,,Nyaljuk ki magunkat, srácok!"

82 9 0
                                    

Axel letette a telefont és mosolyogva fordult vissza a patkán ücsörgő haverjai felé.
-Na? Megköszönte a tegnap éjszakát?-vonta fel szemöldökét perverzen Teo.
-Hogy te mekkora hülye vagy! -nevette el magát Ax -Veled és még John-nal beszédem lenne. Camille! -szólította le az éppen közeledő lányt -Veled is.
A négy fiatal félre húzódott.
-Na, lökjed! -utasította Camille, rózsaszínű hajába túrva.
-Na, figyeljetek! -kezdte Axel az izgalomtól túlcsorduló hangon -Jess ma fellép a Grand Theater színházban. Szerzett rá jegyeket. Összesen négyet és arra kért, vigyek magammal még három embert. Én titeket választottalak, ugyanis szeretném, ha látnátok, milyen profi. Talán így kivívhatja a tiszteleteteket.
-Akkor ha jól értem, a ma esti program az itteni lazulás helyett, végignézni egy rémunalmas ugrándozást az ezüstkanállal seggükben születettek közt? -húzta a száját Camille.
-Cami, ez szörnyen fontos Jess-nek és nekem is. Kérlek titeket, tegyük meg, hogy ma estére felrúgjuk minden előítéletünket és végignézzük, ahogy alkot a színpadon. Légyszíves! -könyörgött Axel.
-Én benne vagyok haver! -veregette vállon John egy percnyi szünet után.
-Számíthatsz rám! -vigyorodott el Teo is.
-Nyaljuk ki magunkat, srácok! -kacsintott Camille.
Nevetve elsétáltak.
-Hé, amúgy mit kell ilyenkor viselni? -kérdezte Teo menet közben.
-Asszem öltönyt meg nyakkendőt a pasiknak, a csajok meg ilyen estélyi izét vesznek fel. -vont vállat Camille vigyorogva.

.....

-Axel, jól nézek ki? -pillantott be a fiú szobájába John.
-Azta rohadt! Még soha nem láttalak öltönyben! -vigyorodott el meglepődve Ax, amint lakótársa felé fordult -Nagyon jól áll, többször kéne hordanod.
-Utoljára a bátyám temetésén volt rajtam. -igazgatta az inge nyakát a néger srác.
-Várj! -lépett oda Axel és megigazította a nyakkendőt -Talán így kényelmesebb lesz.
-Kösz, haver! -veregette vállon Johny -Egyébként te sem nézel ki rosszul. Jól áll ez a fehér póló, fekete zakó és nadrág összeállítás.
-Azt hittem, hülyén fogok kinézni. -húzta el a száját gondolkozva Axel, miközben a tükörben méregette magát- Azért lerí rólam, hogy nem vagyok odavaló.
-Mindegyikünkről lerí. -fogott rá a fiú vállára barátian, bátorítás céljából John.

Another MeWhere stories live. Discover now