Αλίκη.
Οι μέρες κυλούν ήρεμα,καταλήγοντας σε μήνες. Σταθεροποιείται η καθημερινότητα σου και την ζεις χωρίς να προσεχείς ποσό ίδια είναι. Αξίζει όμως να την αλλάξεις; Εμένα αν μου έκαναν αυτήν την ερώτηση θα απαντούσα "Οχι". Γιατί να αλλάξω το οτιδήποτε ενώ ξυπνάω το πρωί με τον αγαπημένο μου άντρα; Ενώ τρώμε πρωινό και πηγαίνουμε στην δουλειά μαζί; Ενώ δεν έχω προβλήματα και ξοδεύω τον ελεύθερο μου χρόνο με ανθρώπους που αγαπώ; Άλλοι μπορεί να το θεωρήσουν συνηθισμένο έως και βαρετό παρόλ'αυτά για μένα είναι ότι χρειάζομαι.Η Χριστίνα είχε φύγει μετά την βόλτα μας στην Αγγλία,στον αδελφό της και μου έλειψε αφάνταστα. Της είχα υποσχεθεί να πάω στο αεροδρόμιο να την συναντήσω και εγώ κρατάω πάντα τις υποσχέσεις που δίνω. Την στιγμή που ανεχόμουν την κίνηση και τα "υπέροχα" λόγια των οδηγών μου ήρθε μια εκπληκτική ιδέα. Θα της την ανακοίνωνα όταν θα την έβλεπα. Περίμενα την μοναδική μου κολλητή μέσα στο αυτοκίνητο μέχρι που άνοιξε την πόρτα του συνοδηγού.
-Έτσι με υποδέχεσαι ρε; Μέσα στο αυτοκίνητο; Πρόσεχε μην πάθεις κάτι αν αφήσεις για λίγο το κινητό σου.
-Ακόμη και η γκρίνια σου μου έλειψε. Πάμε να βάλεις την βαλίτσα σου.
Η διαδρομή μέχρι το σπίτι δεν θα έφτανε για να πούμε τα νέα μας γι'αυτό αποφασίσαμε να πάμε να πιούμε καφέ. Εκεί βρήκα την δυνατότητα να της αποκαλύψω την ιδέα μου.
-Χριστίνα σου έχω μια πρόταση.
-Έλα μετά απο τόσο καιρό είμαι έτοιμη να ακούσω άλλη μια χαζή ιδέα σου.
-Ευχαριστώ πολύ αγαπητή μου όμως σίγουρα θα σ'αρέσει. Σκέφτηκα να πάμε διακοπές όλοι μαζί.
Χριστίνα.
Μόλις άκουσα την πρόταση της Αλίκης συνειδητοποίησα ποσό πολύ την έχει αλλάξει ο Οδυσσέας. Φαίνεται πραγματικά ευτυχισμένη και το χαμόγελο της δεν λείπει ποτέ απο το πρόσωπο της. Ήμουν όμως αρκετά κουρασμένη για να σκεφτώ οτιδήποτε. Ο αδελφός μου απέκτησε ένα υπέροχο αγγελούδι και εγώ έγινα επιτέλους θεία. Η βοήθεια μου ήταν απαραίτητη εφόσον οι γονείς μας είχαν ένα τροχαίο δυστύχημα πριν 2 χρόνια.-Αλίκη παίρνω τα λόγια μου πίσω είναι ενδιαφέρουσα η ιδέα σου άλλα πιστεύω πως πρέπει να το συζητήσεις με τον Οδυσσέα πρώτα και βέβαια αν θα θέλει και αυτός να είμαστε και εμείς.
-Γιατί να μην θέλει; Είμαστε παρέα και σου το έχω ξανά πει πως θέλουμε πολύ να διορθώσεις την σχέση σου με τον Διονύση.
KAMU SEDANG MEMBACA
Ο Χρονος Σταματησε
RomansaΗ Αλίκη τελείωσε το πανεπιστήμιο. Αρχίζει μια καινούργια ζωή. Θεωρεί πως όλα θα είναι ήρεμα και συνηθισμένα όμως εμφανίζεται Αυτός. Μια καινούργια αγάπη γεννιέται και αυτοί θα πάρουν τον ρίσκο να παίξουν μαζί της,όπως τα πιόνια του έρωτα. Θα καταφέρ...