12

223 9 0
                                    

Alex

Probudila jsem se v bílém pokoji asi v nemocnici ale co tady dělám?!! no tak nezapomněla jsi na něco cinkal mi mobil jak o život ježíš kdo mě zas otravuje Byli tam zprávy  od Jamese, Luka,Justina,Johna,Timothy,Tom,Tommy,Kol,Taylor,Jereme,Jack,Jessica,Nicky,Karol,Damon, Becky a Troye  proč mi píšou když je neznám no přečtu si je a možná ujistím že jsem třeba přišla o pamět. to byl vtip jistě že jsem o ní nepřišla no nic jdeme se podívat na první zprávu od Jamese.

Ahoj lásko doufám že jsi se vzbudila a budeš si mě pamatovat strašně moc tě miluji. S láskou tvůj James 

Co prosím??? já s tebou určitě nechodím a kde si sehnal moje číslo?!! a nepiš mi lásko jasný!!

Cože??? ty jsi na mě nepamatuješ?? to jsem mohl čekat že jí ztratíš co si pamatuješ? 

Jenom to že jsem byla třikrát znásilněna pak už si pamatuji jenom tmu 

Neodepsal mi jenom jsi to zobrazil já jsem jí fakt ztratila??? ježíš já jí chci zpátky další byla od Luka.

Ahoj Alex doufám že si na mě pamatuješ je mi to strašně moc líto to co se ti stalo dneska za tebou přijdeme tak snad si na nás vzpomeneš

Ahoj jsi velmi hodný že mi chce vrátit vzpomínky ale myslím že už to nepůjde ale zkusit to můžete  

Přijdeme sestřičko

Co??? já jsem tvoje setra nebo co??,

Uvidíš všechno ti s Johnem vysvětlíme ale až se ti vrátí pamět 

Já jsem si vzpomněla na obrázek v obýváku byly tam dva kluci a já mezi ně ptala jsem se mamky kdo to je ale nechtěla mi to říct vždycky řekla zeptej se táti tak když jsem psala tátovi neodepsal a pro mě to byla záhadou ale byli jsme si podobný. Bum další vzpomínka ty dva kluci se baví s Jamesem a já s ním chodím skvělé vrátila se mi všechno si pamatuji. Tak si zprávy jsme si jenom přečetla byli tam to samý co napsal Luk. 


Do pokoje přišli ty kluci jeho party.

  "Tak mi to vysvětli Luku s Johnem?? jo už se mi vrátila" 

 "No jak začít.. "

 "Můžete s tím proč jsem s vámi na fotce v obýváku? když ještě žila moje mamka"

 "Naše Alex"

"Jak naše? chcete říct že moje mamka byla i vaše máma a můj táta byl i váš táta??"

"Přesně tak Alex narodili jsme se ve stejný den ale v jiném pořadí já jako první potom ty a jako poslední byl John"

"Jak jsi si a mě koukla tenkrát po tom horroru věděl jsi že jsem tvá sestra?"

Johna 

Nemůžu uvěřit že jsem našel mojí malou sestřičku vím je straší než já o pár minut ale pro mě to je moje malá sestřička nevydržel jsem to šel k ní. Objal jsem jí i Luk se k nám přidal řekl jsem jí tak moc mi chyběla a jak mi rvalo srdce jí neříct pravdu otec to tak chtěl nechtěl aby jsme patřili do jejího života ale tet tam patřit budeme všichni tři jsme brečeli pak do pokoje přišel strýček Derek.   

 "Jo věděl jsem to od první chvíle co jsme tě uviděli. Nikdy jsme na tebe nezapomněli. Červený vlasy a oči máš jako modré moře"

"Konečně děti moje ale už musíte jít teda jenom ty kteří nejsou příbuzní"

Ostatní kluci odešli já brácha s Jamesem jsme tady zůstali povídali jsme si fotili jsme si ale pak jsme už taky museli dali jsme jí oba pusu na čelo a šli jsme s dobrým pocitem domu jak já jsme nehorázně rád že mám svojí mladší sestru. Pamatuji si že mě vždy provokovala a pak jsme společně provokovali Luka. Ale pak nastal den kdy otec zakazoval matce aby jsme se vídali se svojí milovanou sestřičkou ale už jí konečně můžeme vídat s bráchou jsme se najedli a vysprchovali ale každý šel do vlastní, pak nevím jak brácha ale já si šel lehnout. Sestru si nastěhujeme k sobě do vili chceme jí tady a udělali jsme jí i pokoj vlastní šatnu pomáhala nám i mamka než měla autonehodu pak jsme to dodělávali sami ale dali jsme to pak jsem usnul s myšlenkou na mou milovanou malou ségru. 

Chladná DívkaKde žijí příběhy. Začni objevovat