Videóchat az Utcával

62 7 0
                                    

-Köszönöm. -motyogta az ajtó bezárása után Jess, majd eszébe jutott Axel és a többiek.
A fiú a lelkére kötötte, hogy hívja fel, ha a szállodában vannak. Tárcsázta is a fiú számát.
Axel a telefonja csörgésére hirtelen felugrott a patkán üldögélő haverjai közül:
-Jess! -szólt bele széles mosollyal kütyübe.
-Ajaj! Balerinával dumál! -röhögött össze Teo a mellette, lábait előre nyújtó Johnson-al.
-Fogd már be!- fogta le egy pilanatra a teló hangszóróját Axel -Mesélj, milyen Párizs?
-Mesélj, milyen Párizs? -változtatta el a hangján csúfolódóan vékonyra a japán fiú.
-Teo csipkelődik? -kérdezte Jessie.
-Szokásosan. -bólintott srác -Nem váltunk face time-ra?
-Nem rossz ötlet. Akkor meg is mutatom. -nevetett fel a lány.
Átkapcsoltak videóchat-re.
Persze, hogy a többiek is követték a távolabb húzódott Axel-t és köszöntek Jess-nek, aki persze örömmel vette a kedves gesztust.
-És helllló, Párizs! -vigyorgott a kamerába Teo.
-Jól vagy? -érdeklődött Jess hogyléte felől Johnson.
-Nagyon jól! -mosolygott a gondoskodó, lágy tekintetű néger fiúra.
-Figyi! Csak nem törcsivel vagy körbetekerve? -kérdezte egy spanyolos beütésű srác.
-De! -bólintott össze Teo-val röhögve -Nem akarod ledobni magadról?
Jess nyelvet nyújtott rájuk, mire mind elnevették magukat.
A lány a kérdések megválaszolása után körbe mutogatta a szobát Camille kérésére.
-És ez itt az erkély! -lépett ki a balkonra -Íme Párizs! -fordította körbe panorámaszerűen a telefont.
-De gyönyörű! -ámultak el a New York utcáinak aszfaltját koptató táncosok.
-Micsoda pucc! A lakásom beférne a fürdőbe. -ingatta fejét a rózsaszín hajú lány.
-Csak azért kérted az idegenvezetés, hogy ezeket a beszólásaidat elsüthesd? -vonta fel a szemöldökét Jess.
-A Hófehérke kezdi érteni a humorunkat! -kacsintott rá Cam.
-És a végén még hozzánk is fog tartozni? -szólalt meg egy mézédes hang, majd a következő pillanatban a hozzá tartozó személy barnás, vékony karjai fonódtak Axel vállai köré.
-Szia, Jessie. -küldött a kamerába egy tökéletes, mégis valahogy ellenszenvet sugárzó mosolyt Bella.
-Szia. -viszonozta a balerina.
Fél óra élménybeszámoló után, Axel-nek sikerült öt perc magán időt kérnie a többiektől.
-Jaj, már azt hittem sosem kopnak le! -sóhajtotta nevetve a fiú -Mintha a nevelőtiszteim lennének.
-Tudom, hallottam! -kacagott fel Jess.
-Szóval jól érzed magad?
-Igen. Szuperül! -dőlt hanyatt az ágyán Jess felszabadultan sóhajtva.
-Örülök. Ugye nem felejtettél el táncolni? -kérdezte kisfiús vigyorral pásztázva cipőjét Axel.
-Miért felejtettem volna el? -mosolyodott el a lány is.
Kopogás.
-O-ó! Kopogtak. -húzta el száját Jess -Lehet hogy a Mrs. az. Most leteszem. -köszönt el -Sziasztok! Szép estét nektek!
-Szia! -mosolygott Axel vágyakozva -És vigyázz magadra! - fűzte hozzá aggódva.

Another MeWhere stories live. Discover now