Jonas
Jako vždycky ráno mě chodí vzbudit Rose s Leonardem poděkuji jim za krásné vzbuzení pak utíkají zpět za sestrou ale nechápu jedno proč je chladná na všechny jenom na mě ne to je otázka no nic nechám to být udělal jsem si ranní hygienu. Oblékl jsem si trenky, šortky a tričko s tarzanem moje nejoblíbenější tričko a víte proč? Dala mi ho moje nejlepší sestra k 10 narozeninám tak moc jí mám rád, když jsem došel do jídelny už tam byla mamka i taťka ale sestra nikde. Ale táta se smál takže je šťastný ale proč? Ještě včera byl smutný kvůli sestře "tati proč jsi šťastný?" Podíval se na mě a ještě víc se usmál takže ho sestra udělala šťastným.
"Víš synu tvoje sestra mi včera řekla poprvé tati a já jsem nesmírně rád" aha ale stejnak mu dneska řekne jménem uvidíte sami
"Ahoj bráško,Dominiko a Stefane" já to říkal
"Ahoj sestřičko mám tě strašně moc rád" uvidíme jak zareaguje usmála se a rozbrečela se
Objala mě asi pět minut jsme se objímali a řekla že mě má taky strašně moc ráda.Pak ale řekla že musí vzala si helmu a odešla do svojí garáže.
Alex
Když jsem šla do garáže furt mi hrála brachy slova v hlavě mám tě strašně moc rád. Usmála jsem se já tebe taky broučku vzala jsem si klíče z věšáku, šla jsem ke svojí krásce asi jsem vám neřekla že mám dvě motorky první je oranžová má 90 koní značka BMW druhá bílo-modrá značka taky BMW. Dneska si musím vzít bílo-modrou kvůli Jamesovi naštěstí že mi dneska ráno poslal adresu takže nemusím bloudit. Přehodila jsem si nohu přes motorku stojan jsem nohou dala pryč klíče jsem dala do zapalovače (snad chápete), nasadila jsem si helmu otočila jsem klíčkem otevřela jsem vrata od mojí garáže vyjela jsem před vilu zavřela jsem vrata a jela pro Jamese.
Když jsem přijela před jeho dům no dům to není je to spíš vila ale my máme větší zatroubila jsem po chvíli přišel na sobě měl kraťasy a motorkářskou bundu helmu měl v levé ruce "Ukaž vezmu ti batoh" a kde má on batoh? To mu ho vzaly kluci?! "Děkuji a kde ho máš ty?" Sundala jsem si batoh a podala jsem mu ho "Mě ho vzal Timothy" jenom jsem kývla.
Nasadil si helmu sedl jsi za mě svoje ruce mi dál kolem mého pasu. Dojeli jsme na školní parkoviště vypnula jsem motor James slezl z motorky sundal jsi helmu já jsem ještě seděla. Sundala jsem si helmu vyndala jsem klíče a dala jsem si je do kapsy u bundy slezla jsem s motorky ještě jsem dala stojan otočila jsem a James se mi přilepil na rty po chvíli jsem se od něho odtáhla. "Jamesi ty ho do mě nedáš" vzala jsem si od něho batoh a odešla jsem.
James
"Jamesi ty ho do mě nedáš" já vím že ne ale od včera na ní myslím dostala se mi pod kůží kurva tak moc se mi pod ní dostala "Proč jsi líbal Alex? A proč jsi sní přijel? Ty jsi můj jasný ne nejí ale můj Jamesi!" Ježíš Rebeko dej mi pokoj nejsem tvůj "Dej mi pokoj barbíno měl jsem tě jenom na šukaní na nic jiného nic jsem k tobě necítil! Nejsem tvůj jasný!" nečekal jsem na odpověď a hned jsem odešel za Alex mojí Alex.
Rebeka jsem šukal rok a půl pro mě to nic neznamenalo a předem jsem ji řekl že nejsem na vztah ale jenom na postel. Občas jsem vzdychl jméno Alex líbí se mi už hodně dlouho ale neměl jsem koule jí to říct vím říkal jsem že nejsem na vztahy ale sní bych ten vztah klidně měl ona je jiná než ostatní je chladná a to se mi na ní líbí zahlédl jsem jí třídy s Karol tu jsem měl taky v posteli a dvakrát schoval jsem se za zeď a poslouchal "Alex je ho to ničí" koho co ničí? "Ale to jste ze mě udělali vy Karol! Takže si ta to můžete sami a nechce mě už být!" Tak ta je drsná ale ne Nicky to bude hádka "Alex pochop nechci aby jsi byla chladná a děvka!".
To posral takhle ji nikdo říkat nebude! "Řekni to ještě jednou a budeš ležet v nemocnici v kómatu debile!" To je moje holka "Myslíš že jsem neviděl se líbat se s Jamesem a ještě s tebou přijede?! Chce ho do tebe jenom strčit pak tě odkopne!" Hajzl "Karol se ti ještě nepochlubila? Dělej Karol řekni mu to" co mu má říct? "Co my má říct?!" Snad to neví?! "To že Karol je děvka!". "Jak to myslíš?!", "Nicku ona se dvakrát vyspala s Jamesem" kurva ona to ví ne! "Já mu dám ho huby!".
"Jestli mu dáš přes hubu dám ti já!" Ona mě chrání?! To koukám "Tak sleduj!" Slyšel jsem kroky ale ty ustaly a šel slyšet jenom Nickyho řev aby ho nechala atd to už jsem vylezl Alex ho tam mlátili hlava nehlava. Karol se jí snaží od něho odtáhnout ale to se jí nedaří, přijdu k ní vezmu jí zezadu a odchází sní na klučičí záchod tam jsem ji položil na zem "Proč jsi ho mlátila? Teď musí zavolat záchranku!" moc dobře jsem věděl proč ale chtěl jsem to slyšet od ní "Zasloužil jsi to jasný", "Kurva holka to máš páru" no jasně Timothy "Díky Timothy" ona mu poděkovala?!.
Políbil jsem jí spolupracovala už jsem to nemohl vydržet zase na mě vyskočila omotala svoje nohy kolem mého pasu ruce dala za můj krk chytl jsem jí za zadek aby mi nespadla princezna moje protlačil jsem jí na dveře od kabiny usmála se "Ehm" seru na všechny sice už zvonilo na hodinu ale to nevadí "Ehm ehm" kurva odtáhl jsem se od ní koukl jsem se kdo nás vyrušil a tam stál/a ......
Alex motorka (tu modrou-bílou máte na hoře)
ČTEŠ
Chladná Dívka
RomansKdyž jí umřela mamka stala se chladnou dívkou, její parta jí té chladné stránky zbavila ale oni tet udělali tu největší chybu. Zase se stala chladnou dívkou. Chladnou a bezcitnou mrchu, a dokážou jí dva kámoši přivést na správnou cestu? nebo se to p...