21.

136 7 0
                                    

Vzbudilo mě klepaní na dveře tak jsem si sedla na postel a řekla pouhé "dále" do místnosti vešel Paul teda myslím že se tak jmenoval.

"Je čas Ale"

"Čas na co?

"Derek ti to neřekl"

Když mi to došlo že jedeme na ty závody nelegální závody na motorce, hned jsem vystřelila s postele a oblékala jsem se. Bylo mi úplně jedno že tam je Paul když jsem se oblékla šli jsme ke kamionu ale který nebyl jeho. A kde byla moje kráska.

"Vypůjčil jsem si ho od kamaráda"

"Proč? vždyt máš svůj ne?"

"To ano ale ten má Derek a veze ti tam to modrý auto"

Lekla jsem se snad mi nechce prodat modráska.

"To uvidíš po závodě kam tě zavezu"

Tak jsem šla ke své motorce, a přes ní bylo přehozené bunda, kalhoty i helma nechyběla. Tak jsem se do toho oblékla jelikož tam smí závodit jenom kluci tak mi strýček nevzal moje věci na motorku ale vzal svoje.

Já a strýček jsme stejně velká tak mi to padlo jako ulita šnekovi. Když jsme byli na místě nasadila jsem si helmu která byla čistě černá tak jako bunda i kalhoty, Tak snad nikdo nepozná že jsem holka vlasy jsem si dala taky do helmy takže mi nebudou vidět, takže by to mohlo vyjít.

"Jakube jdi se svou motorkou už na start" 

Jenom jsem kývla s věšáku jsem si vzala klíče stojan jsem odkopla a vytlačila jsem jí ven. Když jsem stála na startu tak řekli že jsou tři kola, bezva takže se budu držet v prostředku a pak jim ukážu kdo je tady vítěz. 

Sedla jsme si na motorku nastartovala jsem  levou nohu jsem měla na zemi. Když jsem viděla zelenou mohla jsem vyrazit takže jsem dala levou nohu zpátky a už jsem jela.

Když jsme se blížili k cíli přidala jsem a předjela všechny kluci. Už mi zbývá jeden blbeček a mám volnou dráhu, tak už když jsem ho předjela přidala jsem. Když jsem projela cílovou rovinkou byl to nádherný pocit i když jsem si chtěla sundat helmu nemohla jsem. Tak ke mě přiběhli holky a fotili se se mnou.

"Hej kámo kradeš nám naše fanynky" řval jeden kluk který je na třetím místě 

"Nekrade jenom prostě vyhrál, a fanynky jdou po těch kdo vyhrají debile"

"Ale kotě ty jsi moje přítelkyně ne jeho"

Vzala jsem si motorku sebrala jsem peníze který jsem vyhrála a šla jsem uklidit motorku.

Když už motorka stála v přívěsu a bylo zavřené dveře mohla jsem si svléknout helmu, bundu i kalhoty. Na sobě jsem měla mini šortky a bílý tílko.

"Ahoj kotě"

"Paule pojedeme? Jakub už chce jezd"

"Jasně Alex"

Tak jsme jeli tam kde je strýček. Když jsme tam dojeli byli to také závody ale tentokrát sem mohli i holky ale jsem tu jediná holka.

Už jsem stála na startu a čekala na zelenou a taky se tak stalo zelená a já mohli jsme vyrazit. Jela jsem vzadu aby jsi mysleli že neumím jezdit jak si to myslí.

Všechny jsem pomalu předjela se svým modráskem a jela k cíli jeden debil mě chtěl předjet ale měl slabý auto tam mu to chcíplo. Projela jsem cílovou rovinkou už zase, tak a tet už nebudu moct jezdit přiběhli ke mě kluci i holky fotili se se mnou i podpisy chtěli pak přišla i televize a já jsme v prdeli to doslova.

"Dobr den vy jste první holka která to vyhrála, gratuluji vám"

"Děkuji"

"Alex uvidíme vás ještě někdy tady na závodě"

"Asi vás zklamu ale tohle byl můj poslední závod"

"Jak to že poslední"

"To vám neřeknu ale slibuji že mě tady ještě někdy uvidíte" 

"Tak to byla Alex Gilbertová první holka která tenhle závod vyhrála a zapsala se do historie"

James 

Ty počkej až přijdeš domu jsi těhotná a jezdíš závody. Rudl jsem vzteky najednou jsem jí vyděl veselou ale když mě viděla úsměv i jiskřičky v očích jí zmizely.


"Děláš si ze mě prdel že jezdiš těhotná závody!! zakazuji ti je jezdit!"


"Ty debile, imbecile dementní ty závody jsme jela naposledy asi proto že jsme těhotná!! ty závody jsou můj život a když je jedu dávají mi něco co vy mi dát nemůžete jasný?!!. Tet se jich budu muset vzdát tak i nejezdit v rychlém autu i nejezdit na motorce!!, ty nevíš co to pro mě je se toho všechno vzdát kdyby jsi zažil všechno co já při jízdě v závodě věděl by jsi o čem mluvím ale nevíš to je ten problém. Ale říkám ti jedno ti mi nemáš co zakazovat závodit hned jak budu moct sednou za volant i na motorku pojedu zase závodit a ty mi to už nezakážeš."


Dokřičela rozbrečela se a běžela do pokoje.


"Ty debile"


Řekl Luk a šel za ní.


"Nikdy jsem jí neviděl jak happy, má pravdu že to co jí dávají my jí dat nemůžeme. Ty závody miluje víc než sebe. Miluje tu volnost, to vítězství, to že porazí všechny kluky, ten adrealin který jí koluje v žílách, ten nádherný pocit, to že zapomene na všechno zlé co jí kdo udělal, zapomene i na rodiče i bratra který jí umřeli a užívá si to to na ní mám rád že se netrápí a dělá to co jí baví. A ty jí to zakážeš jednou ti řekne aby jsi si vybral bud jí to dovolíš a neztratíš jí nebo jí to budeš zakazovat a ztratíš jí i toho prcka, uvědom si co děláš Jamesi. Budeš mít rodinu, máš milující snoubenku která tě miluje ale musíš pochopit a podporovat jí v tom co jí baví, ne jí to zakazovat. Moje sestra miluje zakázané ovoce.


Měl pravdu ale mě to bylo v tu dobu u prdele šel jsem do baru. Když jsem tam byl byla tam brunetka a já byl otočení k baru tak si mě otočila k sobě sedla si na mě obkročmo a začala mě líbat ale já jí snažil odstrčit sice jsem byl na mol ale nechci si zkazit vztah s touhle děvkou. Ale pak už ležela na zemi a nad ní byla jedna holka měla blond vlasy a mlátila jí. 

"Ségra to stačí" 

"Alex" 

"To je jediný na co jsi se zmohl jenom na Alex?? to jako vážně??" a jedeme domu"

"....."

Chladná DívkaKde žijí příběhy. Začni objevovat