Πρόταση

136 6 0
                                    

Χριστίνα.
Γάμος και μέρος. Γάμος και μέρος. Αυτές οι λέξεις γυρνούσαν στο κεφάλι μου επί δυο ώρες χώρις σταματιμό. Κάτι διαφορετικό και ξεχωριστό. Πτώση απο ελικόπτερο; Ριψοκίνδυνο. Πρόταση στο σπίτι με κεράκια και λουλούδια παντού; Ωραίο αλλά όχι σε σημείο που να εντυπωσιάσει. Να πάνε ταξίδι; Μόλις γύρισαμε απο διακοπές. Έκανα κύκλους στο διαμέρισμά μου μέχρι που ένα λαμπάκια άναψε πάνω απο το κεφάλι μου. Μα και βέβαια. Πρόταση γάμου στην παραλία. Επικοινώνησα με τον φίλο μου τον Μάρκο του οποίου η οικογένεια έχει ένα ανθοπωλείο και ζήτησα κόκκινα τριαντάφυλλα για αύριο το απόγευμα.

 Επικοινώνησα με τον φίλο μου τον Μάρκο του οποίου η οικογένεια έχει ένα ανθοπωλείο και ζήτησα κόκκινα τριαντάφυλλα για αύριο το απόγευμα

К сожалению, это изображение не соответствует нашим правилам. Чтобы продолжить публикацию, пожалуйста, удалите изображение или загрузите другое.

Ενήμερωσα τον Οδυσσέα για την ιδέα μου και ότι όλα θα είναι έτοιμα, ψάχνοντας ταυτόχρονα ποιο φόρεμα θα φορέσω. Η αυριανή μέρα θα είναι πραγματικά η καλύτερη για όλους μας.

Διονύσης.
Χαίρομαι που ο κολλητός μου πήρε επιτέλους την απόφαση να κάνει πρόταση γάμου στην Αλίκη. Απο την αρχή φαινόταν πως ήταν φτιαγμένοι ο ένας για τον άλλον. Τα έκαναν όλα μάζι και σε κάθε αδυναμία του ενός βρισκόταν ο άλλος για να βοηθήσει.
Έλαβα πριν λίγο ένα μήνυμα που έλεγε ότι η πρόταση θα γίνει σε παραλία και θα πρέπει να είμαι εκει απο τις 18:00. Κλασσική Χριστίνα. Μόνο αυτή τα σκέφτεται όλα αυτά τόσο γρήγορα και τα κανονίζει λες και δεν την τράβαει πίσω η έλλειψη αρκετού χρόνου. Τι θα κάνω με αυτήν την κοπέλα; Πραγματικά δεν ξέρω.

Οδυσσέας.
Ξυπνήσαμε με την Αλίκη νωρίς για δουλεία λες και είναι η πιο απλή και καθημερινή μέρα της ζωής μας. Φάγαμε μάζι το πρωινό μας και πραγματοποιήσαμε το συνηθισμένο δρομολόγιο για το νοσοκομείο. Η δουλεία σήμερα ήταν υπερβολικά κουραστική. Κάθε τέλος μια εγχείρησης σήμαινε την άρχη κάποιας άλλης. Οι δρόμοι μας δεν συναντήθηκαν περίπου καθόλου. Όταν έβλεπα φαινόταν εξουθενωμένη όμως δεν σταματούσε λεπτό. Η κοπέλα που συνάντησα σε αυτό το μέρος και αγάπησα όσο τίποτε άλλο.

Όταν σχολάσαμε, γυρίσαμε στο σπίτι μας. Έβγαλε τα παπούτσια της και ξάπλωσε στο καναπέ, μουγκρίζοντας απο την κούραση της. Δεν μπόρεσα να συγκρατηθώ και ξέσπασα σε γέλια. Στο γλυκό της προσωπάκι εμφανίστηκε ένα χαμόγελο και χτύπησε απαλά το άδειο σημείο στο καναπέ για να κάτσω μαζί της.

Ο Χρονος Σταματησε Место, где живут истории. Откройте их для себя