17.

156 9 0
                                    

Tuhle část chci věnovat jedné kamarádce která mě přemluvila a taky dodala odvahu pokračovat a tuhle část je věnována jí. Snad se ti to bude líbit.

Luk

Byl jsem už v kuchyni a připravoval jsem Alex svačinu do školy. Brácha ten už jel do práce. Podíval jsem se na hodinky který jsem měl na pravé ruce a zjistil jsem že za 45 minut musí ségra do školy.

"Kurva ségra vstávej nebo tě poliji studenou vodou" zařval jsem

Ta přiběhla do kuchyně a koukala co je děje.

"Fak proč křičíš hned po ránu"

"Máš dvacet minut se oblíknout i si udělat hygienu. Pak tě odvezu do školy jasné."

"Jasné tati"

Hned jak to dořekla se rozeběhla do svého pokoje. Vážně za dvacet minut už byla venku s domu, vzal jsem její svačinu kterou nechala na stole. Nazul boty když jsem přišel k autu nastoupily jsme a jeli.

"Po škole tě vyzvednu a pojedete ke mě a ty mi už konečně řekneš kdo tě znásilnil"

"Jo" řekla šeptem

Hned jak jsem zastavil vyřítila se s toho auta jako hurikán. Co to do ní vjelo?? no nic jel jsem do práce.

Alex

Jak mi brácha řekl že mu už konečně musím říct dostala jsem strach a vymýšlela jsem plán jak se tomu vyhnout. Ale k mé smůle jsem do někoho narazila a spadli jí neboj jemu papíry.

"Moc se ti omluvám" řekla jsem s pomohla jí nebo jemu sebrat ty papíry

"To je dobrý, počkat ty jsi ta nová že?" podle hlasu jsem zjistila že je to holka

Když jsme ti papíry sebrali stoupli jsme si a já teprve odpověděla.

"Ano to jsem... ehm... nevíš kde je ředitelna?"

"Já tě tam odvedu. Mimochodem jsem Simona ale kámoši mi říkají Síma nebo Simi" 

Natáhla ruku a já jí bez váhání přijala.

"Alex" 

"Ty asi nemáš ráda když ti někdo říká celým jménem že?"

Jenom jsem kývla hlavou v souhlas. Pak řekla že jí mám nasledovat tak jsem za jí když jsme přišli před ředitelnu rozloučili jsme se spolu a já zaklepala pak se jenom pouze ozvalo "dále" já šla dál.

Za stolem stál bejvalý ředitel??? to není on určitě to není on není!!

"Alex konečně te poznávám můj bráška o tobě hodně mluvil"

Fak jeho brácha?? vážně??.

"Ehmm.. tak proto jste mě vzal?"

"Vlastně ne jenom proto že máš talent v tancovaní."

Fak.

"Ehm.. ehm.. já neumím tancovat"

Sice umím ale nemusí to vědět.

"Nekecej viděl jsem tě jednou tančit skupinou v parku a byla jsi skvělá"

Fak.

"Ale já se hlásila na doktorku ne n tanečnici" 

Nikdo zaklepal on řekl to své "dále" a vešla Simona.

Holka tak velká jako já. Černé vlasy a modrošedivé oči, postava normální.

"Dobrý den potřeboval jste mě?"

Fak. tohle nechápu.

"Ano Simono ty potřebuješ jednu holku jako hlavní tanečnici k našemu Martinovi že jo?"

"Ano zrovna zkoušíme a přišel tam i James se podívat"

Cože??!! 

"Tak vezmi Alex a jdete zkoušet ano?" 

Jenom Kývla a už mě táhla na ruku když jsme tam přišly všechny holky se lepili na mého přítele teda asi bývalého když se drží s jednou holkou za ruku.

"Lidi tohle je naše nová tanečnice Alex..."

"Alex Gilbertová"

"Jo Alex Gilbertová"

Hned jak mě viděl pustil jí a šel za klukami.

"Martin nastup!" 

On a jedna holka ukázala kroky ale já už je znala jednou jsem tohle tančila.

"Simi já tyhle kroky znám, už jednou jsem to tancovala" 

"To se bezva takže pustím písničku a můžeme?"

Jenom jsme oba kývli a šli na to.

James

Já to tet posral když jsem jí po tom tancování chtěl zastavit tak už nasedla do policejního auta. Kurva určitě řekne že můj otec jí znásilnil. Jak to vím hned vám to řeknu slyšel jsem jejich rozhovor dneska ráno se o tom bavili a popral jsem se sním. Běžel jsem na policii ještě jsem je zastihl než zašli dovnitř. 

"Alex já... já tě... tě miluju" dostal jsem ze sebe 

Usmála se a napřáhla ruku chytl jsem jí za ní ale tohle si u ní budu žehlit tak rok. Nepodvedl jsem jí  to bych jí nikdy neudělal jenom jsem chtěl vědět jak zareaguje ale oplatila mi to tím že se vždycky dotkla jeho rozkroku a on musel jít na záchod protože byl nadržený. 

Sedli jsme si do kanceláře jejího bráchy.

"Já to vím a řekni to on si zaslouží vězení"

Do místnosti vešel její brácha a ještě dva chlapi. Luk si sedl za stůl a ty dva na něho.

"Ségra mám tě rád ale tet mi řekni kdo ti to udělal"

Ale do místnosti vešel můj táta za přeskočila stůl a objala bráchu a já šel taky za stůl, ty dva si stoupli před nás. Slyšel jsem jak Luk jí utěšuje a že pláče jak mě ničí jí vidět brečet.

"Pane tady nemáte co dělat"

"Jenom jsi chci promluvit tady s Alex prosím" 

Odešli jsme všichni s místnosti a koukali se na kameru. Můj táta jí něco říkal ale ona jenom vrtěla hlavou v nesouhlas.

Pak k ní šel chytl jí za vlasy a dal jí facku nechali jsme ho dala aby ho mohli zavřit za ublížen nazdravý a znásilnění asi jsme vám zapomněl říct že to byl její plán.

Pak už měla rozsekli ret hnusně a i obočí takže jí hned odvezli to nemocnice a mého tátu zavřeli a čeká se na soud.

Svojí princeznu jsem odvezl domu a zůstal jsem sní. Jelikož mi usnula v náručí sundala jsem jí džíny s tričkem a nechal jsem jí ve spodním prádlem a já se taky svlékl jenom boxerky jsem si nechal lehl jsi, přikryl nás a do minut jsem usnul taky.


Omluvám se za chyby 




Chladná DívkaKde žijí příběhy. Začni objevovat