Αλίκη.
Σχετικά με την δουλειά μου θα άρχιζα την επόμενη εβδομάδα άρα είχα αρκετό χρόνο να τακτοποιηθώ. Η μητέρα μου πήρε την απόφαση της μετακόμισης πολύ άνετα,κάνοντας με να αναρωτηθώ αν ήθελε τόσο πολύ να με ξεφορτωθεί. Βέβαια ήξερα πως λατρεύει τον Οδυσσέα και του έχει τεράστια εμπιστοσύνη. Ξέρω επίσης ότι χαίρεται για μένα διότι ο προηγούμενος μου χωρισμός με είχε καταστρέψει. Κλάματα, απουσία απο την σχολή, χάσιμο κιλών και αδιαθεσία για εβδομάδες. Μου ήταν δύσκολο να συνέλθω άλλα η Χριστίνα ήταν πάντα εκεί για μένα με την μητέρα μου. Απο την άλλη ο πατέρας μου δεν είχε γνωρίσει τόσο καλά τον Οδυσσέα και είχε τις αμφιβολίες του. Δεν τον άδικο και επειδή συμφωνώ μαζί του, αποφασίσαμε να τον επισκεφτούμε μόλις γυρίσει απο το ταξίδι του σχετικά με την δουλειά του. Μπορώ να πω πως είχα παρά πολλά αντικείμενα στο σπίτι όμως αναγκαστικά πήρα όλα τα απαραίτητα. Πιο συγκεκριμένα, ότι έχει σχέση με ντύσιμο, καλλυντικά, αρώματα, τεχνολογικά αντικείμενα και κάτι μικροπραγματάκια. Ναι ξέρω πολύ λίγα για αρχή αν σκεφτείτε πως ήταν μόνο 2 βαλίτσες και η καθημερινή μου τσάντα. Ο Οδυσσέας μου είχε δώσει τα κλειδιά του για να φτιάξω τα πράγματα μου μέχρι να γυρίσει απο το νοσοκομείο.Όταν μπήκα στο διαμέρισμα του,άρχισα με το δωμάτιο μας. Έφτιαξα όλα του τα ρούχα και πρόσθεσα στο τέλος και τα δικά μου. Τα καλλυντικά και τα αρώματα στο μπάνιο, τα παπούτσια και οι τσάντες στην είσοδο,η κάμερα και το λάπτοπ στο σαλόνι και ό,τι είχε απομείνει,διάσπαρτο κάπου στο σπίτι ή σε κάποια βιβλιοθήκη. Αποφάσισα να μαγειρέψω μεσημεριανό γι'αυτό ετοίμασα την σπεσιαλιτέ μου. Κοτόπουλο με πατάτες και λαχανικά,συνδυασμένο με σάλτσα. Οπώς και να χει του το χρωστούσα για το πετυχημένο του πρωινό. Ενώ τα έκοψα όλα,τα έβαλα να ψήνονται,έστρωσα το τραπέζι και γύρισα να δω κάτι εικόνες που είχε στο σαλόνι. Μου είχαν κάνει εντύπωση απο την πρώτη στιγμή που είχα έρθει εφόσον το χόμπι μου είναι η φωτογράφιση. Καταρράκτες, θάλασσα, φυτά και αξιοθέατα απο την Ελλάδα και την Ιταλία.
Το κουδούνι δεν άργησε να χτυπήσει και πήγα να ανοίξω. Που να φανταστώ όμως ότι θα είναι ο Οδυσσέας με ένα μπουκέτο λουλούδια στα χέρια του;
-Καλώς ήρθες στο σπίτι σου.
-Ωχ κρατά τα λίγο.
-Τι έπαθες;
-Είναι η ώρα να βγάλω το φαγητό.
-Δεν ήρθες καλά καλά και ήδη στην κουζίνα είσαι;
-Σύμφωνα με την Αρχαία Ελλάδα η γυναίκα είχε την ευθύνη του νοικοκυριού άρα και του μαγειρέματος.
-Μάλιστα. Σαν γιατρός,σου συνιστώ ξεκούραση και καθόλου άγχος. Έχεις μια πολύ σοβαρή αρρώστια που δύσκολα μπορεί να την ξεπεράσει κάποιος. Οπωσδήποτε για 24ωρες ένα δεύτερο πρόσωπο για επιτήρηση να βρίσκεται δίπλα σου.
-Εσύ και τα αστεία σου. Πήγαινε πλύνε τα χέρια σου και έλα να φάμε.
-Ναι μαμά.
Το απόγευμα πέρασε ήρεμα, με εμένα και τον Οδυσσέα να έχουμε ανάψει το τζάκι και να βλέπουμε ταινία. Έξω ο καιρός άλλαξε απότομα όμως είναι λογικό εφόσον έχουμε χειμώνα. Μ'αρέσει να βρίσκομαι στην αγκαλιά του. Πάνω απ'όλα χαίρομαι που δεν είμαστε απο τα ζευγάρια που χωρίζουμε τους λογαριασμούς και τις δουλειές. Είμαστε άνθρωποι που μαθαίνουμε απο τώρα να αποτελούμαι το ένα και μοναδικό. Ποσό ωραίο μπορεί να είναι να σε χαϊδεύει απαλά και να σε φιλάει στο μέτωπο; Να σε νιώθει και να σε καταλαβαίνει όπως εσύ.
-Αλίκη να σε ρωτήσω κάτι;
-Ναι βέβαια.
-Γιατί έμεινες τελικά; Χαίρομαι που είσαι εδώ μαζί μου και η ανακούφιση που νιώθω δεν περιγράφεται αλλά τι φταίει;
-Μπορεί πριν κάμποσους μήνες να έτρεχα να αρπάξω μια τέτοια ευκαιρία όμως όχι πια. Μπορεί να σου φαίνεται περίεργο αλλά εσυ φταις. Η ζωή μας δεν αποτελείται μόνο απο δουλειά άλλα απο αισθήματα. Γιατί να αφήσω έναν άνθρωπο ο οποίος με κάνει να νιώθω τόσο χαρούμενη; Που μου δημιούργησε αισθήματα πάθους,αγάπης, ανυπομονησίας,ενθουσιασμού και έκπληξης. Και πάνω απ'όλα όταν αυτός ο άνθρωπος και η ζωή που έχω μαζί του μου προσφέρει ότι θα ήθελα να είχα;
-....
-Γιατί δεν μιλάς;
-Ξέρεις μου είναι δύσκολο να το πιστέψω. Κάθομαι και σκέφτομαι πως γνωριστήκαμε,πως προσπαθούσα να σε πείσω να βγεις μαζί μου και πως όταν βγήκαμε τελικά ξεχάσες τα κλειδιά σου. Χάρηκα τόσο πολύ όταν μου το είπες. Ήταν η τέλεια ευκαιρία για να σε έχω λίγο παραπάνω μαζί μου. Δεν πίστευα ότι νιώθεις και εσύ κάτι για μένα μέχρι που σε φίλησα. Εκείνη την στιγμή ήμουν σαν έφηβος που δίνει ξανά το πρώτο του φιλί. Δεν στο είχα πει άλλα σου πήγαινε αφάνταστα η μπλούζα μου. Η τεράστια χαρά όταν άκουσα πως συμφωνείς να γίνεις η κοπέλα μου. Είμαστε λίγο καιρό μαζί άλλα μου έχεις προσφέρει τόσα πολλά που δεν μπορείς να φανταστείς.
-Μπορώ να φανταστώ διότι και εγώ στην ίδια κατάσταση με σένα είμαι.
Ξέρετε το φιλί απο ένα αγαπημένο πρόσωπο δεν θα το χορτάσεις ποτέ. Θα θες και άλλο και εκείνος θα πραγματοποιεί αυτό που ζητάς. Δεν χρειάζεσαι κουβέρτες,ζεστά ροφήματα ή θέρμανση στο σπίτι. Μόνο μια αγκαλιά απο αυτόν και η αγάπη που σε περιβάλλει εκείνη την στιγμή.
YOU ARE READING
Ο Χρονος Σταματησε
RomanceΗ Αλίκη τελείωσε το πανεπιστήμιο. Αρχίζει μια καινούργια ζωή. Θεωρεί πως όλα θα είναι ήρεμα και συνηθισμένα όμως εμφανίζεται Αυτός. Μια καινούργια αγάπη γεννιέται και αυτοί θα πάρουν τον ρίσκο να παίξουν μαζί της,όπως τα πιόνια του έρωτα. Θα καταφέρ...