15.

180 7 0
                                    

Alex

"Moc se omlouvám ale budeme muset ještě počkat tři kluci ještě nepřijeli tak na ně musíme počkat děkuji za pochopení"

"Tak počkat když sem lidi nechodí tak kdo jste?"

"Tati co tady děláš?" Přišla dvojka

"Jen si povídám tady se slečnou"

"Promiň jedničko otravoval tě?"

"Ne jenom se ptal proč jsem si vzala nakonec tohle auto. Jinak mě neotravoval."

James

Probudil jsem se kolem jedné hodiny odpoledne co já spal na baru. Kurva Alex už je kde vůbec je? jdu ji zavolat vzal jsem si mobil který ležel taky na baru vytočil její číslo a dál jsem si ho k uchu.

Ale nezvedala to kurva ona má mobil doma.

"Debile jela na tu výstavu tak klid"

"Jak jsi to můžeš pamatovat Luku"

"Neopil jsem se natolik abych zapomněl zapomněl kam moje sestra jede"

"A jaký auto si vzala?"

"Mclaren"

Jenom jsem kývl a znova usnul.

Alex

Už chodí lidi ptají se a koukají, strejda se šel podívat jaký mají auta ostatní. Ty tři kluci přijeli přímo ve 12:00 takže se v 13:00 mohlo začít zatím se málo lidi ale chodí víc a víc najednou přišel strejda s pitím.

"Na ještě jsi nepila ani nejedla"

"To je dobrý strejdo nemám hlad"

"Tady máš kuřecí bagetu"

"Děkuji"

Vzala jsem si kuřecí bagetu a pepsi. Nejedla jsem se. Strejdovi jsem řekla že si odskočím na záchod tak jsem šla a když jsem se vrátila stál tam jeden kluk a vypadá to že si se strejdou rozumí.

"Je ahoj sestřenko."

"C...co??"

"Tati ti jsi ji to neřekl?"

"Synku promiň nebyl čas"

"Můžete mi říct co se tady kurva děje?!!"

"Alex tady to je můj syn Cameron"

Řekla jsem jenom hmm a jinak si ho nepřihlíželo byl mi ukradený. Zkoušel se mnou mluvit ale já jo ignorovala.

"Tak prosím aby jste hlasovali děkuji." Řekl do mikrofonu těch kluků táta

Ano byla to taková velká místnost byli tady malý stupínky a na nich auta a střední pódium s mikrofonem.

"Děkuji že jste hlasovali a teď budu volat čísla  a ty sem za mnou na pódium přijdou."

Už se těším kdo vyhraje.

"Na třetím místě je pětka"

Určitě budu na poledním.

"Na druhém místě je desítka"

Cože no tak to budu na posledním. Mě to nevadí hlavně že jsem se sem přijela to je jedno.

"A na prvním je jednička"

Počkat cože??? Já??? No nic jdu na pódium pětka dostala pohár za třetí místo. Desítka za druhé. No a já za první a k tomu korunku a jede se domu. 

Strejdovi jsem dala moje boty on mi dal klíče od modráska když jsem šla k autu ten kluku otec mě zastavil s tím že si mě chce vyfotit u auta takže jsem si znova dala podpatky. Po focení jsem se konečně dostala do auta boty i pohár skončili na sedadle u spolujezdce konečně domu když jsem přijela domu zrovna otevřeli bráchové a řekli že můžu jezd do své vlastní garáže tak jsem jela už jsem tam měla i ty dvě auto plus motorky. Musím uznat že byla velká a jenom moje. Kluci Přišly za mnou ale když viděli že je propaluji očima jenom se uchechtli a pochopili že sem mají zakázáno řekli že si můžu dát kod aby to jsem měla i u táty. Tak jsem si vzala podpatky na nohy pohár do ruky a šla jsem dveře byli otevírací takže jste je nemuseli otevírat víte proč?.

Je tam taková tabulka tak si zadali pin a oni se otevřou i zavřou a i s druhé strany to máte takže to je skvělý. Vědí že garáž je moje útočiště, kam chodím když se potřebuji být sama. A nejlepší je že nemusím ani k mechanikovi když se mi něco posere. Umím si to zpravit sama.

"Ségra mě se něco stalo s motorem můžeš se mi na to podívat prosím"

Jasně je tu i James takže se chtěj pochlubit jakou mají geniální sestru.

"Jasně jenom se převleču a vy tady počkejte"

Šla jsem do svého pokoje tam jsem si zvala šortky a trochu volnější tričko. Vlasy jsem si dala do culíku. Vzala jsem si boty a šla do kuchyně John pokynul hlavou že ho mám nasledovat. Když jsme tam přišli tak jsem si zvedla kapotu a Luk se slovy ukaž podržím to ani jsem nestihla zareagovat a už to držel. Já jsem se koukala co mu je no jasně brácha máš těžkou nohu a mát v háji motor i karburátor já v háji. Bracha já tě zabiji.

"Takže Johny musím objednat motor i karburátor"

Ty čuměli jako péro z gauče no nic nechala jsem je tam a šla to objednat.

John

Čuměli jsme jako s péra gauče. Luk se začal smát. 

"Vole co se směješ?"

"Kdyby nebyla moje setra hned jí ohnu"

"Hele je to moje přítelkyně!"

"Hej Johny motor přijde do tří týdnu a karburátor do měsíce"

"Takže mi půjčíš auto nebo motorku že jo sestra"

"To jsi uhodl ani jedno brácha budeš jezdit s bráchou moje auta i motorky! nikomu je nepučím! takže sorry brácha"

"Ani bráchovi?"

"Brácha ne brácha ne!" 

"Jen počkej" 

Rozeběhl jsem se za ní ona utíkala ale já jí dohnal přehodil přes rameno a šel s ní do vnitřního bazénu tak jsem jí hodil. Jenže jsem letěl s ní.

"To je moje přítelkyně"  

Luk strčil Jamese a ten spadl to vody ale nikde jsem neviděl ségru. Pak jsem jí viděl ta Lukem. Pak už jsem viděl jak letí do vody a Alex jak utíká.

Bylo už pozdě tam Alex hodila Jamese domu já jsem šel do sprchy po sprše jsem šel do pokoje tam jsem si vzal boxerky a šel spát. 


Omlouvám se za chyby 

  

Chladná DívkaKde žijí příběhy. Začni objevovat