Max
Kurva ona to ví že se on se o ní pokouším, a ano pokouším nechtěl jsem si to přiznat ale má pravdu jako vždycky.
"Ale není já tě stále miluji jestli o tom nevíš"
"To bych nedělal. Jestli se k ní přiblížíš tak oni za utočí"
Neposlech a šel o krok k ní blíž a už si stoupli a vrčeli bránili si svojí páníčku kterou milují tak jako já. Ano miluji jí všechno na světě.
"Nevrčte svině"
To bude facka.
A taky že jo Alex k němu přišla a takovou mu vrazila že spadl na zem.
"Za co?!"
"Za ti svině debile, nejsou svině ale ty ano a děvkář a já hloupá že jsem se vzdala své chladné stránky ty se změníš taky ale jak vidím jsi pořád stejný"
"Alex já tě mi....."
Skočila mu do řeči.
"Miluji?? Jamesi co to vůbec láska je?? o falešném "miluji tě" radši drsné nechci tě než ty sladké sračky"
"Alex?"
"Co je?!"
"Co se s tebou stalo?"
"Nic jsem v pohodě"
"Simi na chvilku prosím a vy hlídejte aby se tady nepoprali prosím"
"Jasně"
Šli jsme stranou.
"Co se to děje s Alex?"
"Zase se objevuje její chladná dívka" zesmutněla
"Jak Chladná Dívka? ta Chladná Dívka + mrcha??"
"Ano poznáš to podle toho jak já ztmavnou oči. Tet je má krásně světlé modré oči ale jak mile má tyhle oči projevuje se v ní Chladná Dívka"
Nevěděl co jsem říct.
"Kluci co říkal Chris?"
"Že je máme hlídat ale ona nás odstrčila a vrhla se na něho"
"Ach jo už je to tady jdeme"
"Viděl jsi jí oči?"
"Jo měla je tmavě modré"
"Je konec"
To byla její poslední slova pak odešla vlastně všichni odešli a já ti slova nechápala ale jak mile jsem se podíval na Jamesovo mrtvé tělo už mi to došlo čeho je schopná. Není to Alex ale využiji toho a vyspím se sní. Šel jsem k ní domu zaklepal a pak jsem slyšel kroky otevřela mi Alex jenom v ručníku hned jsem se vrhl na její rty spolu pracovala a dal snad víte co se stalo.
Když usnula sebral jsem si své věci a odešel a než jsem opustil její byt zašeptal jsem.
"Miluji tě Alex i když jsi Chladná Dívka pořád budeš moje Alex. Sbohem Alexandro Amando Gilbertová."
A odešel jsem od ní musel jsem prostě musel achjo proč to tak bolí sedl jsem si před její barák a brečel.
Alex
Odešel ale ty slova mi zůstala v hlavě ale jedno je jistý já a moje zlatíčka jedeme pryč. Rychle jsem našla mobil a vytočila Nicka po chvíli to zvedl.
"Nicku prosím potřebuji odletět jak to je možný ale i s Leo....."
Skočil mi do řeči.
"Vím vím i s potvorami"
ČTEŠ
Chladná Dívka
RomanceKdyž jí umřela mamka stala se chladnou dívkou, její parta jí té chladné stránky zbavila ale oni tet udělali tu největší chybu. Zase se stala chladnou dívkou. Chladnou a bezcitnou mrchu, a dokážou jí dva kámoši přivést na správnou cestu? nebo se to p...