24.

135 7 0
                                    

Alex

Nikdo přišel do pokoje mluvili potichu aby mě nevzbudili, ale já nespala nemohla jsem furt jsem přemýšlela jak to že žiji pak se musím zeptat Petra. Jak to vím slyšela jsem strýčka jak mu řekl Petře děkuji ti  zachránil jsi ji ale on odpovídá mě neděkuj ale jednomu klukovi který přinesl protilátku tak jí zachránil a nadhodil srdce. Konec rozhovoru.

"Alex"

Rychle jsem si sedla a koukala co se děje.

"Klid to jsme mi"

"Simono nemusíte řvát a vy jste vyhráli pohár?"

"My"

"Jak my?"

"No když jsi s námi tancovala tak jsme ho vyhráli pak když jsi odjela už jsme do soutěže nepřihlásili"

"Proč?"

"Chyběl nám jeden člen"

"A proč jste přišli a mnou?"

"Ty jsi ten člen pako" 

Pak do pokoje přišel kluk docela pohledný.

"Já se omlouvám ale můj táta mi řekl že tady leží Alex Gilbertová"

"Tak mi půjdeme Alex" 

"Dobře, ahoj

"Ty máš právo žít už kvůli bratrům, Jamesovi i Nickovi"

Ten hlas ta silueta.

"Ty"

"Ano já"

"Kdo jsi?"

"Petrův syn"

"Jak jsi věděl že potřebuji protilátku nebo co to bylo a že mi to nadhodí srdce?"

"Studuji medicínu  teda studoval ale tet tu pracuji jako gynekolog i doktor. A jak jsem to věděl někdo sem šel a něco ti udělal se srdcem že jsi měla zástavu hned jsem ti dál něco a tím ti nadhodil srdce"

"Aha děkuji" 

"Chrisi dělej ta kráva už je na živu ty jsi jí to už řekl takže můžeme jít, a nech krávu krávou"

A do pokoje vešel Cameron.

"Kurva!"

"Je ahoj bratránku"

"Ona je tvoje sestřenice? tak jak jsi mi říkal jak je namyšlená atd"

Chtěl něco říct.

"Vypadni debile"

"Alex já...."

"Odejdi a tobě Chrisi děkuji"

Odešli a pak mi napsala Simona že nás přihlásila do soutěže a poslala mi video jak a na jakou písničku budeme tancovat. 

Pak mi přišla ještě jedna zpráva od ní že budu tancovat s Chrisem i poslala video. 

Pak přišlo další video 

Si dělá prdel že budeme tancovat třikrát s toho budu tancovat jednou s Chrisem kdo to je? ale to je jedno.

Chris 

Když jsem si viděl musel jsem jí zachránit. Nemohl jsem jí nechat umřít ale ještě víc jsem nadšeny když sní budu tancovat. Cameron na mě mluvil ale já byl hodně mimo realitu.

"Hej kámo posloucháš mě"

"Jo, jo jasně že jo"

"Tak co jsem říkal"

Tak a jsem v prdeli přemýšlel jsem ale nemohl jsem si vzpomenout co mi tady povídal. Kurva proč na ní musím myslet? proč mě tak přitahuje? proč musí vypadat jako anděl?. 

"Tak se zeptám pojedeš dneska ten nelegální závod?"

"Jo pojedu chci porazit toho Jakuba který mě minule předjel a připravil mě o mé první místo"

"Ale že jezdil báječně"

"Camerone ty jsi gay?"

"Co ne hloupost. Jen jezdí líp než my jinak mám přítelkyni"

*****

Už jsme na startovní čáře a zase tu je Jakub. Jestli vyhraje něco mu řeknu hezky od plic vždycky jsem já první ne on!!! nesebere mi první místo už ne parchant. Už jsme vyjeli on se drží vzadu jako vždycky ale dneska nevyhraje to garantuji první místo je moje!. 

Ten hajzl zase vyhrál jak on mi leze na nervy už zase mi sebral první místo a umí jezdit líp na motorce než já. Tak jdeme si promluvit byli u něho novináři.

Sundal jsi helmu teda spíš sundala co??? tak dvakrát mě porazila Alex?? tomu nevěřím šel jsem k ní oné dívce a oslovil jí.

"Alex"

Dala se do útěku asi se bála že to řeknu že je holka, ale já jsem jí chytl za paži.

"Nemusíš se bát že to řeknu"

"Chrisi já.."

"Ti to vysvětím? nemusíš baví tě to a dělej to co tě baví. A že jsi mi dvakrát sebrala první místo to mi taky nevadí" 

Rychle se mi vyškubla a nasadila si bleskurychle helmu tak aby jí nebyli vidět její nádherný červený vlasy a odešla. 

"Tak to schytal to?" 

"Ano schytal"

Lež ale nemůžu mu to říct. Přijel jsem domu osprchoval jsem se a jenom boxerka jsem si šel lehnout a hned usnul. 

Chladná DívkaKde žijí příběhy. Začni objevovat