Dneska jsem vstal v deset jelikož je sobota, natáhl jsem ruku aby jsem nahmatal Alex ale parně už v posteli nebyla. Oblékl jsem si džíny a tričko a šel do kuchyně, nikdo nikde to je divný najednou bouchly vchodové dveře a šel John a dva chlapci ti něco nesli a pak zase dva chlapci a něco nesli asi do dali do jejich společné garáže. Pak jim poděkoval a přišel do kuchyně.
"Je Jamesi ti jsi tu spal?"
Kývl jsem.
"Kurva, Johne já tě zabiji to přísahám. Kurva já se na to vyseru" řvala Alex
Pak přiběhla do kuchyně cela rudla vzteky.
"Tak za tady to si vezmu tvoje nejmilejší tričko a taky ti ho ušpiním jasný"
Chtěl něco říct na svou obranu ale Alex ukázala prstem že má radši mlčet tak šla do jeho pokoje si pro jeho nejmilejší tričko.
"Jaký je tvoje nejmilejší tričko?"
"Je tam sexy prdel"
"Jako ženská s sexy zadkem?"
Kývl, už chápu proč to je jeho oblíbený tričko kdybych ho měl je taky moje nejoblíbenější.
"Kurva!" zakřičel a běžel asi do pokoje
"Kurva Alexandro Amando Gilbertová já tě zabiju!"
Já jsem vyprskl vodu kterou jsem pil, ona se jmenuje celým jménem Alexandra Amanda Gilbertová??.
"Taky tě mám ráda Johny Luisi Gilberte"
Cože??? co se ještě nedozvím.
"Jsem doma"
Do kuchyně vešel Luk a koukal na mě pohledem co se tady stalo?.
Alex
Když mi řekl celým jménem překvapilo mě to, pak jsem slyšela jak Luk zakřičel že je doma.
"Ty máš moje šortky který mám velmi ale velmi rád!" křičel
"Johny Luisi Gilberte drž tu svojí klapačku a smiř se s tím že je pak můžeš spálit. Už jsou hodně špinavé a děkuji za půjčený věcí"
"Tak už dost kurva!"
Jeje bráška se zlobí
"Chováte se jako malé děti!"
"Luku Maxi Gilberte ti taky něco drž"
"Kurva Jamesi!!"
Dal jsem je neposlouchala a pracovala jsem na autu kterému patřil kreténovi. Asi kolem třetí hodiny od poledne jsem to měla hotové.
Tak jsem šla do sprchy, po sprše jsem si šla lehnout a usnula jsem.
Luk
Když se dlouho ségra neukazovala tak jsem se šel po ní podívat, byla u sebe v pokoji a spala. Tak jsem šel zpátky do obýváku koukat se na fotbal a oni tam zrovna vykřikli tak jsem tam vlítl.
"Vy hovada nekřičte"
Nechápali.
"Ségra spí tak držte huby!"
Tak jsme se koukali na fotbal pak na hokej pak na něco co nevím nedával jsem pozor. Pak jsem uslyšel jenom jdu ven a zavřít vchodové dveře ale než jsem stačil zareagovat odjela autem. Ale počkat ona má svoje auta v garáži i motorky tak s kým odjela?! počkej až přijdeš přijdeš domu. Najednou jsem zpozorněl.
"Jak jsem koukala máte novou hlavní tanečnici mohu se zeptat jak se jmenuje?"
"Ale ano Madison Alex můžeš na chvilku"
Cože?!!
"Co jsi potřebovala Simi?"
"Ahoj jsem Madison a ty jsi tu nová že?"
"Ano jsem Alex Amanda Gilbertová. Moje celé jméno ale všichni mi říkají jenom Alex, a jestli mě omluvíte musím s Martinem zkoušet."
Pak se otočila na kameru
"Tak vidíte milý diváci Alex Amanda Gilbertová je nová a uvidíme jak jí to půjde"
Pak tam tancovali a oni byli jako poslední. Nudili jsme se byli nudný ale tohle je zajímavý ale ještě lepší je sledovat Jamese.
"Vole kámo klid ona miluje tebe ne toho Martina"
"Jo vážně a co tohle?!!"
On jí políbil??? tohle nepopadne dobře teda pro něho ne, co jsem říkal.
"Co si to kurva dovoluješ?!"
"No co tohle"
Chtěl jí znova políbit ale ona uhnula takže spadl na zem.
"To už kurva nikdy nedělej jasný!! mám přítele kterého miluji a to ne ne ne ne"
Utekla pryč.
Alex
Utekla jsem pryč už se zase projevuje moje chladná stránka musím vypadnout. Tak jsem zavolala Nickovi.
Ano?
Nicku potřebuji aby jsi mě do New york
Jo jasně jedeš na tři hodiny a zpáteční?
Ne
Ty tam chceš zůstat?
Jo chci
Proč?
Neptej se!!! potřebuji aby jsi dostal s domu Luka, Johna a Jamese
Ty jsi zase chladná, tak proto chceš vypadnout jasně nech to na mě pak ti napíšu až budou na cestě.
Díky máš to mě takže mí to jede za tři hodiny?
Jo čs
Položil to ta dvacet sekund mi napsal že tam už nejsou tak jsem si rychle sbalila všechny věci pak do batohu jsem si dala učení budu dělat školu dálkově což se super. Přijel pro mě taxi a odvezl mě na letiště pak jsem už seděla v letadle a letěla.
ČTEŠ
Chladná Dívka
RomanceKdyž jí umřela mamka stala se chladnou dívkou, její parta jí té chladné stránky zbavila ale oni tet udělali tu největší chybu. Zase se stala chladnou dívkou. Chladnou a bezcitnou mrchu, a dokážou jí dva kámoši přivést na správnou cestu? nebo se to p...