Οδυσσέας.
Η ώρα είναι 6:30 π.μ. και εγώ ετοιμάζομαι να φύγω για δουλειά. Είχα μετακομίσει στο συγκεκριμένο διαμέρισμα εδώ και τρία χρόνια διότι με βόλευε η διαδρομή μέχρι το νοσοκομείο. Ωστόσο, δεν ήταν ο μοναδικός λόγος. Ήμουν σε σχέση με μια κοπέλα για τρία χρόνια και αποφασίσαμε να συζήσουμε μαζί. Παρόλα αυτά, με την πάροδο του χρόνου συνηδειτοποιήσαμε πως δεν ταιριάζαμε τόσο όσο πιστεύαμε. Το όνομα της ήταν Αλεξάνδρα. Ήταν μελαχρινή, με γαλάζια μάτια και σαρκώδη χείλια. Αυτό όμως που σου κέντριζε το ενδιαφέρον ήταν ο χαρακτήρας της. Ήταν καλόκαρδη, ευγενική και με χιούμορ. Ακόμη συνεχίζω να αναρωτιέμαι μήπως καταφέρναμε να σώσουμε την σχέση μας. Πιθανότατα απλά να μην ήταν τα συναισθήματα μας τόσο δυνατά όσο πιστεύαμε. Μου την γνώρισε ο κολλητός μου ο Διονύσης στα γενέθλια του. Είχαμε περάσει πραγματικά πολύ ωραία εκείνο το βράδυ. Χορός, ποτό και γλέντι. Δεν μετανιώνω που την συνάντησα. Αποτελεί ένα σημαντικό κομμάτι στην καρδιά μου σε αυτήν την σύντομη ζωή που ζούμε.Το σπίτι μας το είχαμε βάψει στις αποχρώσεις του μπεζ, εκτός απο το υπνοδωμάτιο που ήταν ένα γαλάζιο ανοιχτό. Τα έπιπλα ήταν όλα ξύλινα, προσδίδοντας ένα κλασσικό στυλ στο διαμέρισμα μας. Ήταν διακοσμημένο με ποικίλα βιβλία και φωτογραφίες που βγάζαμε όταν ταξιδεύαμε στο εξωτερικό ή απλά πηγαίναμε μια εκδρομή. Μετά απο περίπου ένα χρόνο χωρισμού δεν κατάφερα να αλλάξω τίποτα.
Κλείδωσα την πόρτα του διαμερίσματος μου όταν ένιωσα το κινητό μου να δονείται. Παρατηρώντας το μήνυμα και τον χρήστη που μου το'στείλε αναστέναξα κουρασμένα.
''Σε περιμένω στο Mortaz στις οκτώ. Δεν περιμένω καμία αντίρρηση.''
Το μήνυμα δεν μπορούσε να ήταν από κανέναν άλλον πέραν του κολλητού μου. Ο Διονύσης είναι ο μοναδικός φίλος που γνωρίζει τα πάντα για την ζωή μου και με στηρίζει όλα αυτά τα χρόνια. Γνωριζόμαστε απο το δημοτικό και είμαστε τελείως αντίθετοι. Το μόνο κοινό που έχουμε είναι το επάγγελμά μας όμως ποτέ η διαφορετικότητα μας δεν μας εμπόδισε να συνεχίσουμε την φιλία μας. Ήθελε σήμερα να με γνωρίσει στην καινούργια του κοπέλα που δεν την χώνευα ήδη απο όσα μου είχε πει. Καλά όχι ακριβώς καινούργια απλά εγώ πάντα έβρισκα δικαιολογίες για να μην την συναντήσω. Μπορεί απο ομορφιά να είναι ικανοποιητική, αλλά η γκρίνια και η ζήλια της δεν ανέχονταν. Εκείνη την στιγμή όμως μου ήρθε μια φοβερή ιδέα και θα την πετύχαινα πάση θυσίας. Εγώ και η Αλίκη είχαμε δεθεί αρκετά απο την ημέρα της γνωριμίας μας και εφόσον δεν δέχτηκε τότε να βγει μαζί μου μπορεί τώρα να με σώσει κάπως απο αυτήν την κατάσταση.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Ο Χρονος Σταματησε
RomanceΗ Αλίκη τελείωσε το πανεπιστήμιο. Αρχίζει μια καινούργια ζωή. Θεωρεί πως όλα θα είναι ήρεμα και συνηθισμένα όμως εμφανίζεται Αυτός. Μια καινούργια αγάπη γεννιέται και αυτοί θα πάρουν τον ρίσκο να παίξουν μαζί της,όπως τα πιόνια του έρωτα. Θα καταφέρ...