6.

345 11 0
                                    

Alex

Když jsem jela od tetičky zapomněla jsem vám říct že moje teta je kadeřnice takže to mám zadarmo super ne?, Rose s Leonardem jsem dala do auta. Jela jsem si pro svoje modré bmw. Když jsem přijela před jeho vilu vzala jsem ze sedadla spolujezdce tašku vystoupila jsem, když jsem byla před dveřmi zazvonila jsem po chvíli otevřel otec pokynul hlavou ať jsi dál. Šla jsem k němu do pokoje zapnula jsem si kufry a dala jsem je před jeho pokoj tam stál jeho otec se smutným výrazem ale proč?! kývl na mě taky jsem kývla vrátila jsem se do jeho pokoje ať teď jsem si všimla Beci s Jamesem jak spí byli tak cute ale hlavní věc proč odjíždím je ta že ono bourá tu chladnou stránku mě a to já nemůžu dopustit musím zůstat chladná! do tašky jsem dala dva pelíšky,granule,pamlsky,dvě misky. Zapnula jsem tašku a mohla jsem vyrazit na letadlo.

Asi se ptáte proč na letadlo odjíždím do Španělska na závody s Leem trenérem. Volal mi že tam bude čekat, bude tam sním čekat jeden jeho kámoš a tomu dám to dvě moje potvory znají ho takže to bude o.k. Najednou se bohužel Beca přišla jsem k ní vzala jí do náručí a uspala odnesla jsem jí do jejího pokoje.

Vrátila jsem se k němu do pokoje pro tašku ale on stál a držel jí on brečí?! proč?! "kam jedeš?" koukl na mě smutným pohledem "na závody", "na jak dlouho?" ne nene "týden do Španělska, týden do L.A a pak na Týden do New york" ještě víc brečel.

Vzala jsem si od něho rychle tašku přehodila jsem se jí na jedno rameno rychle jsem běžela k autu kufry už tam stál takže jsem je dala do kufru společně s taškou. Chtěla jsem si na sednout a už konečně odjet ale nikdo si mě vtáhl do objetí na moment byla chladná stránka byla pryč ne to je špatné! "neodjížděj na tak dlouho prosím" pořád brečel "já... já musím" ale pak to posral na plné čáře "Alex já tě miluju a spolu tu chladnou stránku odstraníme" já nechci nebo chci odstrčila jsem ho od sebe nastoupila a rychle jela na letiště.

Od tři týdnů později

Momentálně jsem v New york závody mám už za sebou takže super jak to dopadlo s Jamesem furt mi volal i psal já to ignorovala ale před dvěma dny toho nechal asi už konečně pochopil že to nemá cenu konečně ale cítila jsem vinu najednou mi nikdo volal cizí číslo.

"U telefonu Alex Gilbertová"

"Alex to jsem já Beca" ona brečela proč?!

"Beco děje se něco? je James v pohodě?"

"Blácha je je v nemocnici" vzlykla

"Co se mu stalo?" Je to moje vina!!

"Pledávkoval se pláškami" JO dobře letadlo mi letí za dvacet minut to stihnu.

"Kde je v nemocnici?"

"V Motole"

"Dobře za dvacet minut mi jede letadlo takže tam budu už dneska"

"Alex je v kómatu"

Zavěsila to, něco se ve mě pohnulo jako kdyby jsem začala cítit to co jsem chtěla zakopat hluboko v sobě. Ale nemusím být chladnout který mi nic neudělali ne? závody mám už za sebou věci mega rychle naházela do kufrů. Už jedu letadlem do Prahy.

O dvě hodiny později

Zrovna jedu do Motolu. Zaparkovala jsem vylezla s auta a běžela jsem na recepci auto jsem si zamkla na dálku. Ale k mojí smůle jsem do nikoho vrazila a spadla na zem no to je skvělý ne? "Alex? jsi to ti?" Řekl známý hlas tak jsem se podívala kdo to je a byl to Luk pomohl mi vstát.

"Děkuji kde leží James? potřebují ho vidět" vychrlila jsem to na něho

"Klid červenovlásko je na pokoji" co?

"Jak už?!"

"No včera se předávkoval s práškama byl v kómatu a dneska nakým zázrakem se z něho probudil. Jeho první slovo když otevřel oči Alex"

"Jaký pokoj?!" Trochu jsem zvýšila hlas

"Neřeknu ti to dokud se neuklidníš jasný?" Luku lezeš mi strašně na nervy

Čapla jsem ho za triko, přitáhla jsem si ho blíž k obličeji. "Teď mi kurva laskavě řekni na jakým je pokoji nebo ještě lepší ukaž mi jeho pokoj rozumíme si Luku?! Jenom kývl takže jsem ho postila.

Ukázal mi jeho pokoj. Když jsem vyšla pohled mi spadl na vysmáteho Jamese "zbláznil jsi se nebo co? takže se předávkovat se!" Přišla jsem k jeho posteli poklepal rukou vedle sebe tak jsem si vedle něho lehla "ano zbláznil jsem se ale do dívky která je chladná má krásné červený vlasy oči ty má jako moře a rty to ani nemluvím".

"Víš že tě nesnáším?" Proč? To se dozvíte za chvíli

"Proč pak lásko?" Tak a teď

"Tu chladnou zeď jsi zbořil nwm jak ale povedlo se ti to broučku"

"To znamená že spolu už oficiálně chodíme?" Jo

"Ano" hned se mi přilepil na rty pak jsme se odtáhli kvůli kyslíku svojí hlavu jsem položila na jeho hruď povídali jsme si pak spolu v objetí usnuli.

Omlouvám se za chyby

Chladná DívkaKde žijí příběhy. Začni objevovat