Οδυσσέας.
Κοίταζα το κινητό μου. Κοίταζα αυτό το νούμερο. Αυτή η δύσκολη στιγμή που σκέφτεσαι να πάρεις τηλέφωνο ή όχι; Πρέπει; Αξίζει; Μήπως είναι χάσιμο χρόνο; Πιθανόν ούτε που θα μου απαντήσουν. Ανησυχία. Γιατί άραγε; Είναι απλά οι γονείς μου. Οχι,οχι λάθος. Είναι η αιτία της δυστυχίας μου. Πως γίνεται να σου καταστρέφουν την ζωή τόσο εύκολα; Πατάω το κουμπί. <<Παρακαλώ αφήστε ένα μήνυμα>>. Απασχολημένοι λογικά. Ξανά περνώ.-Καλησπέρα γιε μου. Πρέπει να παραδεχτώ πως δεν περίμενα να με πάρεις.
-Δεν θα σε ενοχλήσω για πολύ. Σε πήρα τηλέφωνο επειδή έμαθα πως αυτήν την στιγμή είστε στην Αθήνα. Αν βρείτε χρόνο θα ήθελα να σας γνωρίσω την σύντροφο μου,Αλίκη.
-Πόσο χαίρομαι για σένα. Καταπληκτικά νέα. Και βέβαια θα βρούμε χρόνο. Τι θα έλεγες για σήμερα το βράδυ;
-Πολύ ενθουσιασμένος ακούγεσαι. Δεν χρειάζεται να υποκρίνεσαι τόσο πατέρα. Θα τα πούμε αργότερα.
Τέλος κλήσης. Ο κόμπος όμως δεν έφυγε απο το στομάχι μου. Να φοβάσαι τους διπρόσωπους ανθρώπους. Εκει που δεν θα το περιμένεις θα σε αιφνιδιάσουν. Συγκεντρώνομαι και κάλω την Αλίκη. Με περιμένει μια τεράστια γκρίνια. 'και γιατί μου το λες τελευταία στιγμή;', 'και είναι οι γονείς σου', 'τι να βάλω;' 'τι θα βάλεις;' ...
-Αγάπη μου που είσαι;
-Άφησα την Χριστίνα και γυρνάω σπίτι. Εγινε κάτι;
-Αν μπορείς βιάσου λίγο. Θα πάμε να συναντήσουμε τους γονείς μου.
-Με δουλεύεις τώρα;
-Οχι καθόλου. Σε περιμένω για να ετοιμαστούμε. Σε κλείνω και πρόσεχε στο δρόμο.
Μπαίνω να κάνω μπάνιο. Το έχω ανάγκη. Αφήνω το καυτό νερό να τρέξει πάνω μου. Αναμένεται δύσκολη βραδιά. Τρία πράγματα πρέπει να θυμάμαι. Πρώτον, δεν θα τους αφήσω να την πληγώσουν. Δεύτερον, θα είμαι ο εαυτός μου. Τρίτον, δεν θα πιω καθόλου αλκοολούχα ποτά. Γιατί οχι; Επειδή με έχουν τεστάρει σε όλα. Με κάθε μειονέκτημα έβρισκαν την ευκαιρία για να με μειώσουν. Ακόμη και όταν έτυχε να μεθύσω στα γενέθλια μου για πρώτη φορά στα 17. Μόλις βγαίνω απο το μπάνιο τρακάρω με την Αλίκη που μπαίνει μέσα. Παρατηρώ πως έχει σιδερώσει ήδη τα ρούχα μας και τα έχει απλώσει στο κρεβάτι. Ούτε που την άκουσα όταν γύρισε. Μέσα σε μισή ώρα είχε στεγνώσει το μαλλί της και έβαφε τα χείλια της με ένα μπορντό χρώμα. Επέλεξε ένα κολλητό επίσημο μαύρο φόρεμα εφόσον είχε απο μόνη της καταλάβει πως θα πηγαίναμε σε ένα απο τα ακριβότερα εστιατόρια στην Αθήνα. Ενώ ήμασταν έτοιμοι, μπήκαμε στο αυτοκίνητο και ξεκινήσαμε με πορεία το Roof Restaurant, με θεά τον Παρθενώνα εφόσον οι γονείς μου δεν άντεχαν την αργοπορία.
KAMU SEDANG MEMBACA
Ο Χρονος Σταματησε
RomansaΗ Αλίκη τελείωσε το πανεπιστήμιο. Αρχίζει μια καινούργια ζωή. Θεωρεί πως όλα θα είναι ήρεμα και συνηθισμένα όμως εμφανίζεται Αυτός. Μια καινούργια αγάπη γεννιέται και αυτοί θα πάρουν τον ρίσκο να παίξουν μαζί της,όπως τα πιόνια του έρωτα. Θα καταφέρ...