Luk
Dneska jsi jdeme s bráchou pro naší sestřičku a odneseme si jí k nám. Já už s bráchou máme střední s maturitou hotovou. Já pracuji jako policie a brácha pracuje jako zubař no a naše ségra bude dělat doktorku. Tak snad jí udělá sice je polovina roku ale vezmou jí a udělá tu maturitu prý řiditel se za ní přemluvil že hodně šikovná a i když je polovina roku tak jí pustí zato jsem nesmírně rád. vstal jsem s postele udělal jsem si ranní hygienu oblékl jsem si boxerky a uniformu v práci jsem nahlásil že přijdu pozdě protože jedu pro sestru do nemocnice ale možná si jí vezmu sebou podle strýčka co řekne. Šel jsem do kuchyně a tam už seděl brácha a s nikým telefonoval po chvilce to položil.
"Brácha vezmeš jí s sebou do práce já nemůžu mě tam dneska přijde kontrola. Jo teď mi volal strýček dneska musí být ještě pod dohledem a zítra už muže jít do školy. "
"Tak to je jasný že jí vezmu nenechám jí doma samotnou tak jedem?"
Kývl Jeli jsme každý s vím autem on má ferari já mustanga. Pak najednou odbočil tak asi jede do práce přijel jsem na parkoviště vystoupil všichni koukali a šeptali si asi si mysli že někoho jdu zatknout no jo no to si myslí furt když vidí policajta no nic šel jsem přímo do jejího pokoje.
Ještě jsem zavolal vedoucímu aby se nepřibližovali ke sestře řekl že jím to řekne a že budou mít přímí zákaz jít do mé kanceláře poděkoval jsem mu a otevřel jsem dveře jak mě uviděla usmála se ale i se zděsila.
"Ano dělám policajta a nemusíš se bát přišel jsem si pro tebe a pojedeme ke mě do práce"
Bylo vidět že se bojí ale řekl jsem jí že se nemusí bát chtěla si sednout ale sykla trochu bolestí tak jsem šel k ní vzal jí do náručí. přišli jsme k mému autu pomalu jsem jí posadil ona se hned připoutala já si sedl za volat připoutal jsem se a vyjeli jsme ke stanici. když jsme tam dojeli odpoutal jsme se to samé udělala i sestra.
Alex
Když jsem se odpoutala chtěla jsem vstát to se mi povedlo zabouchla jsem dveře ale podlomily se mi nohy a já spadla na zem jsem hrozně slabá bratr ke mě s vyděšením výrazem přiběhl jenom jsem řekla že jsem slabá tak mě znova vzal do náručí. Když jsme vstoupili dovnitř hlavu jsem obrátila na bratra měl smutný vyraz obličej jsem si dala do bráchovi hrudi ještě se trochu bojím cizích kluku bratr řekl že mu má někdo otevřít tam mu někdo otevřel mě položil na něco měkkého byl to gauč. Šel zavřít dveře a přísně řekl že sem nikdo nesmí pro dnešek ještě něco říkal ale já jsem usnula.
Luk
Když jsem zavřel dveře setra tam spala přehodil jsem přes ní deku pak jsem zavolal Jamesovi aby jsi pro mí přijel až skončí v práci za patnáct minut tu byl vzal jí do náručí a odešel sní poděkoval jsem mu a řekl mu že pojedou ke mě dal jsem jí adresu i klíče a už jeli hned jak odešli do mé kanceláře přiběhli kluci.
"Co to bylo za holku jak tady byla???"
"Roberte to byla moje sestra Alex" všichni koukali jako kdyby viděli ducha
"Vole kámo neříkej že ta kost je tvoje sestra"
"Ano Martine je to moje sestra"
"A co se stalo?? proč jsi ji přivedl až teď??"
"Romane byla tři roky v kómatu a teď ji pustili z nemocnice"
"Jak to??" já je jednou zabiju
"Zrovna měla narozeniny chtěl jsem jí popřát s bratrem a říct jíže jsme její bratři ale pak jsem se doslechl že je v kómatu a je 5% že se probudí upadla do něho když ji bylo 17 a vzbudila se když ji a pořád je 20 let ale když se probudila nevzpoměla jsi na svoje narozky a teď vypadnute"
"Martine a Luku máte výjezd"
Hned jak to vedoucí dořekl tak jsme jeli.
James
Už jsem sní v Lukove a jeho brachy doma dal jsem jí do svého pokoje který mi řekl John byl doma. Přišel jsem dolu do kuchyně.
"Děkuji ti že jsi přivezl sestru musíme naplánovat oslavu" nechápal jsem
"No víš ona se přímo probudila na narozeniny"
"Aha a ty to chceš udělat dneska že?"
"Ano mám kámoše který má klub takže když tam zavolám bude to celý naše"
"Fajn volej"
Vzal si mobil něco v něm hledal potom si to přiložil k uchu
"Čs bro mohl by jsem si na dnešní noc....."
"........."
"Jo přesně to jsem chtěl"
"........"
"Jé díky bro máš to u mě"
Položil to kývl řekl že tam mám přijít s Alex kolem 22:00 taky jsem kývl. Šel jsem nahoru vešel jsem do pokoje ještě spala ale bingo spala na zádech. Sundal jsem ti tričko i džíny sundal jsem ji tričko i džíny lehl jsem si vedle ní asi budu litovat ale musím to udělat nechci aby se bála takhle k tomu pomůže. Dráždil jsem jí vzdychala ale neprobudila se a začínala pořádně vlhnout pak se probouzela já jsem vstal a šel do koupelny když jsem tam došel nechal jsem pootevřenými dveřmi slyšel jsem pořádně jak vzdycha tak jsem tam šel a ona měla dva prsty ve své kundičce a vůbec ji nevadilo že jsem tady když se udělala olizla si ty dva prsty.
Šel jsem k ní naklonil se nad ní ona mi dala za krk ruce a kolem mého pasu si dala nohy pak mi to ucha zašeptá "chci ho v sobě cítit" líbal jsem ji a jednou rukou jí dráždil když už byla pořádně sundala si podprsenku a odhodila ji. Já jsem si svleknul boxerky a hned byl v pozoru pomalu jsem ji ho tam dál a potom přirážel jako blázen oba jsme vzdychali na celý dům princezna se udělala já jsem ještě chvíli v ní hýbal potom jsem se taky udělal ještě párkrát jsem přirazil potom jsem ho vytáhl. Přikryl jsem nás dekou a v objetí jsme usnuli.
Omlouvám se za chyby
ČTEŠ
Chladná Dívka
RomanceKdyž jí umřela mamka stala se chladnou dívkou, její parta jí té chladné stránky zbavila ale oni tet udělali tu největší chybu. Zase se stala chladnou dívkou. Chladnou a bezcitnou mrchu, a dokážou jí dva kámoši přivést na správnou cestu? nebo se to p...