Nick

Tam stál její strejda, otec,macecha i bratr měli úsměv na rtech "ségra můžeš jít domu" její bratr je nadšení "do domácí péče" její bráška kývl "ale já domu nechci ne a nechci být pod jednou střechou tímhle tím" a ukázala na svého otce.

Nechápal jsem proč "Nicku mohl jsi si je nechal zatím u sebe já si pro ně pak přijedu s Jamesem a teď prosím odejdi" kývl jsem vzal jsem je dál do přepravek a jel jsem s nimi zatím domu.

Alex

Když Nick odešel všichni na mě koukali "no co já s ním nebudu to radši půjdu pod most" "ségra vrať se prosím domů stýská se mi po tobě" "promiň ale se Stefanem nebudu a jdu si hledat byt" "víš co tak si ho hledej ale pak nechod před můj prah" to jsi uhodil kretene "před tvůj prah dovol mi se zasmát hahaha tam mě nikdy neuvidíš ale mám jednu podmínku".

Chtěl něco říct ale Dominika ho nenechala "jo můžeš kdykoliv bratra vidět" "tak to teda brrrrr žádný takový když odejde neuvidí bratra" no ty jsi debil ne?!! "Ty jsi úplně vypatpalnej Stefane Jonas je můj bratr a mám stejný právo ho vidět jako vy!!!" rudl vzteky "co jsem Alexandro ?!!".

"Slyšel jsi dobře že jsi úplně vypa... nedořekla jsem to protože mě uhodil počkat on mě fakt uhodil?!! tak tohle přehnal už ho nechci nikdy vidět!! "Alex já.... skočila jsem mu to řeči "už tě nikdy nechci vidět Stefane nikdy!! začínala jsem tě mít ráda ale teď tě zhloubi srdce nenávidím!!! vypadni s tohoto pokoje i z mého života!!!" odešel beze slova jenom smutným výrazem odešel to je dobře " máš pořád toho jaguara?" proč se mě strýček ptá na mého miláčka "ani mám proč se ptaš?" "super takže dneska tě pustím domu a zítra pojedeš na soutěž aut".

"Chceš říct že já a můj miláček pojede na výstavu aut?!!" kývl "no zlato a co já?" přitáhla jsem si ho za tričko do polibku "ehm ehm dovol mi Alex odpojit od přístrojů" odtáhl se ode mě a jo moje celé jméno je Alexandra ale všichni mi říkají Alex strýček mě odpojil od přístrojů a Dominika mi podala věci který vzala u mě v pokoji poděkovala jsem jí a oblékla jsem si to.

"Chceš říct že já a můj miláček pojede na výstavu aut?!!" kývl "no zlato a co já?" přitáhla jsem si ho za tričko do polibku "ehm ehm dovol mi Alex odpojit od přístrojů" odtáhl se ode mě a jo moje celé jméno je Alexandra ale všichni mi říkají Alex ...

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Ale teď mi vrtá hlavou chodím s Jamesem nebo ne "hmm Jamesi?","ano?" teď nebo nikdy "no víš přijde trapný ale chodíme spolu?" přemýšlel asi hledal správný slova "myslím že ne se chtěla bys" místo odpovědi jsem ho polibila když jsme se odtahli.

Pak mě vzal do náručí a tak mě nesl do auta když zastavil před jeho barákem dostala jsem strach vím jak to dopadlo minulé jeho rodiče mě nesnáší chytla jsem za levou tvář která ještě hodně bolela a štipala jak das. James otevřel dveře já vystoupila. Vzal mě do náručí ale já si pořád držela levou tvář rozbrečela jsem se je jenom že to bolelo i štípalo ale taky že mě můj vlastní otec uhodil. Ani jsem si nevšimla že už jsme v kuchiny postavil mě na nohy ale mě se podlomili kolena. "Chyť jí!" nikdo zakřičel, posadil mě na zidli přišla ke mě jeho mama myslim že Jessica. "Alex prosím dej si tu ruku s tváře" zakroutila jsem v nesouhlas.

James

Když jsem sní přišel do kuchyně a postavil ji na nohy podlomila se jí kolena. Málem spadla kdyby mamka nezakřičela "chyť jí" tak jsem ji rychle chytl, radši jsem ji posadil na židli mamka se k ní sehla "Alex prosím dej si tu ruku s tváře" jenom zakroutila hlavu v nesouhlas. Mamka vstala a pokynula hlavou abych to zkusil já.

Vzal jsem ji do náruči a posadil na linku "Lásko dej si prosím pryč tu ruku vím že tě to bolí a štípe ale moje mamka se ti na to podívá" tak jí dala pryč to snad není možný měla to úplně rudý otekly hned hlavu dala do strany abych viděl tu zdravou tvář.

Mamka jí to ošetřila vzal jí do náručí odnesl jsem ji do mého pokoje tam už byli Rose s Leonardem i ty tři jak nám koupil Nick no nic dál jsem ji opatrně do postele usnula mi v náručí přikryl jsem si. Šel jsem dolů za tátou i mámou sedl jsem si na židli "to ji udělal její otec?".

"Jo udělal"

"To je hrozný a jak se to stalo" ježíš mami

"No Alexandra řekla něco co neměla no" měly šokovaný pohledy

"Počkej to není Alex?!"

"Jsem ale celé moje jméno je Alexandra Gilbertova"

"Aha to jsme nevěděli"

"To nikdo neví říkám všem že jsem Alex jenom jsem vás přišla poprosit aby jste nerval prosim"

"Alexan..."

"Alex"

"Tedy Alex promiň"

On se omluvil no ty vole ještě dvě a půl hodiny jsme si povídali pak jsem řekl že jdu spát vysprchoval jsem se najedl a šel spát.

Omlouvám se za chyby

Chladná DívkaKde žijí příběhy. Začni objevovat