Probudil jsem se s dobrou náladou. Uvidím Alex jak já se na ní těším ty její červený vlasy i postava no juuuj, je celá k nakousnutí. Ne nezamiloval jsem se možná, když jsem se podíval kolik je zjistil jsem že mám hodinu zpoždění. Dneska máme zkoušet kroky na tři písničky takže jsem zvědav jestli to dáme, rychle jsem na sebe hodil džíny a košili. Do vaku jsem si hodil sortky, tričko, mobil, peněženku a klíče mohl jsem vyrazit.
Když jsem tam došel rychle jsem se převlékl a šel do tělocvičny kde to tancime dá se li to tak říct. Když jsem tam vstoupil holky byli ze mě mimo věnovali mi pohled ale Alex ani jeden to mě pichlo u srdce stoupl jsem si vedle ní, každá holka prahne po mé přítomnosti ale já jsem ji stoupnout vedle té nejhezčí holky tady v tělocvičně.
"Ahoj lidí tak mužem na to?"
Všichni kyvnuli hlavou
"Malinká úprava tady Alex a Chris budou tancovat jako poslední dvojice, takže teď budou zkoušet kroky oni. Vy jste si pauzu"
Až teď se na mě otočila.
"Ty?"
"Ano já"
"Vy jste znáte?"
"Ano nakopala..."
Skočil jsem ji do řeči.
"Ano zabránil jsem ji život takže se známé ale jdeme na to ne"
Alex mě vrazdila pohledem.
********
Když jsme už skončili všiml jsem si že má Alex obarvene vlasy ale zase na červenou."Hezký vlasy"
"Díky" vyprskla
Proč je najednou taková? Nasedla na motorku odjela.
Nechápu to ale co nechám to být.
Alex
Jela jsem za Lukem do práce. Když jsem tam přijela řekl mi že doma čeká James a Elena jeho přítelkyně. Tak jsme jeli domů on autem já na své motorce, zaparkovala vedle jeho služebního auta. Šli jsme dovnitř a uslyšeli vzdychaní řekli jsme si ze to asi bude bratr s nakou jeho přítelkyni. Ale oba jsme se spletli.
"Ach Jamesi přidej""Oh Eleno jsi lepší než Alex"
"I ty jsi lepší než její bratr Luk . Oh jo Jamesi dělej už budu"
Vycházelo to s kuchyně. Tak jsme tam šli a oni to fakt oni bylo. Ona seděla na lince a on.... no vám to dojde.
"Jak jsi mi to mohla udělat Eleno"
"To není tak jak vypadá"
"Nekecej oba jsme slyšeli každý slovo i vzdychaní vypadni te oba dva"
"Alex to tak není"
"Ještě rekneš nesmyslnou větu asi"
Napsala jsem stryckovi aby mě prohlásil na každý závod ať ani jeden nevynechá. Taky že moje přání vyplnil každý den jedu dva závody.
Teď jsem šla do práce. Strejda mi tam zamluvil práci jako doktorka takže super.
******
Když jsem přišla domu šla jsem hned spát.Další den ráno
Šla jsem do práce.
*****
Po práci další zkoušení na ty písničky ke všem jsem byla nepříjemná a Simi věděla proč.
*******
Po zkoušce první závod měla jsem ho v kapse zase jsem nakopala tomu Chrisovi prdel.*****
Druhý závod zase výhra. Když jsem se hodlala jít domu odchytil jsi mě chris.
"Chci aby jsi jezdila pro mého otce"
Hahaha
"Když je doktor magore"
"Jsem ale taky hledám závodníky jak na motorku tak i na auta"
"Já jezdím jenom tady ti závody."
"Oba víme že ne"
"Hm pěkný"
Chtěla jsem už odejít ale on mi v tom Petr nedovolil.
"Pojď to jenom zkusit na měsíc. Pak se dohodli sama. A taky vím že umis jezdit líp než kdokoliv jiný."
"Dokonce líp než váš syn?"
"Tati?"
"Ano dokonce líp než můj syn"
Jo dosáhla jsem svého.
"Platí"
"Gratuluji dosáhla jsi svého"
"Ja vím"
Otočila jsem se a šla pryč.
"Nesnáším tě"
"Taky tě miluju Chrisi"
Jela jsem domu. Když jsem přijela do garáže šla jsem do pokoje si lehnout. Asi si říkáte proč nebrecim když jsem ho tak strašně milovala. Je pravdou že mě to hodně bolí ale nebudu všem ukazovat že jsem slaboch že mě to dostalo do kolem. Nebudu brečet pro nikoho kdo mě nemiloval a hrál jsi jenom na citi. A pro informaci jezdím každý závod jenom proto že aspoň na chvíli přestanu myslet na toho debila. Nikdo zaklepal na dveře řekla jsem pouhé "dále" a tam stal......
ČTEŠ
Chladná Dívka
Любовные романыKdyž jí umřela mamka stala se chladnou dívkou, její parta jí té chladné stránky zbavila ale oni tet udělali tu největší chybu. Zase se stala chladnou dívkou. Chladnou a bezcitnou mrchu, a dokážou jí dva kámoši přivést na správnou cestu? nebo se to p...