22.

126 7 0
                                    

"....." 

"Ehm... jo" 

"Ty debile" 

"No tak ségra jdeme pryč"

"Luk vezmi ho s bráchou"

Alex

Když jsme vyšli ven, před ten klub nebo bar nebo co je kurva je!.

"Máš klíče od tátovi villi??"

"Já ne brácha máš je?"

"Jo, tady"

S pouhém "Díky" jsem šla přes silnici zrovna nic nejelo co to melu tady nikdo nejezdí v tuhle noční dobu.

"Alex uhni dělej" 

Když jsem se chtěla zeptat proč už jsem ležela na zemi ale mega rychle jsem se vzpamatovala vstala a rozeběhla jsem se a bráchu strčila stranou, najednou jsem cítila náraz pak už jsem neviděla nic jenom věčnou tmu.

Johny

Jak mě mohla strčit stranou když jsem to já udělala jí. Nechápu v minutě tu stála a já ležel na zemi, nechápu jak to dokázala tak rychle vstát a obětovat svůj život za můj a hlavně co její miminko snad bude v pořádku. 

Asi jsem byl mimo tak dlouho??. 

"Kde to jsem?" 

"V nemocnici" 

Řekla sestřička.

"C-Cože?? a je sestra v pořádku??" 

"To je ta těhotná mladá dívka kterou operují" 

"Ano"

"Vy jste její druhý bratr? John?"

"Ano tak už mi konečně řeknete co s ní je??"

"Pane klid zatím nevím tet jí operují ale až budu vědět víc dám vám i vašemu bratrovi vědět" 

Šel jsem za bratrem když jsem byl u něho vyšel doktor a šel k nám.

"Vy jste její bratři že ano? Luk a John jestli se nepletu?" 

"Ne nepleteš se Petře a jak je na tom moje neteř a její dítě?"

"Jak je na tom moje snoubenka?" 

"Ty nejsi opilý"

"Ne" 

James 

Opilý jsem nebyl jen jsem to hrál.

"Tak jak na tom?" 

"Vy jste byl otec toho dítěte?" 

"Cože jak by? snad jsem ne??" 

"Je mi to líto, vaše snoubenka je pořád v ohrožení života a to díte zemřelo. Ten náraz byl moc siný." 

Cože??? tak moje díte je mrtví a moje snoubenka je v ohrožení života to je je to moje vina kdyby jsem zůstal doma.

"Kolik má šanci že se probudí?"

"Dereku omlouvám se ale hodně málo ten náraz byl hodně silný je zázrakem že přežila"

"Až toho zmetka najdu až půjde sedět a ven se nedostane chcípne v té věznici to přísahám" 

"Luku dost"

"Jak dost strýčku kvůli tady tomu debilovi je ségra tady v nemocnici a ohrožení života a vůbec ale vůbec se neví jestli se probudí!!"

"No mála šance taky je ale jenom pět procento"

"Doktore honem ta mladá dívka" 

"Myslíte a Alex Gilbertovou?"

"Ano máte jí okamžitě na sál!" 

Kurva proč já jsem nezůstal doma ale ještě víc mě zajímá proč jsme to auto neslyšeli a ještě divnější je to jak se tak rychle sebrala a odstrčila Johna když to udělal on.

"Víte co je..."

"Mlč nebo ti rozbiju držku"

"Ty debile tebe nepřijde zajimavý proč jste neslyšeli to skurvený auto?? tet mluv vole"

"I když nerad ale James má pravdu"

"Jak se to stalo?!"

"Když se pohádali šel do baru no a tam byl do jedné je divné že se neopil asi to zvládá ale to je jedno no tak jsme tam pro něho šli a já jsem vzal kličky od villy. Setra se tam poprala pak nám řekla aby jsme ho vzali..." 

Tak mu to řekl cele. 

"Ale jedno nechápu jak tak rychle byla na nohou a ty na zemi??" 

"To nikdo neví"

"Jak dlouho už tam je??!"

"4 hodiny tam byla"

Všichni jsme pokynuli hlavou aby mluvil dál.

"Operace se povedla tet je stabilizována. Ale bylo to na málem, můžete jít za ní není na pokoji ale na jipce takže prosím pojednou." 

"Děkuji ti Petře že jsi mi zachránil neteř"

"Jo máte pokoje 10 a 11 dvou lužkové" 

Jelikož bylo pozdě šel jsem na pokoj 10 hned jak jsem lehl tak jsem usnul.

Ráno

Když jsem vstal uviděl jsem Dereka vypadá to že taky tet vstal ale to mě nezajímá vstal jsem, chtěl jsem jít za ní ale on mě zastavil.

"Musím ti něco říct"

"Co?"

"Její stav se horší" 

"Že už má mnohém více procento na to aby se probudila"

Pak sem vlétl John.

"Má už 10 procent na to aby se probudila"

"Jak to?" 

"Já i bratr jsme tam byli celou noc"

Pak tam přišel Luk brečel ale nikdo nevěděl proč.

"Co se stalo brácha"

"....."


Co se s Alex stalo, umřela nebo má víc procento na probuzení? 

Omlouvám se za chyby




Chladná DívkaKde žijí příběhy. Začni objevovat