10

232 7 0
                                    

Alex 

Vzbudil mě mobil který mi oznamoval že mi přišla zpráva tak jsem mobil vzala do ruky, když jsem si tu zprávu přečetla s očí mi vytryskli slzy. Můj bratr, Dominika i táta jsou mrtvý?!!! ne ne ne ne ne ne ne ne ne to není pravda oni žijí a jsou doma určitě si ze mě chtěl udělat srandu ale neudělal je to pravda další zpráva od strýčka.

Ahoj Alex je mi to strašně líto ale je to pravda tvůj táta, tvůj bratr i Dominika jsou mrtvý asi se ptáš proč že tvůj táta asi nezvládl řízení po vaší hádce tak se vybourali je mi to líto ale tvůj otec i Dominika umřeli hned a tvůj bratr v sanitce když ho vezli k nám. 

Tak první byla od jeho setry takže mé tety. 

Ahoj holčičko, 

Tvůj táta se vyboural nezvládl řízení a s ním autě byl i Jonas i Dominika nikdo to nepřežil asi se ptáš jak to vím když jeli domu tvůj otec mi volala byl smutný i zničení z vaší hádky a i brečel neházím vinu na tebe vím že za to může tvůj otec. Ještě než se vybourali říkal jak tě moc strašně miluje moc ho to mrzí chtěl to napravit chtěl říct ještě něco ale to už nestihl. Moc mě to mrzí.

Vstala jsem s postele oblékla jsme se a běžela jsem do nemocnice za strýčkem asi si říkáte proč jdu za ním když jsem mohla vzbudit Jamese ale nemohla potřebuji tet víc strýčka než svého přítele. Když jsem doběhla na recepci sestřička mi řekla kde ho najdu nemusela jsem nic říct doběhla jsem na sesternu seděl tam když mě uviděl vstal já jsem se rozeběhla s skočila jsem mu do náručí nic neříkal jenom mě silně objímal sedl si i se mnou na pohovku já jsem brečela a brečela nemůžu uvěřit že jsou pryč.

Já je milovala oba i když jsem tátovi říkala jménem ale já ho milovala a tet mu neřeknu jak ho moc mám ráda a že mu to odpouštím i že se mu omlouvám. nikdy neobejmu Jonase nikdy, se ho neuvidím se smát, nikdy ho neuvidím vyrůstat a u tati to samý chybí mi jeho silné objetí prostě všechno tohle bolí víc než ta hádka. Jak mě to mrzí do sesterny nikdo přišel ale já to nevnímala něco říkal nevím co strejda mu něco řekl ale nevím co jenom jsem byla potichu nic nevnímala jenom mu brečela do ramene je to strašná bolest tohle nepřeji nikomu.

Byla jsem dělo bez duše strejda musel odejít tak mě opatrně položil na pohovku a přikryl mě něco někomu ale já nevnímala jenom co jme vnímala je ta bolest i samotu. Nikdo na mě mluvil ale já nic nereagovala jsem jenom jsem brečela a brečela nikdo mě vzal do náručí ale já to nevnímala i to že na mě mluvil.

Nikdo na mě furt mluvil ale na nereagovala někam mě posadil asi do auta já fakt nevím jeli jsme asi dvacet minut teda jestli vůbec jeli pak mě znovu nikdo vzal do náruče a někam mě nesl. Nikdo asi řval ale já to slyšela tlumeně jako kdyby šeptali nikdo mě položil asi do postele fakt nevím kam a přikryl mě dekou nebo peřinou já nemám ani tušení. Někdo nebo něco běhalo po pokoji ale ani na to jsem nereagovala jenom jsem ležela brečela a vnímala tu samotu i bolest.

Vzala jsme mobil a dívala jsem se na fotky nikdo mě hladil po tváři i po vlasech ale já nereagovala jenom jsem ležela brečela a dívala jsem se na fotky i když jsem něco chtěla říct ale jakoby že nemáte hlas nebo nevíte co říct tak jenom ležíte a brečíte. Vonělo tady jídlo ale ani na to jsem nereagovala a ani jsem neměla chut.


Nikdo se na mě snažil mluvit ale já zase nic jenom jsem ležela v klubíčku v ruce mobil a brečela jsem a vyčítala jsem si to že jsem se s ním pohádala kdyby jsem si s ním nepohádala mohl tu ještě být nevím jak dlouho jsem byla vzhůru ale pak jsem usnula.


James

Když jsem se probudil Alex nikde pak mi napsal její strejda že je u něho a brečí protože jí zemřeli no vy víte kdo po cestě jsem si koupil něco k jídlu pak tam jel mluvil jsem na ní ale ona nereagovala ani nevnímala tak jsem jí naložil do auta a jel s ní domu. doma jsem jí položil do postele vypadala hrozně byla bledá smutná i zničení pohled a s jejích nádherných modrých očí stékali slzy usnula kolem půlnoci od rána do půlnoci brečela nic nejedla nereagovala když jsem jí hladil po tváři ani po vlasech nic jenom ležela jako tělo bez duše já jsem se na jedl a šel taky spát ale zítra to bude pokračovat. 

Chladná DívkaKde žijí příběhy. Začni objevovat