Chris
Už dvě hodiny cvičím kroky na písničku Farr - Down a jde mi to skvělé. Myslím při tom na Alex, když jsem slyšel zvuk motorky rychle jsem vypnul rádio, posbíral věci a šel do klučičí šatny. Byla jsem tam dvacet minut než jsem uslyšel hudbu vyšla jsem a šel se podívat kdo to je. Byla to Alex tancovala ale chyběl jí tam partner.
"Nepotřebuješ pomoct"
"A víš že jo, ale nevím jestli od tebe"
"Na co tancuješ"
"Na tady to koukej"
"Alex tady je nesu"
"Jojo děkuji odepni se z vodítka. Oni půjdou ke mě"
"Tak jdete Leonardo,Rose,Chris. Budete mi chybět potvory"
"Díky Nicku"
"Koho přivedl?!"
"Zlatíčka k noze"
Okamžitě byli u její nohy tři tygři už asi byli dospělí. Dva byli bílý a jeden normální.
Na fotce jsou Leonardo a Rose.
A na obojích fotkách byla Christiána (Chris).
"A Alex co mám dělat s Christianem?"
"Nevím já ho nechci je toho debila Jamese klidně mu ho dej"
"Jo tak já jsem debil jo??!"
"Tak jsi neměl šukat Lukovo přítelkyní na lince ty prase"
"Vypadni!"
"jděte pryč oba"
Tak Nick dal Alex vodítka a odešel. Alex dělala s nimi cviky který museli umět, všechny udělali a uměli je. Pak jedna holka přinesla psa, a asi zkoušela jestli budou reagovat nic ani jeden nevyjel nevšímali si ho ale jak mile ho odepnula s vodítka a on se rozeběhl proti Alex všichni tři si stouply před Alex. Tak jsem chtěl odejít ale Alex mě zastavila.
"Já se omlouvám ale musela jsem zjistit jestli je vycvičil tak jak jsem chtěla. A můžeme začít?"
"Jo jasně"
Alex
Když jsem s ním dělala ty kroky vypnula jsem. soustředila jsem se jenom na něho a na ty kroky, byla jsem ráda že mi to šlo. A to že mi šly jsem fakt nečekala bylo to super ale jak mile přestala hrát hudba zase jsem vnímala. Přiběhli přede mě Rose,Leonardo i Chris začali vrčet na Chrise.
"Dost!"
Přestali a koukli se na mě.
"Sednou"
Šli.
"Hodný zlatíčka"
Otočili se a rozeběhli se na mě. Povalili mě na zem a lízali mě. Chris ležela tak jsem si na ní položila hlavu.
"Hodná Chris"
Rose si položila hlavu na moje břicho a Leonardo si položil hlavu na nohy. Nevím jak dlouho jsme takhle leželi ale usnula jsem.
Chris
Byl to hezký pohled. Nikdy jsem neviděl tak silný pouto mezi tygrem a člověkem, tet vím jak jí mají rádi. Alex má s nimi vážně silný pouto takový že ho nikdo nemůže zničit. Tohle pouto byl dar. Nemohl jsem si to odpustit ale vyfotil jsem si to a dal na tapetu v mobilu.
"Co to kurva je?!"
"Simono neřvi nebo je probudíš"
"Koho!"
"Tak se podívej"
Došla až ke mě.
"To je tak roztomilý"
"Lidi dneska trénink odpadá"
Začali řvát.
"Vy čůraci"
A ukázal jsem aby byli potichu pochopili to a šli se podívat proč. Alex se víc přitulila k Chris a jak se pohnula probudila Rose, Leonarda. Alex ležela na boku tak Leonard si dal hlavu na její pravý bok. A Rose si lehna na nohy s tím že hlavu měla na tlapě. A takhle byli oba se středu nespali hlídali nás, tak jsme šli na druhou stranu a sedli jsme si tam. Ani jeden jsme nechtěli odtrhnout oči od nich. Všichni čtyři spali jak miminka.
Po půl hodině si Alex lehna na zem. To se probudili všichni tři, asi se jim to nelíbilo že spí na zemi tak Rose s Chris jí nějak dostali na záda Leonarda a chtěli s ní odejít. Měli jsme tady postel kdyby jsi někdo něco udělal nebo mu bylo špatně.
"Jdu jim otevřít ten pokoj"
Vstal jsem a šel to otevřít sledovali mě až do pokoje. V pokoji Leonardo a s Alex vyskočil na postel a lehl jsi ale ona byla pořád na jeho zádech. Asi jsem vám zapomněl říct e postel byla manželská takže všichni se tam vešli. Chris si vyskočila na postel a dala si hlavu na Alex sexy zadeček. A rose čekala u dveří asi čekala až odejdu a taky že jo odešel jsem a ona zavřela hlavou dveře.
Když jsem tam přišel ptali se mě co se tam stalo. Tak jsem řekla že nic. Věci Alex jsem dal do toho pokoje na stůl.
Asi v 7:00 jsme šli domu teda oni šli domu já tam zůstal. Lehl jsem si na žíněnku a usnul jsem.
Po dlouhé době nová kapitola ale znáte to učení.
Budu se snažit vydat častěji ale mám docela hodně učení tak se nezlob se když dlouho nic nevydám, není to proto že mě to nebaví ale proto že nemám čas kvůli učení.
Tak hodně úspěchu celý týden ve škole.
*Vaše Nell*
ČTEŠ
Chladná Dívka
RomanceKdyž jí umřela mamka stala se chladnou dívkou, její parta jí té chladné stránky zbavila ale oni tet udělali tu největší chybu. Zase se stala chladnou dívkou. Chladnou a bezcitnou mrchu, a dokážou jí dva kámoši přivést na správnou cestu? nebo se to p...