Bilmem kaçıncı kez beni koşturduğu için özür dileyen Caner'in başını iki yandan elimle kavrayıp kendime çektim ve alnına bir öpücük bıraktım. "Alnının akını öptüğüm kardeşim. Senin suçun değildi diyorum."
Sırıtarak geri çekildi. "Ben sadece özrümü diliyorum. Sende dilememe izin vermiyorsun. Vebali sana." Gülümsedim. Aniden omzuma vurarak beni ittirdi. "Kız sen uyurken buraya o kafedeki fenomen adam geldi. Karşı odada şeyi varmış sanırım, akrabası."
Anladığımı belli eden mırıltılar çıkardım. Benim fenomen anonimim ne yapıyordu acaba? Rüyamda onu görmüştüm. Hastaneye yanıma gelmişti fakat suratını görememiştim. Kendi kendime dudaklarımı büzdüm. Caner yerinden kalkıp koltuğun üzerindeki poşeti bana getirdi. "Bunları baban gönderdi."
Kaşlarımı kaldırdım. "Sahi o nerede?"
Omuz silkti. "İşi varmış."
Beni bu aralar ihmal ettiğinin farkında olmalıydı. Üzüntüyle yerimden kalkıp kıyafetleri giyinmek üzere odanın içindeki lavaboya girdim ve işimi halledip çıktım. Caner ile birlikte işlemleri halledip hastaneden kurtulduğumuzda derin bir nefes aldım. Caner hemen bir taksi çağırdı.
Taksiye bindik ve adresi verdik. Telefonumu elime alıp anonimden gelen mesajları kontrol ettim.
D: Neredesin?
D: Bir şey mi oldu civciv?
D: Kızım gel de cikcikleyelim.
D: Yaren korkutma beni.
D: Hastanedeymişsin? Ne oldu?
D: Ağladım amına koyim ya.
D:
D: ortAm müKemEL geL
D: Ya da sen hastasın ben geliyorum.
Sırasıyla okuduklarım beni hem gülümsetmiş hem şaşırtmıştı. Buraya gelmişti ve benim için ağlamıştı. Ona güvenmiyordum fakat böyle yapması değişik hissettirmişti. Gülümsemem solmadan parmaklarımı tuşların üzerinde oynattım.
B: aNonim
B: Sen mükemmel bir detaysın.
B: Ama hala anlayamadığım bir şey var.
B: Beni neden seviyorsun?
Telefonu bırakıp cevap vermesini beklemeden dışarı izledim. Eve varırken telefon titredi. Açıp mesajına baktım.
D: Benimde anlayamadığım bir şey var be civciv.
D: Beni neden sevmiyorsun?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
FENOMEN - anonim
Short StoryOkuldan çıkmış, sarı saçlarımı savura savura eve doğru giderken aniden telefonuma gelen bir bildirim sesi değiştirdi tüm hayatımı. Tehlikeli ama bir o kadarda eğlenceli bu sularda yüzmek sanırım yaptığım en deli şeylerden birincisiydi. Bir anonim, ç...