Οδυσσέας.
Πρώτη νύχτα μαζί της. Θα την ζούσα αυτήν την μέρα συνέχεια. Υπάρχει μια τρομερή ζωντάνια στο σπίτι και σε αυτό ευθύνεται η παρουσία της. Απο την στιγμή που αποκάλυψαμε τα αισθήματα μας δεν χρειαζόταν περισσότερα λόγια. Οι ματιές μας τα αποκάλυπταν όλα. Κάθισε πάνω μου και εγώ την φίλισα για χιλιοστή φορά. Ποσό υπέροχο είναι αυτό το συναίσθημα; Την χαΐδευα απαλά στην πλάτη και αυτή έπαιζε με τα μαλλιά μου. Το φιλί βάθαινε και οι κινήσεις άλλαζαν. Την σήκωσα και πήγαμε στην κρεβατοκάμαρα. Μου έβγαζε την μπλούζα και ακολούθησε και η δική της. Το ίδιο έγινε με τα παντελόνια και τα εσώρουχα μας. Την ξάπλωσα στο κρεβάτι και ανέβηκα απο πάνω της. Τα χάδια συνεχίστηκαν πλέον σε όλο της το σώμα. Απο τα μπράτσα, στο στήθος και απο εκεί στα μπούτια. Το φιλί μας δεν σταμάταγε ούτε στιγμή. Αναστέναζε. Ειδικά στα υγρά φιλία που της άφηνα στο λαιμό.-Μην με βασανίζεις άλλο,κάντο.
Δεν χρειαζόμουν κάτι άλλο να ακούσω. Μόλις μου έδωσε την άδεια,το έκανα. Στην αρχή ήμουν χαλαρός διότι ήξερα πως πονάει όμως μετά η ταχύτητα αυξήθηκε. Έσφιγγε το πάπλωμα ή γρατζουνούσε την πλάτη μου,αφήνοντας μου έντονα κόκκινα σημάδια. Η βραδιά μας κύλησε με ένταση, πάθος και αναστενάγμους. Εκείνη την βραδιά δεν θα την ξεχνούσα ποτέ,μια βραδιά, στην οποία τα σώματα μας έγιναν ένα για πρώτη φορά.
Αλίκη.
Ξύπνησα την επόμενη μέρα στην αγκαλιά του. Κοίταξα την ώρα και είδα πως ήταν ήδη μεσημέρι. Να πω την αλήθεια δεν εκπλήσσομαι εφόσον ήμασταν αρκετά απασχολημένοι χθες. Στιγμές απο την βραδιά αυτή έπαιζαν επανηλλημένα στο μυαλό μου σαν μια κασέτα που κόλλησε και ξανά άρχιζε απο την αρχή. Τον χάζευα για ώρες μέχρι που με κατάλαβε.-Είμαι με κλειστά μάτια και νιώθω το έντονο βλέμμα σου πάνω μου.
-Μ'αρέσει αυτό που αντικρίζω.
-Και εμένα.
-Ναι όμως είσαι με κλειστά μάτια ακόμη. Πώς γίνεται να σου αρέσει κάτι το οποίο δεν βλέπεις;
-Δεν χρειάζεται να σε κοιτάζω Αλίκη για να καταλάβω πως είσαι πανέμορφη και πως θα αποκτήσουν ένα ροζέ χρώμα τα μάγουλα σου σε λίγο.
-Ντάξει παραδίνομαι ήταν καλή απάντηση.
-Η αλήθεια πρέπει να λέγεται.
-Πάω να κάνω μπάνιο και να φτιάξω πρωινό άρα αν θες κοιμήσου λίγο ακόμη.
-Να έρθω μαζί σου για μπάνιο;
YOU ARE READING
Ο Χρονος Σταματησε
RomanceΗ Αλίκη τελείωσε το πανεπιστήμιο. Αρχίζει μια καινούργια ζωή. Θεωρεί πως όλα θα είναι ήρεμα και συνηθισμένα όμως εμφανίζεται Αυτός. Μια καινούργια αγάπη γεννιέται και αυτοί θα πάρουν τον ρίσκο να παίξουν μαζί της,όπως τα πιόνια του έρωτα. Θα καταφέρ...