James
Když jsem se probudil už vedle mě neležela achh musela mi odejít do školy. Hlavně že tady zůstali ty dvě naše potvory najednou nikdo vběhl do pokoje "blácha od mámy a tati vycházejí divné zvuky, bojím se" ještě neumí říct R a Ř její teprve čtyři "broučku tak počkej tady u mě posteli Leonardo i Rose budou rádi že jsi tady" objala mě jak já mám rád svojí malou sestru "Leonaldo, Lose".
Vběhl jsem do jejích ložnice "můžete laskavě toho nechat! Beca přiběhla ke mě do pokoje že od vás vycházejí divné zvuky a bojí se! to jí dáváte dobrou výchovu Jacku a Jessico!" jo občas jím říkám jménem "co tobě je do toho taky můžeš šukat tu tvoji děvku!" tak to přehnal i když byl jeho pták v Jessice tak jsem ho vzal a vytáhl ho s postele.
"Vole co děláš zkazil jsi mi sex","tak za prvý mě to je u prdele klidně si to dělejte v kanceláři nebo si jeďte na hotel naposledy jste to dělali doma jasný! za druhé ještě jednou jí řekneš slovem děvka tak skoncíš špatně otec neotec jasný! teď drž hubu teď se oba obléknete a půjdete šukat jinam!!!" pustil jsem ho a odešel za Becou do mého pokoje zrovna spala s Leonardem i Rose byli tak cute vyfotil jsem to a dal na facebook s popiskem moje nejmilejší sestra spinka s Leonardem i Rose jsou tak cute ne?.
Šel jsem udělat tortily vím že je má Beca ráda rodiče odjeli na dva týdny do hotelu. Když jsem dovařil podíval jsem se na mobil kolik je hodin je půl třetí to je divný Alex měla být už dávno doma ale není mám o ní strach.
Ťuk ťuk ťuk. Kdo to může být otevřel jsem a tam byl Jemery i Tommy byli smutný ale proč? "bro děje se něco?" zvedli hlavy "jde o Alex" "co sní je? je v pořádku?!" zavrtěli hlavou že ne "kde je?" nemluví.
"Kurva tak kde je?!","v nemocnici" cože?! "pohlídej te Becu jedu za ní" "Jamesi" "co?" "Je v kómatu" rozběhl jsem se do nemocnice když jsem tam přiběhl řekni na jakým je v pokoji.
Ležela tam tak nehybně byla připojena na přístroje byla bledá a spala rvalo mi srdce jí takhle vidět. Do jejího pokoje přišel její strýček Derek "Jamesi je mi to líto ale má málo procent na probuzení" brečel jsem "kolik procent","5% to je strašně málo je mi líto" tímto odešel cože jenom 5% na to aby se probudila to ne "Jamesi lásko nechceš si užít" Rebeka to ona?! "kurvo co jsi ji udělal" chytl jí pod krkem "nic jenom mi sebrala co je moje tak za to zaplatila" zesílil jsem stisk "dobře poslala jsem na ní pět dospělých mužů aby jí mlátili hezká podívaná" pustil jsem ji uhodil jsem ji ona se chytla za tvář a utekla ani jsem si nevšiml jejího brachy.
"Sestro prosím probud se vím máš jenom pět procent aby se probudila ale ty to dáš máš tady lidi který tě miluji bojuj"
O pět měsíců později
Alex je pořád v kómatu já nejím jenom ležím brečím matka mě nudí jíst ale já to spláchnu do záchoda ve škole se mě ptají na Alex ale já jenom řeknu že je v kómatu dneska ji odpojí momentálně jsem ve škole sedím na jejím místě.
Přišli za mnou byli veselý "kamo Alex se probudila" vstal jsem a běžel jsem do nemocnice.
Alex
Probudila jsem se v nemocnici nevím co tady dělám proč tady jsem. Přišel strýček a za ním James byl hubení určitě nejedl kvůli mě jak já se za to nesnáším "lásko ti jsi se mi probrala tak strašně moc ti miluju" sklopila jsem hlavu. A brečela nemohla jsem se na něho podívat kvůli mě je hubený je mi s toho zle.
Zvedl mi hlavu strýček odešel ze slovy nechám vás samotě ale donesu vám obou jídlo pak zase odejdu "promiň" nechápavě na mě koukal asi nevěděl za co se omlouvám "promiň že jsi dopadl takhle a to jenom kvůli mě, nikdy jsem si neodpustím že kvůli mě vypadaš je to moje... nestačila jsem to říct spojil naše rty. Jak mě chyběli jeho rty, jeho doteky
prostě celý mi chyběl pak jsme se museli odtáhnout kvůli nedostatku vzduchu "ehm.... Jak dlouho jsem byla v kómatu" "5 měsíců moje malá holcičko" to oslovení jsem od něho milovala "strýčku už mi není osm let"."Já vím ale pro mě budeš pořád malá holčička a tady máte jídlo je to svíčkova to ti miluješ" "anoto máš pravdu to hrozně moc miluju" "no a co já?! jako mě nemiluješ" polibila jsem ho pak jsme se na jedli ale James měl velký hrad "lásko vezmi mi mojí porci ani jsem se ji nedotkla". "Dělej jsi ubohý kvůli mě!" "ale jedině když si vezmeš ty dva knedlíky" chtěla jsem namítnout ale nemohla tak mě nakrmil tak si ho snědl.
Nick
Mě už dávno pustili s nemocnice ale když jsem se dozvěděl že je Alex nemocnici furt jsem tam chodil a ani nevěděla že tam jsem. Teď jsem vešel do jejího pokoje leží na posteli s Jamesem a spí chudák James je úplně hubený ale teď bude jako dřív Alex žije sice tu budepár dní "Alex přinesl jsem ti i Jamesovi dárek na usmíření" vím že když jsem přinesl dvě mládě tygra holka a kluka jsou stejně staří jako Rose i Leonardo "co tady děláš?".
"Přinesl jsem vám takový malý dárek na usmíření"
"A jaký?"
"Dvě mláďata tygra holka a kluka vím že je máš ráda"
"Děkujeme za dárek beru si kluka ty si vem holku broučku"
"Škoda že nemáš ještě jednoho" myslíš zapomněl jsem vám říct že jedno jsem schovala pod postel je to holka.
"Myslíš že jsem přinesl jenom dva?" kývla
Vytáhl jsem i to třetí jsou to courozenci takže jsem si je vzal jako dárek pro ně kdyby jsem se nevzal utratili by je a co jejich matka? umřela ale neřkni na co ale mláďata jsou zdravá byl jsem u veterináře.
"Je to kluk? Jestli jo beru si ho" jenom jsem se smál
"Promiň Jamesi ale je to holka takže jde k Alex" zamračil se
"To není fér to máš tři a já jednoho" usmála se "třeba si časem taky koupíš dva mláďata tygra a budem si kvyt" "to si piš že koupím" otevřeli se dveře a v nich stál/a.
Tři mláďata tygra
Rose i Leonarda (už tu dlouho nebyli)
ČTEŠ
Chladná Dívka
RomanceKdyž jí umřela mamka stala se chladnou dívkou, její parta jí té chladné stránky zbavila ale oni tet udělali tu největší chybu. Zase se stala chladnou dívkou. Chladnou a bezcitnou mrchu, a dokážou jí dva kámoši přivést na správnou cestu? nebo se to p...