14

192 8 0
                                    

Alex 

Vzbudilo mě když někdo zařval kurva tak jsem vystřelila do sedu byl to James proč já mám takové nemehlo který i málem ukopne malíček u nohy. Já to nevydržela a dostala jsem záchvat smíchu pak když jsem se uklidnila mi řekl že má pro mě překvapení a že si mám vzít ty mini černý šaty.

 Já to nevydržela a dostala jsem záchvat smíchu pak když jsem se uklidnila mi řekl že má pro mě překvapení a že si mám vzít ty mini černý šaty

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

A k tomu černý podpatky. 

Vlasy jsem si rozčesala a nechal si je volně

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Vlasy jsem si rozčesala a nechal si je volně. James už na mě volal že mám hnout s mým sexy zadečkem jenom jsem pokroutila očima a už jsem šla za ním dolu, dole mi řekl že mi musí zavázat oči šátkem a já se jenom modlila aby jsi nevzpomněli na moje narozeniny ano když jsem se probudila a je mi dvacet let tak prosím že si nevzpomněli už jsem seděla v autě a někam jeli. Po dvaceti minutách zastavil pak vystoupil ze slovy počkej pomohu ti zase jsem protočila očima pak už mě někam vedl. 

"Na tři si sundáš šátek"

Pak začal počítat a já na tři sundala šátek a to co jsem uviděla mi vyrazilo dech byli tam bratři a parta a i Karol s Nickem hned jsem se k nim rozeběhla a objala překvapilo je to ale objetí mi opětovali. Na stole byl dort tří patrový a na druhém stole bylo dárky.

"Jedno překvapení tě čeká venku"

"Strýčku ale to jsi nemusel mi kupovat dárek"

"Ale musel zítra v jednu ráno jedeme na tu výstavu aut a všichni tam budou mít Ferrari,Mustang, Jaguár, Bmw, Chevrolet corvette i Chevrolet corvette stingray, Porsche 918 a tohle nikdo"

Poprosil mě aby jsem zavřela oči tak jsem je zavřela a poprosil Jamese aby mě vzal do náručí a nasledoval ho. Co to asi bude určitě auto já ho zabiji nechci nové auto kecám jasně že chci pak mě položil na zem ze slovy otevři oči lásko.

Tak jsem to udělala a to co tam stálo mi vyrazilo dech můj modrásek tam stál.

"Pane mám ho naložit aby to už bylo připravené?"

"Paule tet se zeptej tady paní je to její ne moje"

"Dobrý den..."

Zatavila jsem ho.

"Přeci nejsem tak stára ne? tykej mi jsem Alex Gilbertová" 

"Tak Dobře Alex, jsem Paul Trnka" 

Ruce jsem si nepodávali pak jsem kývla vzala jsem si od strýčka klíče od modráska. Otevíraní i zamykání je na dálku což je super. Zmáčkla jsem zlatíčko a dveře se otevřeli nahoru nasedla jsem si dveře zavřela couvala jsem za kamion Paul otevřel dveře odzadu a já do něho zajela autem vystoupila jsem, klíče jsem tam dala na věšák ale ještě jsem ho zamkla a šlo se oslavovat.

Ve tři hodiny ráno   

Už jedu se strýčkem a s Paulem na výstavu James usnul na baru a ostatní usnuli na zemi ti se dost opily já jediná ne. Už jsme přijeli na místo já i strýček jsme se šli nahlásit že jsme přijeli já jsem vám vlastně neřekla ani značku ani neukázala jak vypadá hned to napravím je to McLaren modrý proto mu říkám modrásek a tady máte fotku.

 Už jsme přijeli na místo já i strýček jsme se šli nahlásit že jsme přijeli já jsem vám vlastně neřekla ani značku ani neukázala jak vypadá hned to napravím je to McLaren modrý proto mu říkám modrásek a tady máte fotku

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Když jsme přišli ke stolu byli tam dva kluci v mém věku a čuměli jako kdyby viděli ducha. 

"Dobrý den má neteř jde nahlásit značku auta na poslední chvíli jsme vzali jiné auto"

Kývli. 

"Dobrý den jsem Alex Gilbertová a značka auta je McLaren"

"Dobře tet potřebujeme tvůj věk a barvu auta"

"Je mi dvacet a barva auta je modrá"

"Dobře tet s tebou pošlu tady kolegu a on ti ukáže tam si máš dát tvoje auto"

Tak ten druhý vstal a pokynul hlavou abych do následovala. Ten prví mel černý vlasy, modré takové oceanové modré oči postava sportovní ten za kterým jdu  má hnědé vlasy a zelené oči. Pak se zastavil a řekl sem přijedeš s autem ale vím že jsi nová tak půjdu s tebou jenom jsem kývla a vydala jsem se ven. Paule otevři mi dveře dík otevřel dveře šla jsem dovnitř s věšáku jsem si zvala klíče a zmáčkla jsem. Otevřeli se mi dveře já si sedla za volant zavřela dveře vyjela on si nasedl místo spolujezdce a diktoval mi kam mám jezd dojeli jsme na místo.

"Ty Alex nejela by jsi na ten stupínek"

Kývla jsem a zacouvala jsem na ten stupínek. Je to jako když jede s kopečka dolu takový menší kopeček tak jsem vypnula motor vyndala jsem klíče otevřela jsem si dveře vystoupila zavřela všichni pískali a tleskali a já nevěděla proč pak nejednou mi to došlo pořád mám ty šaty ale boty ne takže jsem šla k auto a se spolujezdce jsem si vzala podpatky zavřela a šla na rovnou podlahu tak jsem si vzala podpatky na nohy. 

Zahlédla jsem strejdu tak jsem šla za ním všichni kluci v mém věku a já jediná holka fakt super ale což každý chce vyhrát.  

"Takže milý chlapci a jedna dívko běžte ke svému auto moje dva synové vás obejdou a dají vám číslo a jelikož je tu jedna dívka Alex tak jestli jí mohu poprosit aby šla ke svému auto, vy ostatní půjdete po ní k autům děkuji."

Tak jsem šla ke svému modráskovi a bylo mi jedno že mám mini šaty a podpatky tam jsem si stoupla před auto přišel ke mě ten černovlasý kluk a dal mi číslo jedna připnula jsem si to na šaty a mohlo to začít přišla ke mě dvojka a trojka kluci přes tričko jim šlo vidět svaly a jeden byl blond s hnědo-zelenými oči to byla dvojka a trojka byl modrý vlasy asi si je nechal obarvit a oči měl také modré.

"Fajn auto jedničko"

"Díky trojko"

Najednou začal nikomu zvonit mobil byl to dvojky přijel mu otec tak oba odešli no konečně šla jsem si stoupnout vedle auta a klíče jsem měla v ruce. 

"Dobrý den mohu se zeptat?"

Byl to postarší pán tak asi třicet měl na sobě sako a trochu bílé vlasy

"Ano jen se přejde ale jenom když to je ohledně auta"

"Zaslechl jsem že jste měla prijed s jaguarem a šeduvou barvou a tak mě zajímá proč jste vzala tohle auto?"

"No víte jaguar je normální značka kterou mají všichni že?" Usmála jsem se "a tak jsem si řekla že si vezmu tohle autu"

"....."

Chladná DívkaKde žijí příběhy. Začni objevovat