1.

1.2K 27 4
                                    

Z pohledu Alex

Když mi řekli že už mě mezi sebe nechtějí rozbrečela jsem se a prosila že to není pravda že se mi to jenom zdá ale byla to realita tak jsem se rozeběhla domu, když jsme přišla do pokoje koukla jsem se na psací stůl byli tam fotky s partou s lidmi který jsem měla nadevše ráda byli jako moje rodina a teď to je pryč všechny fotky jsem hodila na zem a brečela nedokázala jsem unést tu bolest proč se to stalo zrovna mě proč?? lehla jsem si do postele brečela jsem. Najednou něco vyskočilo na postel tak jsem si řekla že to bude Leonarda nebo Rose pak vyskočilo znova na postel tam už tam byli oba dva koukla jsem se na ně seděli mi u nohou a koukali na mě byli to dva bílý tygříček Leonarda  a Rose jsou brácha se ségrou jejich mamka umřela dva týdny po porodu bylo mi jich líto tak jsem si je vzala poklepala jsem rukou vedle sebe oba přiběhli hladila jsem je s nimi mi bylo tak dobře žádná bolest, srdce se mi slepilo zase dohromady ale na jak dlouho to je otázka tak jsem se s mini mazlila a brečela cinkal mi mobil volal mi nikdo ale já to ignorovala až na to že zrovna volal na Leonarda i Rose tak jsem zbystřila nikdo mi vběhl do pokoje byl to můj malý nevlastní bráška Jonas je mu 10 a za ním můj táta.

"Oh.. ehm... hledali jsme Rose a Leonarda"

"To mi je jasný když jste na ně volali"

"Ségra ti tu máš bordel"

Až teď jsem si uvědomila že všude leží fotky a dárky který jsem dostala od nich táta sebral jednu fotku podíval se na ní a pak na mě hurááá už si dal jedna a jedna dohromady lítostně na mě koukal ale já ho propalovala pohledem pochopil že je nechci vidět tak vzal Jonase za ruku otočili se a odešli už mi lezl na nervy i mobil furt mi nikdo psal a volal tak jsem si vypnula zvonění asi jsem vám neřekla jak vypadám co? hned to napravím mám červený vlasy ale přírodní mám blond, modré oči sportovní postava velký prsa i zadek je mi 16 let, mám nevlastního bratra Jonase kterému mu je 10 má hnědé vlasy i oči zase sportovní postava. Bydlím s tátou a i s jeho manželkou Dominikou je to moje macecha pro mě monstrum asi říkáte kde mám mámu hned vám to povím měla autonehodu a tak mě dostal táta do péči bohužel nikdo vešel do mého pokoje Rose i Leonard už byli v pozoru a vrčeli koukla jsem se kdo to je a byl to otec jak já ho nesnáším.

"Alex proč se chováš jako chladná mrcha?"

"To asi proto že jsi se celé ty roky neozval, nechtěl jsi mě vidět a neodepisoval jsi mi na zprávy a teď když moje mamka měla autonehodu a umřela se chováš jako správný otec! ty nevíš jaky to pro mě bylo vidět že s tou krávou jak jste happy že máš rodinu kurva nevíš jaký to pro mě bylo bolelo to hodně nemít tě ta vzor i jako otce jak já jsem záviděla tem dětem kdo má oba rodiče ne jenom jednoho jako já! a ještě k tomu mě vyhodili s party! před týdnem mi umřela mamka a teď oni a ty se chováš jako kdyby se nic nedělo jako kdybys byl správný otec ale nejsi Stefane jsi špatný otec Rose a Leonarde pohov"

"Ty tě poslouchají na slovo"

"To asi proto že poslouchají svého pána a ještě něco Stefane?"

"Ne"

Odešel hurá já jsme se zvedla s postele a začala uklízet.

Stefan

Došel jsem do jídelny kde seděla Dominika i Jonas když mě uviděla poslala malého do pokoje ten se zvedl a odešel ptala se mě co mi je ale já neodpověděl jsem nemohl moje dcera měla pravdu jsem špatný otec měl jsem jí odepsat místo toho jsem se zachoval jako největší zbabělec a neodepsal jsme jí to byla chyby budu si jí vyčítat kurva proč jsem si neodepsal když na to čekala cítím bolest a moje srdce je na milion kousků nikdy mi neřekla tati ale Stefane to bodalo jako nůž když mi tak řekne nůž se zabodne hlouběji a hlouběji, myslel jsem že mám všechno ale neměl nemám svojí malou holčičku udělal jsme zní chladnou mrchu můžu za to kurva musím to napravit ta každou cenu.

Chladná DívkaKde žijí příběhy. Začni objevovat