5.

371 12 0
                                    

Alex

Vzbudila jsem se v jiné posteli to by přišlo divné když jsem jela domů a no jasně já jsem jela k Jamesovi domů proč já vždycky něco zapomenu. Potřebovala jsem na malou takže jsem vyšla s jeho pokoje šla jsem dlouhou chodbou tak byli tvoje dveře na vpravo i  vlevo já nevěděla jaký dveře jsou od záchoda.

Teda jestli jsou jedny dveře od záchoda no otevřela jsem dveře na levé straně a tam v posteli ležela malá holčička asi jeho sestra když jsem se opatrně zavřela všimla jsem si na dveřích jméno Beca.

Tak jsem otevřela otevřela na vpravo to byla chyba nebyl to záchod ale ložnice jejich rodičů který zrovna šukali. Hned jsem zavřela oči "krávo vypadni tady nemáš co dělat!" řval na mě jeho táta "pardon já nevěděla že je to vaše ložnice a už vůbec jsem nevěděla že tu budete mít sex" otočila jsem se a tam stala Beca "ahoj ty budeš Alex že ano? blácha mi tě včela ukázal moc klásně spíš a máš nádhelný tyglicky", "Ano to jsem já tak jestli chceš tak pojď se mnou si s nimi hrát" nadšeně kývla zavřela jsem jim dveře a šli jsme k Jamesovi do pokoje.

Když jsme tam přišly James ještě spal. "Půjdeme si s nimi hrát do obýváku ano Beco, tvůj bratr ještě spí a já nechci aby jsme ho vzbudily" podívala se na bráchu jenom kývla už jsme stáli mezi dveřmi "Rose, Leonardo pojďte si hrát" hned jak jsem to řekla tak vstali a šli s námi do obýváku tam jsme si hráli.

James

Myslela si že spím tak vzala mojí sestru i Rose a Leonardo sebou do obýváku si hrát probudil mě řev mého otce.

Řval na mojí Alex vstal jsem sral jsem že mám boxerky. Vešel jsem do jejich ložnice no to ne vážně šukají i teď "kurva přestaňte šukat! divím se že tě nebolí kokot tati a tebe mami kunda!" Otočili se mě s šokovaný pohledem.

"Kurva vleze sem ta tvoje kurva a teď i ty!" Jo otec je na naštvaný

"Jo ale jenom proto že jsi řval na Alex! Není kurva tati jenom se pohádala s tátou tak jsem ji nabídl že může být tady! Ale jestli odjede neodpustím ti to otec neotec!" Máma šokovaně koukala

"Jamesi ti jsi se do ní zamiloval? ty takový děvkař!"

"Teď mi řekněte kdo vás zachránil od trapasu? A vysvětlování před Becou?!" Ano mám je tam kde je chci mít

"Alex"

Šel jsem radši dolů v obýváku si spolu hráli. Stál jsem tam a díval se na ně načapal jsem se že si koušu spodní ret najednou se podívala mým směrem "Jamesi
v lednici už nic nemáte tak co kdyby jsi zajel na koupit? Já musím ke kadeřnici" nene ostříhat se nejdeš "ostříhat?!" Smála se "ne neboj jenom obarvit vlasy" nene.

"Na jakou barvu" prosím řekni červenou "červenou neboj" ufff "mužů s tebou?" Nene řekni že ne "Beco já jedu k tetě a sebou si beru Rose i Leonarda a v autě není místo promiň" kecko "pojedeš se mnou a koupíš si tam co chceš ano?" Kývla běžela nahoru asi se obléknout Alex dala ty dvě potvory do přepravky zrovna je dávala na zadní sedadlo zavřela dveře.

Chtěla nastoupit místo řidiče ale já jsem si ji otočil k sobě a políbil pak se odtáhla s tím že už jede pozdě "vrat se mi brzy domů lásko" kývla nastoupila a odjela cinkl mi mobil.

Cuš kámo proč jste vynechali školu?!

Čs úplně zapomněl že je dneska škola

Jo to ti nežeru vyspala jsi s sní?

Jeremy nevyspal a nech toho

Vypnul jsem si mobil a jel nakoupit po nákupu jsem si lehl se sestrou do postele koukali jsme se na dvd barbínka tak nějak jsem usnul.

Chladná DívkaKde žijí příběhy. Začni objevovat