-Szeretem, ha megpróbálják ezt elhitetni velem. -nevetett fel a hölgy.
Jess most hallotta először nevetni.
-Nos, miért is nem sikerül elkészünie?- kérdezte.
-Sajnálom, a csat egyszerűen nem akarja az igazságot. - magyarázkodott a lány bűnbánóan.
-Semmi gond! Majd segítek, kedves. -lépett közelebb Mrs. Morgernstein és átvette a hajdíszt Jessie-től.
Határozott, mégis finom mozdulattal tanítványa tincsei közé csúsztatta.
Gyengéden ráfogott Jessie vékony vállára. Jess érezte bőrén a hűvös, érdes kéz érinését. A Mrs. a lány tükörképére nézve halványan elmosolyodott:
-Nagyon hasonlít rám, Miss Verly. -szólalt meg -Én is épp így izgultam az első ÉPB estem előtt.
YOU ARE READING
Another Me
RomanceJessie Verly egészen kis korától kezdve balettozik, mióta elvesztette a szüleit. A tánc a mindene, ezzel tud feldolgozni mindent, ami vele történik. A balett terem az egyetlen hely, ahol ki tud kapcsolódni. Ekközben igyekszik megfelelni kegyetlenül...